streda 8. januára 2014

Zázrak z DM? Za 4 Eurá?


Pred nejakým časom som na ktoromsi blogu čítala veľmi pozitívnu recenziu na tento low cost kúsok z Baleáckeho DM sortimentu. Keďže cena je naozaj zanedbateľná, musela som ho vyskúšať na vlastnej koži. To, že kyselina hyalurónová má pozitívny vplyv na pokožku (a nie len vo forme výplňových materiálov) je neodškriepiteľný fakt. Presvedčila som sa o tom naposledy pri používaní hydratačného séra od Annemarie Borlind, ktoré malo na pleť viditeľne priaznivý efekt. Kyselina hyaluronová ako hlavná zložka kozmetických prípravkov je v poslednej dobe dosť v kurze. Tu by som dodala, že ak uvažujete nad kúpou nejakého produktu, ktorého je súčasťou, pred krémami, kde tvorí len jednu zo zložiek by som uprednostnila radšej koncentrované sérum. Všímajte si zloženie a to, či je na jednom z popredných miest, aby ste neplatili len za názov, ale aj za obsah ;)

10 ml balenie séra Hyaluron Booster má špeciálny aplikátor, ktorý má zrejme uľahčiť cielenú aplikáciu (podľa môjho názoru je v celku zbytočný, osobne doporučujem sérum nanášať na celú pleť, nie len cielene na mimické vrásky). Dávkovanie je inak šikovné, vytlačíte si presne toľko, koľko potrebujete. Vo vnútri sa skrýva číra gélová emulzia. Po nanesení na pleť asi 10 sekúnd mierne lepí, kým zaschne. Pleť vôbec nedráždi, neštípe, ani tú moju citlivú. Nanáša sa na vyšistenú pleť pred aplikáciou krému alebo fluidu. Ja ju aplikujem po večernom odlíčení.


Momentálne používam sérum už tri týždne a účinky mali zaujímavý priebeh :) Na cca tretí deň od začiatku nanášania som si všimla, že sa mi pleť na tvári poriadne šúpe. Vyriešila som to peelingom a odvtedy to už išlo len a len k lepšiemu. Pleť pôsobí ráno sviežejšie a vypnutejšie, dokonca by som povedala, že pozorujem aj mierne zjemnenie mimických vrások okolo nosa a úst. Dievčatám, ktoré bojujú s akné vraj pomáha aj pri lepšom hojení jazvičiek - toto posúdiť neviem, nakoľko s vyrážkami nebojujem. Každopádne, zatiaľ som účinkami príjemne prekvapená a ženám po tridsiatke by som tento kúsok určite odporučila aspoň vyskúšať. Cena okolo 4 Eur nikoho nezruinuje. Pre mňa je to po rokoch asi prvý produkt pleťovej kozmetiky tejto značky, ktorý som si kúpila a na ktorý nemôžem v zásade povedať krivé slovo. 


Vyskúšate? 

Lučiak
foto:ja

24 komentárov:

  1. tieto séra Balea poznám a používam, a som taktiež s nimi veľmi spokojná, ako sa povie za málo peňazí veľa muziky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne za tip, určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Slyším o tomto produktu poprvé a ráda bych to i vyzkoušela :)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. používam a tiež som spokojná ,kúpila som si aj Alverde vital hydrogel serum ,ale to príde na rad až neskôr ,tak som zvedavá ,ktoré sérum bude lepšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuším že Lili o něm psala na blogu :) určitě v drogérce omrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to vyzerá na skvelý typ a čo najskôr si to tiež kúpim. Cena je naozaj viac ako smiešna a ak je ten účinok taký dobrý, niet nad čím rozmýšľať, díík za typ Luci!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hm, ja teraz používam hyaluronové súrum od Nobilis Tilia. Keď ho domíňam skúsim toto baleácke. Vďaka za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. lucka, recenzia skvela ako vzdy! nakopla si ma ku kupe zrejme dnes :) co ma ale na DM kozmetike generalne stve, ze oni casto menia zlozenie, zrejme kvoli nakladom a ked mi nahodou nieco na moju speci plet zacne vyhovovat ( sucha/extremne citliva/atopicka), tak zmenia zlozenie a uz to nie je co to byvalo. za vsetky uvediem napr. kedysi si mi odporucala mucenkovy ocny krem od alverde, bol fantasticky, dokonca aj pre mna! potom mi ho slohla mama a velmi si pochvalovala :) ked som si ho sla opatovne kupit po nejakej dobe, po prvom pouziti mi oci napuchli a ocerveneli ako angorakovi ( 3-nasobna velkost viecka ako obvykle, bola som velmi sexy!). naposledy ma sklamal aj "ruzovy" olej alverde( je to inak silne parfumovany mix roznych olejov, ruzovy minimalne ) + avokadovy krem. soudruzi z DM nemaju veru dobru politiku v tejto oblasti aspon z mojho pohladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak s tym mam tiez skusenost, moja oblubena ruzova pletova voda sa minuly rok zmenila na vodu s alkoholom :(

      Odstrániť
    2. No toto by aj mna zaujimalo ako je to s tym mucenkovym ocnym kremom od alverde. Tiez som si ho na zaklade odporucania od Lucie kupila a bol skvely. Po case som si ho kupila opat a teda zda sa mi,ze ma pod ocami normalne stahuje. Sakra a taky podareny krem to bol. Zlozenie neviem porovnat, lebo stare balenie uz nemam. Janka

      Odstrániť
    3. baby, je celkom kludne mozne, ze medzicasom nieco v zlozeni pozmenili. Dlhe roky to bola moja istota, ak som nemala nic ine, lepsie, mohla som sa spolahnut, ze ked kupim tento, bude fajn a ani nezbankrotujem. Poslednu tubu som mala mozno uz aj pred rokom, pretoze v poslednej dobe som nemusela ocne kremy kupovat, kedze som ich dostavala ako darcek alebo na recenzovanie.
      Kazdopadne, ak je to pravda, skoda ho :(

      Odstrániť
  9. ja som si ho tiež kúpila, ako pleť bola taká vypnutá, ale na lícach sa mi robili červené suché fľaky...myslela som, že je to z jedla, ale keď som ho prestala dávať, tak to ustúpilo... skúsim to skôr na T-zónu, kde sa mi tvár troška mastí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fiha, tak ak robi takyto problem, radsej odstavit alebo aspon obmedzit.

      Odstrániť
  10. Super recenzia. Keby som toto serum nepoznala, hned si ho bezim kupit :) Pouzivam ho, a som s nim velmi spokojna. Inak existuju aj ampulky z tejto istej rady (7 ks - na 1 týždeň) tie su tiez super, sice robia taky lepkavejsi pocit na tvari (lepkavejsi ako toto serum), ale zato efekt je rano veru viditelny. Janka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prave, ja som pozerala tie ampulky, ale odradilo ma, ze mali podstatne obsiahlejsie zlozenie, nez serum, bolo tam uz aj kadeco ine, tak som vsadila na toto.

      Odstrániť
  11. to je ale nahodicka..dnes som ho kupila :D takze odskusam aj na to hojenie jazvyciek po akne.. :) som naozaj zvedava

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  12. je vhodný aj pre slečny pred 30tkou? prípadne nejako vekovo ohraničený? =) ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prave, slecny pred tridsiatkou, ktore maju problem s akne, si ho chvalia kvoli urychlovaniu hojenia jazviciek a celkovemu zlepseniu pleti. Ja na vekove hranice v kozmetike prilis neverim, samozrejme je blbost, ak ma kocka v dvadsiatich perfektnu plet a len tak preventivne pouziva kremy pre kategoriu 45+, ale ak mas nejaky kozmeticky problem a konkretna vec ti s nim pomaha, je jedno, pre aku kategoriu je urcena, pokial je to pomoc, sem s nou :)

      Odstrániť
  13. Uz istu dobu toto serum pouzivam lebo som nan uz citala rozne pozitivne ohlasy. A musim povedat, ze na moju plet po akne posobi ako si spomenula, teda regenerativne. Po naneseni je tvar pekne vypnuta a rano sa budim krajsia ako inokedy :) A hlavne ma tesi fakt, ze mi pokosku zjemnuje. Ja som vacsinou dost leniva na masky, pilingy apod. a obcas, ked sa pozabudnem a mesiac nepouzijem piling mi moja kozmeticka povie, ze mam plet ako smirgel :D Odkedy pouzivam toto serum je viditelny rozdiel aj v tomto. Som s nim fakt spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, to mozem aj ja potvrdit, peelingovat je potrebne ovela menej casto.

      Odstrániť
  14. ...super vedieť...idem si to dnes kúpiť...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)