pondelok 13. mája 2013

Testujeme: L´Oréal False Lash Wings


Aj Vy máte pocit, že kozmetické značky v poslednej dobe vrhajú na trh úplne nezmyselné kúsky hlava-nehlava, len aby na nich mohol svietiť nápis "NOVINKA" (ktorý pochopiteľne naláka zákazníkov viac, než bežný, dlhodobý sortiment)? Maskary sú podľa mňa úplne ideálny príklad na ilustráciu toho, čo mám na mysli. Zoberte si takú Maybelline - vie niekto vôbec spočítať všetky tie verzie Volum´ Express? Taká kefka, hentaká kefka a v konečnom dôsledku je rozdiel v efekte minimálny. L´Oréal tiež nezaostáva, ich tohtoročná novinka sa volá False Lash Wings a sľubuje predĺženie rias vo vonkajšom kútiku oka vďaka špeciálnej kefke (ako inak :). Vraj efekt motýlích krídiel... Áaaale choďte s tým niekam. Už mám na tieto rádoby prevratné vychytávky alergiu. Až takú, že som zatiaľ nečítala ani jednu z recenzií na False Lash Wings, ktoré sa doposiaľ v našej blogosfére objavili (čo je svojím spôsobom dobre, aspoň som pri jej testovaní nebola ničím ovplyvnená). Nechávala ma úplne chladnou, až kým sa jedného dňa neobjavila u mňa doma - doniesla mi ju mama, ktorá si ju kúpila a zistila, že jej nevyhovuje (má krátke a riedke riasy). Že nech si ju nechám, aby som mala o čom písať :)  Tak som si ju teda nechala a vyskúšala ju. A teraz som spokojná, že sa mi potvrdilo moje tušenie: podľa mňa nie je príliš o čo stáť. 


Tak, tu je tá inkriminovaná špeciálna kefka. Ako môžete vidieť, má naozaj trochu iný tvar, než je bežné - aparát to bohužiaľ úplne ideálne nezachytil, ale na konci kefky je taký výrazný oblúk. A tu sa dostávame k problému č. 1: pri líčení mi to nekonečne ide na nervy! Musíte dávať fakt pozor, aby ste si tým rozšíreným oblúkom neumazali očné okolie. Darmo, starého psa novým kúskom nenaučíš a ja som proste zvyknutá na iný typ kefky a hlavne, na istotu, ktorú už "mám v ruke" a nemusím sa zdržiavať špekulovaním, ako kefku čo najlepšie otočiť, aby to vyzeralo dobre. Ďalšia vec: jednotlivé štetiny (silikónové) sú osadené dosť nariedko a tým pádom na kefke ostáva po vytiahnutí priveľa farby. Čo má za následok, že mihalnice trochu zlepuje. Po jednej vrstve  som teda získala mierne predĺžené a trochu zlepené mihalnice bez objemu (ktorý mimochodom výrobca tiež sľubuje). Pridaním druhej vrstvy sa riasy viac zvýraznili a pôsobili ešte o niečo predĺženejšie. V reáli to vyzerá takto (s tými dvomi vrstvami):



Výdrž je počas dňa dobrá, ale k večeru už trochu opadáva. Odličovanie je bezproblémové. Čo sa týka ceny, je to ako na hojdačke - už som ju videla aj za šialených 16 Eur, ale potom niekde aj za 12. Ja by som si ju po vlastnej skúsenosti nekúpila ani za 10. Maximálne tak za 6...  Aby ste mi rozumeli - nie je to vyslovene zlá maskara, ale tá otrava pri líčení mi za to nestojí a konečný efekt to podľa mňa nevyváži.
Moje hodnotenie je teda 6 z 10 hviezd.

Skúšali ste ju? 
Lučiak
foto:ja

5 komentárov:

  1. neskusala som, aj ked silikonove kefky mam rada, no podla tvojej recenzie a hlavne za taku sumu, sa mi ju ani nechce riskovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne tie maskary od L´oréal absolútne nevyhovujú, všetky sa mi rozmazávajú počas dňa na viečku. Max Factor je aj tak number one.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak k tomu sa mi tazko vyjadrit, lebo ich maskary standardne nepouzivam, poslednu L´Oréal maskaru som mala možno pred dvoma rokmi, celkovo ma tato značka dekorativky prilis neoslovuje.

      Odstrániť
  3. řasy fakt vypadají na můj vkus víc slepeně:/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)