streda 29. mája 2013

Spotrebované 05/2013

Dnes to bude ťažká nuda. V máji som vyprázdnila len chabých 7 kúskov a aj to sú v podstate veci, ktoré si kupujem pravidelne a už som ich tu recenzovala. Takže len veľmi krátko a heslovite pre účely evidencie: 


- šampón Long & Strong od Jason. Kúpila by som znova? Asi nie.

ružová pleťová voda NT. Kúpila by som znova? Rozhodne!

- micelárka Sensibio od Biodermy. Moja povinná jazda.

- liftingová emulzia od Ryor. Bola fajn, ale nie až tak, aby som kupovala ďalšie balenie.

- maslo na chodidlá Alverde. Ďalší môj stabilný vzťah :)

Luminys Touch od Pupa. Už nevyhnutnosť.

- a na záver jeden drogériový antiperspirant, ktorý sa ukázal ako spoľahlivý v ochrane proti poteniu. Ale  stým, že bráni bielym škvrnám na čiernom a žltým na bielom, 100% súhlasiť nemôžem.

utekám...
Lučiak
foto:ja

5 komentárov:

  1. 7 věcí je taky celkem dost. :) Já už to vidím tak, že zase nic nedodělám a budu na sebe akorát naštvaná... :D Ne, musím se snažit... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To maslo od Alverde je fakt fajn, kúpila som si ho po tvojom odporúčaní inde a tiež je to u mňa stálica.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Micelárka od Biodermy je nejlepší! Přiznávám, že jsem na ní závislá :D
    anesagill.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. s micerálnou vodou Bioderma súhlasím, je úžasná! taktiež mám veľmi rada telové krémy od Alverde a veľmi ma zaujal rozjasňovač Pupa, ktorý som ešte nevyskúšala, ale určite sa naň pozriem:)

    http://annellie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá Pupa je super:) Ja som za posledný mesiac objavila počas akcií v DM anlglickú značku Radox, ktorá je v UK jednička. Kúpila som si sprch. gél Milk&Magnolia, neuveriteľne osviežujúci a páči sa mi aj jeho hustá konzistencia. Mám taký pocit, že ja pri tejto značke ostanem minimálne najbližších pár mesiacov, aspoň kým neotestujem všetky ich vône :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)