piatok 3. mája 2013

Ako dopadlo testovanie noviniek Bioderma


Možno si spomínate, že pred časom tu prebehla giveaway o dve novinky značky Bioderma na mastnú a problematickú pleť. Keďže ja takú nevlastním, dala som dvom výherkyniam šancu vyhrať a otestovať ich s tým, že mi potom napíšu svoje dojmy, ktoré na blogu uverejním - to bola jedna z podmienok účasti. No a ako to už býva, sľuby sa sľubujú...a poctivo ho splnila len jedna z dievčat, Marianna, ktorá testovala krém Sébium Global. Marianne ďakujem za serióznosť a druhej výherkyni, Miriam, odkazujem...radšej nič. (edit: Miriam sa mi napokon ozvala a sľúbila, že recenziu čo najskôr dodatočne dodá).

A teraz už Mariannine dojmy z testovania: 

"Vďaka výhre v giveaway od Lucky som mala možnosť otestovať novinku od Biodermy, konkrétne krém (podľa mňa skôr gél) Sébium Global. Po mojom dlhotrvajúcom zápase s akné, ktoré nie a nie si dať konečne pohov, som v sebe objavila malinkú iskričku nádeje, že možno konečne... Ale bohužiaľ, pre moju pleť je to očividne slabý kaliber. Ale pekne po poriadku. 
Začnem pozitívami: gél má skvelú konzistenciu, je veľmi ľahký, nedráždi, dobre sa roztiera aj vsakuje, sviežo vonia... Skrátka, v tomto ohľade nemám čo vytknúť. Dobre si tiež rozumie s micelárkou z rovnakého radu, ktorú používam. Po prvom nanesení na noc som ráno badala čistejšiu, vyhladenejšiu a jemnejšiu pleť, čo ma, priznám sa, potešilo. Pokožka nie je pri používaní vôbec vysušená, ale naopak, hydratovaná. Veľmi dobre sa mi naň nanášal aj BB krém, takže s make upom by tiež nebol problém. 
Ale že by nejak výraznejšie vyliečil postihnuté miesta, to ani nie. Možno by to bolo viac viditeľné pri dlhšom používaní (moja poznámka: Marianna testovala produkt cca 3 týždne). Tu musím ale priznať, že som ho nepoužívala veľmi poctivo a pravidelne, pretože ho kombinujem s krémom od kožnej lekárky, ktorý v mojom prípade pomáha viac. Po vyliečení toho najhoršieho (k čomu sa úspešne blížim) ho ale plánujem používať na udržanie čistej pleti. 
Takže môj verdikt: určité nedostatky skutočne eliminuje, preto sa podľa mňa oplatí ho vyskúšať, ak trpíte miernou formou akné alebo čiernymi bodkami, pretože pleť naozaj vyčistí. Horšiu formu akné alebo nebodaj zapálené miesta ale nevylieči, tam už je samozrejme potrebná odborná pomoc. Cena produktu nie je taká horibilná a ubúda veľmi pomaly, takže sa to oplatí risknúť. 
Ak by ste chceli vedieť, čo mne konkrétne pomáha v boji proti akné, tak je to krém Skinoren, ktorý zoženiete na lekársky predpis (pomohol mi už v období puberty, kedy akné 100% úspešne vyliečil a až do 19 rokov som mala pleť skoro ako bábetko) a tiež pitie himalájskeho čaju Nimba, ktorý čistí krv a tým aj pleť."

Tak, verím, že pre tie z Vás, ktoré sa s akné trápite, to bola prínosná informácia. marianne držím palce, aby svoju pleť úspešne doviedla do stavu, s ktorým bude spokojná! 

majte sa pekne, 
Lučiak
foto:ja

6 komentárov:

  1. Sebium global som neskusala ale zatial ziaden produkt od Biodermy mi nevyliecil akne na 100% cize asi siahnem po Skinorene vdaka Mariannkinej rade ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekne to napísala :) druhá výherkyňa sa môže akurát tak hanbiť..
    idem si ja niečo nájsť o tom kréme,ktorý marianna používa na akné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc díky, za super skvělou recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to by ma naštvalo teda :/ aj ja som mala možnosť niečo testovať,ale vycúvala som z toho,lebo som vedela,že to nesplním /bolo nutné nafotiť tvár a ja sa hanbím :)/ myslím,že seriozne jednanie a splnenie slubov sa už v tejto dobe moc nenosí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak zas nerobim z toho tragediu, ale teda zamrzi, to je fakt.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)