utorok 7. mája 2013

Testujeme: Bioderma Sensibio AR kompaktný make up

produkt do recenzie venovala značka Bioderma


Túto recenziu som odkladala trochu dlhšie - kompaktné make upy Sensibio AR mám doma od zimy, ale hneď po otvorení balení a letmého pohľadu na odtiene mi bolo jasné, že recenzovať tieto produkty v čase, kedy je moja pleť najsvetlejšia, by nemalo zmysel. Celá recenzia by sa obmedzila asi len na konštatovanie, ako je to pre mňa strašne tmavé a bodka. Takže som si radšej pekne počkala, kým moja tvár naberie aspoň aký-taký farebný nádych a idem na to! 

Bioderma mi (ako ostatným spolupracujúcim blogerkám) zaslala oba existujúce odtiene - svetlý aj tmavý. Keďže za ten čas, kým stáli u mňa na poličke a čakali na svoju chvíľu, sa už niekoľko recenzií na ne objavilo, určite tušíte, v čom je problém (ktorý sa týkal aj BBčka z rovnakého radu): aj tzv.svetlý odtieň je pre väčšinu stredoeurópaniek tmavý a príliš do žlta (tá druhá vec mojej pokožke neprekáža, žltý pigment v make upe potrebujem). 

vzadu tmavší, v popredí svetlejší odtieň
svetlejší odtieň na vnútornej strane môjho zápästia ešte v snehulienkovskej fáze :)

Ale aj teraz, keď som tvár trošku poopaľovala, je svetlejší odtieň maximum, ktoré znesiem. Druhý, tmavší, by pre mňa bol zúfalo hnedooranžový, takže som ho ani netestovala a posunula ďalej. Poďme sa teda venovať samotnému make upu: balenie sa mi páči, súčasťou je zrkadielko a aplikačná hubka, čo je praktické. Je bez parfumácie, konzistencia "na omak" taká, ako pri väčšine kompaktov. Mne osobne veľmi vyhovuje, že make up nie je príliš suchý a výborne sa rozotiera. Na aplikáciu som používala práve priloženú hubku a s výsledkom som bola spokojná - make up na pleť pekne prilnul a  pôsobil prirodzene. Čo sa týka krytia, to by som označila za stredné - na farebné zjednotenie pleti to bolo akurát, ale na prekrytie výraznejšieho začervenania je to málo. Apropo, začervenanie. Práve tento kúsok by ho mal upokojovať a pôsobiť ako prevencia proti jeho vzniku (vďaka patentu Rosactiv). Po niekoľkých (cca piatich) použitiach som si výrazný antired efekt nevšimla (so začervenaním mám zvyčajne problém buď v zime alebo v obdobiach, kedy už slnko začína byť silnejšie, ako napríklad teraz). Takže uvidíme, či sa efekt prejaví časom. 


bezprostredne po rozotretí na pleti - podľa mňa pôsobí pekne a zdravo
A teraz pár poznámok k výdrži: ja osobne mám v zásade suchšiu pleť s mierne výraznou T zónou. Keďže je teraz teplo, ráno som si dala len veľmi ľahký hydratačný krém. Make up som po aplikácii jemne zapudrovala a aj tak som ho musela po cca  hodinách prepudrovať znova. Lesklú som mala hlavne T zónu. Po prepudrovaní sa problém po ďalších dvoch-troch hodinách opakoval. Na miestach, ktoré mám suchšie (to jest líca a čelo) držal pekne, ale nos a brada, tam to bolo s výdržou horšie. A to ešte stále nemáme vonku bežne tridsať a viac stupňov... Na druhej strane, make up má SPF 30, čo je na leto ideálne... Suma sumárum: jeho vlastnosti by mi oveľa viac vyhovovali v zime, kedy mám pleť podstatne suchšiu, ale kvôli odtieňu je pre mňa v zime nepoužiteľný. V lete zas odtieň plus mínus sedí, ale uvítala by som menej toho lesku...
Ďalším mínusom môže byť pre mnohé cena: bežná MOC je 18,90 Eur. Ak by som po zvážení všetkých pre aj proti mala hodnotiť hviezdami, zvolila by som niečo medzi 7 až 8. Doporučila by som určite ženám s tmavším, teplým tónom pleti so sklonom k vysušovaniu. 

Ako sa prípadne osvedčil Vám? 
Lučiak

5 komentárov:

  1. Budem teraz trosku mimo temu, ale aky pouzivas prosim ta ocny krem? Mas uplne krasne hladucku pokozku okolo oci. Ja mam o par rokov menej ako ty, ale uz vidim vrasky :( ktore sa ani po dobrom spanku a kremiku nestratia :( a zacina ma to pekne stvat...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, toto pripisujem faktu, ze ocne kremy pouzivam denne uz od dvadsiatky...pouzivam rozne, striedam to, napriklad teraz som sa vratila pre zmenu k osvedcenemu mucenkovemu Alverde, predtym som mala Eucerin... hlavne nesmie drazdit (mam citlive oci).

      Odstrániť
  2. aaa preco ja nemam take stastie? ale nie :) dakujem za odpoved a ten mucenkovy hned vo stvrtok bude moj. dakujem za tip. inak mam tiez teraz eucerin. je to tazke s tymi ocnymi kremami, castokrat nie su najlacnejsie a ked nesadne, potom sa mi to len hromadi a hromadi...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A tie co su snehulienky po cely rok maju smolu :) Velka skoda, pretoze ak by bolo na vyber viac odtienov nemala vy som proti kupe ziadne vyhrady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne (mastná pleť) nesadol vôbec, čo sa konzistencie týka. Posunula som ho kámoške. Má suchú pleť a sedí jej ako konzistencia, tak aj odtieň (olivový tón pokožky.
    Mne, naopak, sedí kompaktný mejkap Photoderm.
    www.isabelle.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)