štvrtok 2. mája 2013

Čačky a mačky

Na dnes tu mám ešte jeden, po dlhej dobe pre zmenu nekozmetický post...robila som trochu poriadky a napadlo mi, že Vám ukážem moje najobľúbenejšie šperky a bižu. Nie som žiadna straka, takže toho zas tak veľa nemám...kedysi dávno som sa pred odchodom z domu nikdy nezabudla kvalitne ovešať, ale čím som staršia, tým menej toho na sebe znesiem. Niekedy nemám náladu vôbec na nič a idem z domu úplne bez doplnkov. Hodinky nenosím, pretože mi na ruke vadia. Prstene takisto. No a náušnice sú kapitola sama o sebe... rada som ich nosievala a doma mám peknú zbierku, ale od istej doby už nemôžem nosiť žiadne. Ani strieborné, ani zlaté, jednoducho v uchu nič neznesiem - inak sa dostaví neznesiteľné svrbenie a začervenanie, proste intolerancia ako hrom. Veľmi ma to mrzí a nad krásnymi náušnicami už len nostalgicky fňukám :( Takže logicky zostávajú už len náhrdelníky a retiazky, to je moje maximum. Páčia sa mi rôzne štýly, v lete mám rada hlavne žltý kov a výrazné etno šperky, v zime zasa ničo jednoduché, subtílne, ideálne z bieleho zlata alebo striebra.

najobľúbenejšie letné kúsky...

...a zimné, myslím, že kontrast je očividný :)

Masívny strieborný prsteň má takmer 20 rokov, kedysi bol môj najobľúbenejší a nedala som ho z ruky. Strieborná retiazka s príveskom z kruhov bol darček, ktorý som si vybrala. Symbol kruhu mám celkovo na šperkoch veľmi rada - tú druhú retiazku z bieleho zlata, s príveskom z brúseného  kryštálu som kúpila sama sebe si :) - keď sa mi narodil syn. Z tejto fotky je ešte zaujímavá  brošňa - je to starožitnosť, jedna z mála vecí po babičke a môže mať tak cez 60 rokov. 

Nosíte viac strieborné alebo zlaté šperky? Má niekto z Vás podobnú averziu voči hodinkám? :) 

Lučiak
foto:ja

4 komentáre:

  1. Brošňa po babke je nádherná, tú by som vynosila :)
    Ja som bola dlhodobo zástancom len strieborných doplnkov, ale v poslednom čase sa u mňa čoraz viac objavujú zlaté (zo zlatého kovu) kúsky. Snažím sa ich striedať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kedysi som bola vysadena len na striebro a teraz striedam roznu bizu roznych farieb, kovove aj goralky. averziu mam posledny rok na prstene, ziadna alergia, jednoducho mi zacali vadit a to som ich nosila niekolko rokov denne. nechapem co sa stalo, no pokusam sa s nimi opat spolupracovat:) aa namiesto hodiniek si dam radsej naramok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám zas po babke náramok, niečo ako ten tvoj na druhej fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam nejvice nahrdelniku a dali bych kupovala a kupovala
    jinak u me probiha giveaway o crossbody kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)