streda 22. mája 2013

Som zúfalo out

zdroj: almostzara.com

Už je to tak. Pri čítaní a prezeraní blogov mám v poslednej dobe pocit, že sú oblasti, v ktorých mi definitívne ušiel vlak a nedohoním ho, ani keby som veľmi chcela (a najhoršie je, že asi ani nechcem, ale o tom potom).

Nemám FB!
Môj blog nemá FB stránku. Chvíľami síce koketujem s myšlienkou, že by som si ju založila (občas, keď ma niečo zaujme a rada by som napríklad poznala Váš názor, ale je to v podstate banálna prkotina a nechce sa mi kvôli tomu písať článok na blog), ale potom tak sledujem, o čom je štandarný FB kozmetických blogeriek (linky na nové posty blogu, fotky z nákupov a sporadické výkriky o konci blogovania kvôli anonymom), kašlem na to. Viem, že z marketingového hľadiska je to obrovská chyba, ale... Nikdy nehovor nikdy, takže túto kapitolu nechávam otvorenú.

Nemám Instagram! 
Vážení, to je momentálne väčšie faux pas, než ten fejsbuk. Nič proti nikomu, ale podľa mňa je to úplná... no, zábava :D Priznávam, že fotka záchodovej misy z nejakého tajomného dôvodu vyzerá lepšie, keď ju preženiete cez Insta filter, ale aj tak, stále je to len záchodová misa! Ale klobúk dolu pred zakladateľmi a vývojármi tohto kultu, geniálny ťah :)

Nepublikujem Random!
Kvety vo váze, šperky na stojane z 30tich uhlov, nejaký ten duckface, nejaké to jedlo, Starbucks a najdôležitejšia vec - vlastné nohy v deravých jeansoch (aspoň 5x v jednej sérii), toť zdravý základ každého Randomu. Platí to isté, čo v predchádzajúcom bode - nafoť čokoľvek, nazvi to Random a už to má štýl. Ideálne je, ak sa spojí Random s Instagramom. Nezabudnúť zdieľať na FB. 

Nechodím do Starbucks!
Lebo v mojom meste žiaden nie je. A keď som niekde, kde by som Starbucks navštíviť mohla,  spomniem si na všetky tie Insta a Random a nejdem už len z princípu. Bola som tam všeho všudy raz, v Budapešti, dala som si predražené Smoothie, ktoré zmizlo v mojich útrobách za 2 minúty a potom som spravila tú neuváženú vec: vyhodila som kelímok! Na čo všetko mi mohol poslúžiť! Ako stojan na štetce a ako univerzálna dekorácia interiéru... No nič :( Neviete, dajú sa vydražiť aj na e bay? 

Necvičím podľa Jillian! 
...a ani nešredujem, nečelendžujem a potom zúrim, že mám veľký zadok. Dobre mi tak.

Nekončím s blogovaním!
je to hanba, za tri roky prevádzkovania tohto blogu som ani raz neohlásila definitívny odchod. Nikto ma v komentároch neprosil na kolenách "prosííím, to nieeeee!" a potom nadšene nevítal, že som sa po troch dňoch vrátila. To musí byť úžasný pocit, doslova transfúzia pre Vaše sebavedomie. Asi si to niekedy vyskúšam.

Neriešim hnusných anonymov! 
ani si neviete predstaviť, ako by som si občas nejakého podala. Vychutnala by som si ho, ako degustačné menu v luxusnej reštike :) A oni nič, kašlú na mňa. Dokonca som znovu povolila anonymné komentáre v nádeji, že sa nejaký objaví. Zatiaľ márne. Nič zaujímavé, len samé spamy. A tak čakám, dúfam, že jedného dňa... a teraz vážne, dievčatá: oni žijú z energie, ktorú im dávajú Vaše dotknuté/nahnevané reakcie. Nie je nič jednoduchšie, ako ich bloknúť. 

P.S. k dnešnému postu som vymyslela takú tématickú zábavku :) Kto bude prvý zdieľať tento článok na svojom FB  a pošle mi k tomu dôkazový materiál (viacstylu@gmail.com), dostane odo mňa niečo pekné a kozmetické :P

pekný deň želá
Lučiak

49 komentárov:

  1. So starbucskom a koncom s blogovanim uplne suhlasim :-D S tym instagramom ale uz moc nie, pridavam tam fotky svojich nechtov a je to super vec, ked nemam cas na napisanie clanku, hodim tam len fotku a hotovo :) A sledujem tam prevazne nechtove accounty, takze tiez ked nemam cas, prebehnem len fotky na instagrame :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My sme tiez FB dlho odlolavali, ale nakoniec ho sestra v ramci prokrastinacie pri uceni na statnice zalozila. Uvidime ako to pojde, podla mna je to dobry alternativny sposob sledovania ku GFC, kedze FB ma naozaj takmer kazdy a sleduje ho castejsie ako zoznam blogov. Plus, mam pocit, ze vsetci su svojim sposobom stalkeri a na to je FB idealny, clovek tam odhali viac, ako v clankoch na blogu. A co sa tyka napr. randomu, ten podla mna vyuzivaju najma blogerky, ktore nevedia, o com pisat..
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidis, presne si to pomenovala - aj to s tym stalkingom, to je urcite jeden z dovodov, preco sa tomu podvedome vyhybam. A poznamka o Randome tiez dava zmysel :)

      Odstrániť
  3. takto zrána k môjmu raňajkovému smoothie (nie zo Starbucks) som sa dobre zasmiala :) super článok :D v podstate všetky body sedia aj na mňa, a ja tiež nekončím s blogovaním, keďže som len nedávno začala :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobre ze si dala vediet, uz ta aj sledujem, ja som prave oslintala monitor nad tymi tvojimi tortami, mnam!

      Odstrániť
    2. už som videlaaaa, ďakujem veľmi pekne :))

      Odstrániť
  4. Ouch.

    Jen k tem hejtrum, me vůbec nepřekvapuje, ze tu nejsou. V momentě, kdy neukazujes obličej/postavu a nezverejnujes veci ze soukromého zivota tak neni moc na co hejtovat:-) plus bych si tipla, ze tvůj blog je určen trosku jiné cilovce, nez +\- 18, coz jsou podle mého nazoru i ti nejaktivnější na FB a na instagramu. Proc dělat mainstream, kdyz mas na to ho nedělat?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda, cim osobnejsi blog, tym viac potencialnych dovodov pre urcitu skupinu ludi ventilovat sa. Vyjst na blog so svojim osobnym zivotom je pre nich priam vyzva :)

      Odstrániť
  5. výborne to je :))) musím si pretriediť blogy,lebo niektoré už nie sú to,čo bývali

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :-))))))))))) vyborne som sa zabavila a schvalne si precitym ostatne komenty az po tom, co napisem tento. Tvoj postoj je mi velmi blizky ale asi by som to nevedela tak dobre napisat. Potlesk :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kdybych tvůj článek vzala popořadě, tak:
    1. FB mám, ale skoro vůbec tam nelezu, nepřijde mi to až tak atraktivní
    2. Instagram taky mám, ale to jen proto, že to usnadňuje čas, a když jsi někde na cestách a máš internet v mobilu, můžeš tam šoupnout nějakou provokativní fotku
    3. A to Randomy jsou fajn, když třeba nafotíš pár fotek něčeho hezkého, co pro tebe má význam, a nemáš to vzhledem k tématu blogu kam zařadit, nazveš to prostě random, protože to v překladu znamená "náhodný", takže to prezentuje náhodně pořízené fotky :)
    4. Se Starbucksem s tebou plně souhlasím, nejbližší Starbucks mám přes 100 km daleko, takže tak.
    5. Podle Jillian cvičím, a opravdu se to vyplácí! Ale zase se nezapojuji do výzev, protože jsem lempl a jsem zvyklá věci nedodržovat podle plánu
    6. Na koncování s blogováním mám svůj vlastní názor, který nemám potřebu ventilovat, jen bych k tomu řekla tolik, že ten, kdo blogu věnuje čas, své nápady a kus ze sebe, je absolutně padlý na hlavu, když se rozhodne z čista jasna s blogováním zkoncovat
    7. A na závěr anonymové.. Tak s těmi nemám žádný problém, protože mám evidentně pro ně nezajímavý blog, nebo nízký počet čtenářů, nebo je ničím netočím, takže jsem na blogu nezaznamenala jediný anonymní komentář, který by mi zvednul mandle, takže s tebou souhlasím..
    Sečteno a podtrženo, jsou body, se kterými naprosto souhlasím, pak jsou ty, se kterými ne zas tak docela nesouhlasím, protože je sice vedu, ale ne nadšeně, a akonec jsou body, u kterých si myslím pravý opak..
    Napsala jsi opravdu moc hezký článek, je čtivý a myslím, že by podobných článků mohlo být klidně i víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dik za komentar a nazor :)
      Ja to samozrejme respektujem...neviem, aky si rocnik, ale u mna je to urcite aj tym, ze som z generacie, ktora niektore veci skratka k zivotu nepotrebovala a uz ani nepotrebuje.

      Odstrániť
  8. tak aby som ti urobila radosť, tu máš jeden názor od anonyma, i keď ťa sklamem nebude negatívny :) ústa som mala roztiahnuté od ucha k uchu keď som čítala tento článok a hneď by som vedela o pár blogeriek, ktoré mi do toho zapadajú :) ale najviac mi je smiešne keď si blogerka odfotí nohy v roztrhaných džínsoch a pol hlavy kde vidno viac vlasov ako tvár a čitateľky jej píšu aká je krásna a má nádhernú postavu :D alebo je majiteľkou min. 4 originálnych kabeliek svetovej značky ale sťažuje sa, že sa bojí, že v autobuse jej ich oškrú....no, jednoducho, sú blogy, na ktoré sa chodím zabávať :) ale tvoj zbožňujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, vdaka :) Ano, su blogy, kde sa chodime zabavat. Myslim, ze tak to mame mnohe :)

      Odstrániť
  9. Pekne zhrnutie :). Ja si myslim, že facebooky a instagramy su asi pre inu vekovu kategoriu, vobec ta to nemusi trapit :). Mna to vobec neberie, nemam na to nejak cas :). Tak isto dokladne selektujem blogy, vyrastlo ich ako huby po dazdi, ale kvalita "pokulhava". Pobavila ma narazka na roztrhane dzinsy a fotky noh z kazdeho uhlu :D. ak je to ta slecna co myslim, tak tie dziny musia byt uz dobre zodrate, nosila ich aj pred rokom ...

    No k anonymom a narazka na Plum predpokladam. Anonymne komentare kludne opat zakaz. Pokial niekto nemieni slusne diskutovat - NEBUDE diskutovať a keď sa niekto nevie podpisat pod svoj nazor - tiez NEBUDE diskutovat. Diskusie pod clankom by mali byt miesto, kde si clovek vymeni rady a skusenosti, neraz sa dozvie vela zaujimavych uzitocnych veci. Blog Plum mam velmi rada, je to sikovna, mudra mlada zena, ale skutocne skutocne ma nebavi, ze pod kazdy clanok sa pridu pardon za vyraz "vyzvracat" miesto robenia domacich uloh nastrocni haranti. Zrusila by som ich bez slova v jednej sekunde, to tam proste nema co robit. Mam pocit, ze to usilie, co vynaklada na napisanie clanku, ide proste okamzite do haja a miesto slusnej diskusie je tam hnojisko.

    /p.s.: na Jillian mi nesahaj :). Pre mna je to bohyna. Tiez som si z toho robila prcu, necakala som od toho nic a vida za 2 mesiace cvicenia, islo dolu asi 6 kil minimalne. :). 30day shred to nebol, ale iny program :) /

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adi, nejde len o Plum, toto sa tu uz opakovalo viackrat aj na inych blogoch. Ale konkretne v jej pripade suhlasim, obcas je to fakt humus tie komentare, no sama im tak trochu prihrava svojimi reakciami - cim jej nechcem nic vycitat, v jej veku by som asi reagovala rovnako.
      Proste psychotickych anonymov blokovat a ignorovat, inej cesty niet. Nie je nevyhnutne mat ucet na Google a kopec ludi radsej vystupuje uplne anonymne - pokial diskutuju normalne k veci, nie je co riesit, takisto chapem aj anonymov, ktori takto napisu normalnu slusnu kritiku. No niektore grcky su fakt silna kava.

      A ktory program si teda cvicila?

      Odstrániť
    2. Luciak, zacala som hopsat najskor na Cardio Kickbox, je to taky light programik /nemylit si s Kicbox fastfix, lebo to je iny zabijak/, idealny na zaciatok, ma cca 20 minut a ked som si ako tak zvykla na ten styl cvicenia a samotnu pani "cvicitelku" :D, ktora mi teda nie je vobec sympaticka a obcas som sa citila ako spät v 90 tych rokov, ale kaslala som na to, moje stare zmlandravene telo sa zacalo spevnovat a cca po 2 tyzdnoch som presla na narocnejsi Banish fat boost metabolism - volne dostupny napriklad na youtube, to je cca 50 minut a to je uz ina kava, vysledky sa fakt zacali dostavovat.. A.

      Odstrániť
    3. no dobre no, aspon na to kuknem :)

      Odstrániť
  10. tak ale zas tymto postom si zufalo in. :( az sa pytam, ci toto potrebujes a na co je to vlastne dobre. to, ze nechodis do fastfoodov alebo ze nemas facebook z teba zaujimavejsieho cloveka nerobi, to, ked dobre zrecenzujes kozmetiku ano. tak sa k tomu, prosim, vrat a na tieto "random" posty sa vykasli. mas predsa rozum ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm, nevnimam to tak. Ja mam proste obcas naladu napisat aj nieco ine, ako recenziu kozmetiky. A ak si to pochopila tak, ze som sa tym chcela urobit zaujimavejsou, to nebolo cielom.

      Odstrániť
  11. :D :D To jsem se pobavila :D Instagram nemám, do Starbucks nechodím, rptože to kafe mi tam nechutná a je drahý jako...Podle Jillian jsem cvičila asi měsíc a kousek a přestalo mě to bavit, ostatně jako většina pohybových aktivit :D Videa netočím, nefotím ne zrcadlovku. Nemám dlouhé vlasy stažené zlatým hair cuffem, nenosím ocvočkované gumáky, nemám kabelku od Michaela Korse a nelíbí se mi khaki parka. Nesnáším Urban, Decay, OPI, nemusím micelárku od Biodermy... Hmm tak abych to taky zabalila :D A hned bych o tom mohla napsat článek, jak už nemám sílu a za týden bych slavila comeback :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vsetko beriem, ale na micelarku od Biodermy mi nesiahajte :)

      Odstrániť
  12. Jéj, tak už môžem aj ja prispieť svojim názorom. To som rada. Tak ja som ešte viac out, keďže až tak nesledujem podobné blogy, asi len tri a Tvoj je jeden z nich. Páči sa mi. Nekonči. A môžeš si zvýšiť sebavedomie Ty :) Takže, keďže (už budem ako prezident hlavy štátu :) teda ich toľko nesledujem (tých blogov), netušila som, že nejaký random existuje. Tak už o ňom viem. Vďaka za to. Mám rada Tvoje články a už som si párkrát pri nákupoch pomohla Tvojimi recenziami. Vďaka aj za to. Tak nech sa Ti dobre píše a teš nás aj naďalej :)
    Anonymná Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. haha :D tak tento príspevok je top! naozaj si to veľmi dobre vystihla! :) ja som dnes dostala myslím že prvý hejterský komentár, že prečo sa zapájam do giveaways, keď mi firmy posielajú produkty zadarmo,a že som chamtivá :) :D snáď sa aj ty dočkáš premiéry :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj tak ja som tu uz daco obdobne mala, ale bolo to uz davno a na inu temu...skratka, ziaden hardcore.
      A preco ja tvoj blog este nesledujem? Akosi mi doteraz unikal. Idem napravit.

      Odstrániť
    2. možeme si dávať potom anonymné komentáre :P haha

      Odstrániť
    3. dobre, teraz byva dost nizky tlak a obcas ho potrebujem dvihnut :)

      Odstrániť
  14. Moc pěkný článek. Musím říct, že to mám úplně přesně stejně. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Čo je to Instagram a kto je to Jillian???

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hihihi, ty jsi boží! :-) Kelímky z předraženýho Starbucs, nakousaná snídaně a vlastní nohy ze stopadesáti úhlů! Já jen nevím, jestli se víc smát těm egomaniakům, co to provozují nebo těm, co je to nefalšovaně zajímá...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. V živote som nepoužila Instagram. Začala som cvičiť podľa Jillian aj keď moc poctivá nie som (ale to ja nie som v ničom) :D V živote som nebola v Starbucks ani ma to netrápi a to kávu milujem, ale radšej mám malé kaviarničky s atmosférou :)
    Inak super článok, som rada že nekončíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. prvé dve bohužiaľ mám. ja som Facebook úchyl, ale na fan page dávam občas aj pomimo ako linky na príspevok. keby som chcela hodiť link na pesničku, čo sa mi páči, nemusím o tom písať príspevok :-D Instagram som si založila kvôli obľúbeným zahraničným blogerkám, nemám ho pod menom blogu a zverejnila som ho asi po pol roku. ale nezáleží mi na číslach, každého nového sledovateľa kuknem a zmažem, ak je to len spam. síce tam pridávam blbosti, ale od toho to je, no nie som tam bohvieako akčná.
    s tým ostatným súhlasím.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. dost dobry a vtipny clanok. tiez nemam FB a Instagram a ani neplanujem. Voci random prispevkom vyhrady nemam, niekedy sa v nich najdu aj dobre fotky a komentare:)a ten ostatok no...v starbucks som bola raz v zivote aj to len kvoli kamoske, ktora ho zboznuje. cvicit cvicim uz dlho a az teraz z tvojho postu som si uvedomila ze cvicim podla slavnej jillian (cez xbox a kinect) a na obrazovke je to pocitacovo vytvorena postavicka a nikdy som neriesila ci je robena podla niekoho skutocneho, no jak som zacala guglit, tak sa fakt podoba:D neprijemnych anonymov, ak nejakych niekedy budem mat, urcite riesit nebudem, proste nedam publikovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Súhlasím s vyššie uvedenými názormi, že článok je vtipný a dobrý.
    Ale nesúhlasím s Tebou na tému Starbucks. Milujem atmosféru tej kaviarne, kde je vždy príjemne, nefajčí sa tam a vždy hrá jazz. Takmer vždy je tam plno. Aspoň v tom Starbuckse, do ktorého chodievam ja. Aj mi bude za ním ľúto, keďže sa vraciam zo zahraničia domov. A to, že tam káva stojí pomaly 6 €? Toľko stojí každá káva takmer všade na ostrove. Okrem sketa :)
    Svoj blog som založila vo februári, tiež nemám jeho fcb, instagram a pod.
    Návštevy na blogu mám, komentárov minimum. V podstate to neriešim, blog som si založila pre radosť. A hlavne nikoho neotravujem vetami typu: zdieľaj môj príspevok na svojom fcb, olajkuj ho, pridaj si ma do GFC a podobné hovadiny. Puberta je za mnou a ja takéto veci fakt neriešim. Beriem to tak, že kto chce, ten sa pozrie, prečíta si a možno aj nechá komentár. Kľudne aj anonymný. Máme predsa demokraciu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mno ja neviem, pre mna je dat 6 Eur za kavu, ked deti v Afrike hladuju (a hlavne mna kazdy mesiac strasi hypoteka) prehnane. Ale beriem, ked sa ti tam paci a respektujes aj ich ceny, nie je co riesit.
      Ja som nenarazala ani tak na toto, ako na tie kelimky, pride mi to pomaly ako nejaky ikonicky objekt, ale dovod nechapem :)

      Odstrániť
  21. Inak dakujem vsetkym za komentare, po dlhej dobe je tu plno :)
    A hlavne trochu na objasnenie, nebolo mojim cielom, aby sa tu niekto verejne ospravedlnoval za to, ze ma FB :) Islo hlavne o ironiu a fakt, ze nic sa nema prehanat. Dufam, ze sa chapeme.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. nerada ti beriem pocit vynimocnosti ale ani jedno z toho nemam/nerobim a len tak btw nemala som este ani jeden anonymny hnusny koment a to mam blog 3 roky som proste tak out ze nikto nema ani zaujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. celkom ma bavi tato diskusia, clovek sa podozveda o tolkych blogoch, co predtym nepoznal...

      Odstrániť
  23. Dostala jsi mě..super článek!zkusíme vydražit pár kelímku Starbucks:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. myslim, ze som rovnako out ako ty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Luci, nie si out. Ja mam blog sice len 3 mesiace, ale inak to uplne sedi s tvojim clankom a ani sa na tom nechystam nic menit. Kym nezacneme stylom protivnej blondyny, asi si nas tak skoro nevsimne ziadny nenavistnik. Aj ked, mozno raz niekoho velmi nastvem, lebo nebudem ospevovat jeho oblubeny kozmeticky vyrobok, alebo napisem recept na jedlo, ktore nenavidi.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Jeden z mojich oblubenych nemeckych blogov ma jedna uz tiez nie prave tinedzerka, ktora ma super recenzie a raz za tyzden ma prispevok s nazvom "opat nedela" kde su aj fotky jedla, nejakych nakupov, jej psa apod. Skratka taky trochu (fakt len trochu) osobnejsi, mily a oddychovy post. To sa mi celkom paci. Inak nemam potrebu sa pozerat na kamaratske seansy v starbucks apod. veci, co si spominala. V ostatnom v podstate suhlasim. Cvicim podla seba alebo vo fitku a instagram, twitter a bohvieco vsetko neriesim. Moj cas je mi cennejsi.
    Pekny den a zachovaj blog na podobne prijemnej urovni aj nadalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. VYBORNE! ... derave rifle su top :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. :DD

    ačkoli nějaký věci tak nemám, pobavila jsem se dost dobře (ale ten FB byh být tebou založila, je to dobrej kanál na novinky)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dik :) No ved nechavam to zatial otvorene a v stadiu zvazovania.

      Odstrániť
  29. Čítala som to až dnes..ale pobavilo :)) najhoršie je to končenie s blogom a slávnostné znovuzrodenie :D Vo väčšine sa zhodujeme, až na ten random :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)