utorok 14. mája 2013

Májové vzorkovanie


Na dnes tu mám jednu kôpku vzoriek kozmetiky, ktoré sa mi nechce recenzovať samostatne, takže to spojím do jedného vzorkovacieho postu. Ak Vás bavia aj značky, ktoré u nás nie sú dostepné, nech sa páči: 

- po dlhej dobe som si kúpila niečo od Avéne. To "niečo" budem recenzovať samostatne, ale k nákupu som dostala aj dve vzorky krémov: Hydrance Optimale Legére a Skin Recovery Cream pre suchú pleť. Ten prvý je veľmi ľahký a príjemný, v podstate ideálny na deň aj pod make up pre pleť, ktorá nemá žiadne špeciálne nároky. Ten druhý trošku klame telom - aj keď pri aplikácii to tak nevyzerá (ľahšia textúra), je naozaj veľmi výživný a mastný a v žiadnom prípade ho neodporúčam pod make up (možno ešte tak pre veľmi suchú pleť niekde na hory). Plné balenie by som si asi nekúpila ani z jedného. 

- Red Carpet Concentrate od nemeckej značky A4 Cosmetics u nás nezoženiete, vzorku som dostala od virtuálnej kamarátky Alenky, ktorá žije v Rakúsku. Značka je to inak zaujímavá  a ich filozofia sa mi páči (viac tu ). Podľa popisu výrobcu je tento produkt priam zázračný, citujem "instantný skrášľovač" :), ktorý má pleť okamžite spevniť a zjemniť, zmenšiť viditeľnosť pórov aj vrások (obsahuje pšeničné ceramidy, arganový olej, kyselinu hyalurónovú a Q10). 3 ml vzorka vystačila prekvapivo až na 4 použitia, ale instantný skrášľovací efekt som nespozorovala (asi som už taká krásna sama o sebe, že nie je čo zlepšovať :). Keď som zistila, koľko tento zázrak bežne stojí (30 ml za 190 Eur), trochu sa mi zatočila hlava... Po aplikácii pleť síce pôsobila dobre a rozjasnene, ale čo ja viem...možno po mesiaci používania by naozaj nastali prevratné zmeny, takto radšej nehodnotím.

- Louis Widmer je švajčiarska dermatokozmetika taktiež so sympatickou filozofiou. Ako je to s jej zastúpením na slovenskom trhu netuším, ale predáva sa napríklad v ČR. Denný krém s UV 10 je ľahký a na môj vkus naozaj dosť parfumovaný (všetky produkty sú ale k dispozícii aj v neparfumovaných verziách). Nie len, že ma neoslnil, ale vôbec mi nesadol. Po aplikácii som cítila pnutie a tá výrazná vôňa mi vadila. Ďalšia položka na pomyselnom kozmetickom zozname, ktorá sa nezaradí na wishlist. 

- možno si ešte spomínate na moje trošku rozpačité dojmy z kozmetiky Sanotint, takže ich ďalšiu vzorku som vyskúšala bez väčších očakávaní... O to viac ma príjemne prekvapila! Balzam pre farbené vlasy ma doslova nadchol. Konzistencia je hustá, z vlasov nesteká, úžasne vonia a čo je najpodstatnejšie, mojim vlasom maximálne sadol. Boli nádherne lesklé, až tak, že som dostávala otázky, čo na vlasy používam :) Okrem toho boli aj perfektne pružné a vzdušné, skrátka tip top. Takže toto veru na wishlist ide! Kúpiť sa dá napríklad tu.


- make up Aera Tenit Pure od Vichy je niečo, čo nepochválim len z toho prostého dôvodu, že nie je vhodný pre môj typ pleti. Oficiálne je pre normálnu až zmiešanú. Neobsahuje parabény, je nekamedónny a odtieň 23 Ivory je pekne svetlý so žltým nádychom. Je však aj príliš suchý a to som veru cítila už po pár hodinách od nanesenia. Kryje inak slušne.

- od L´Oréal tu máme najnovší krém, ktorý má tú bombastickú reklamu (väčšina žien by ho údajne preferovala pred laserovým zákrokom), pri ktorej môže súdny človek akurát tak precvičiť očné svaly a pekne si nimi zagúľať... Ale veď OK, vyskúšala som. Revitalift Laser X3 je presne ten typ krému, ktorý mi maximálne vadí. Môj osobný pocit je, akoby som namočila tvár do tekutého parafínu a obalila ju tenkou, ale nepriedyšnou vrstvou, navyše kvalitne parfémovanou...bue. Presne pre toto drogériové krémy nekupujem. Je to nadupané silikónmi a parebénmi až po okraj. Vzorka stačila na jedno použitie a vôbec neľutujem. 

Toľko môj májový vzorkovací sumár! 

Zaujalo Vás z toho niečo? 

Lučiak
foto:ja

12 komentárov:

  1. Ten Vichy make up je na moju pleť zase skvelý:))Ale to preto, že mám zmiešanú pleť a som rada, ak je pleť radšej suchšia ako mastná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pozývam ťa na moju prvú giveaway. Budem rada, ak sa zúčastníš. :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/2013/05/giveawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hej, zaujala ma tá reklama na loreál :D väčšiu blbosť si už ani taká veľká značka nemohla vymyslieť.
    btw, keď si namočíš pleť do parafínu a on tam zatuhne, tak s ňou nemôžeš hýbať, či? :D to je asi ten protivráskový efekt podobný botoxu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. teda ten opis L'Orealu :D ale máš úplnú pravdu, tiež nekupujem drogérkové krémy presne pre ten istý pocit, natrieť sa parafínom obliatym parfémom tiež nie je nič pre mňa :) Sanotint balzam vyzerá zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. balzam sanotint ma zaujima asi najviac. ked budes mat plne balenie, urcite zrecenzuj, som zvedava, ci bude taky fajn aj pri dlhsom pouzivani.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidime...ale zistila som, ze z fiore.sk (to je ten link, co som dala) ho neobjednam, lebo prirazka 4 Eura za postovne sa mi nepaci. Pozriem priamo v lekarni.

      Odstrániť
  6. Luci, ja si tiez zvyknem, ak nemam velku objednavku radsej kupit u nas v NZ, mame tu jeden obchodik, kde maju Sanotint (kupujem najcastejsie farby, balzamy aj sampony)a Locherber. Inak asi si videla, ze maju na stranke predajne miesta http://www.fiore-sk.sk/predajne-miesta/kosicky-kraj/ treba si len overit, ci su aktualne:-) a som rada, ze ti aspon balzam vyhovuje, ja zas nedam dopustit na obnovovaci balzam, ale ten si ani nekupujem, pretoze je prilozene male balenie ku kazdej farbe a ked farbim napr. raz za 2 mesiace, tak ani nemam sancu balzam minut, kedze ho niekedy striedam s maskami alebo inymi balzamami.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, presne tak to aj ja vyriesim, zajdem do partnerskej lekarne

      Odstrániť
    2. tak to vam baby pekne dakujem :) uz som si pozrela aj ja predajne miesta v BA a je ich celkom dost a uz vazne uvazujem ze sa tym vecickam pozrem na zubok, len najskor dominam aspon jeden sampon s balzamom co mam doma:)a tie farby vyzeraju iez dobre!

      Odstrániť
  7. je super si precitat konecne aj o inych,neznamich znackach inak jedine co ma zaujalo je smaozrejme balzam na vlasy ale tusim ze by som bola po to umastena a splyhnuta

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)