nedeľa 26. mája 2013

Návrat k prírode, jeden skvelý krém a súťaž

Peknú nedeľu prajem :)
Dnes som plánovala článok o zbierke mojich nových rúžov, ale v u nás nastala doba temna, už niekoľko dní prší, priam leje a svetelené podmienky na fotenie swatchov sú tak mizerné, že som musela zvoliť náhradný program. 


Slovenský e shop, ktorý predáva kozmetiku Nobilis Tilia a s ktorým spolupracujem zmenil názov - po novom sa volá navratkprirode.sk a práve odtiaľ pochádza môj nový veľký obľúbenec - ružový krém Rosa Canina. Fakt som spokojná, že mám vyhovujúci krém na tot ročné obdobie, ktorý môžem používať na deň aj na noc. Je ľahučký, dobre a rýchlo vsakuje, pleť zbytočne nezaťaží a nemastí, takže sa mi výžborne osvedčil aj pod make up. Vôňa je jemná a príjemná - ak máte radi arómu bulharskej ruže. Pleť pôsobí po aplikácii veľmi pekne a spokojná som aj s celkovým pocitom - hoci je krém ľahký, žiadne pnutie či vysušovanie nehrozí.


Jediná drobná výhrada z môjho pohľadu je balenie - nemám veľmi rada krémy v kelímku, myslím si, že pri certifikovanej biokozmetike, ktorá neobsahuje typické chemické konzervanty je hygiena obzvlášť dôležitá, takže by som uprednostnila nejaké balenie s dávkovačom. Na druhej strane verím, že ho stihnem spotrebovať veľmi skoro , takže žiadne sajrajtíky sa v ňom dovtedy nepremnožia :)


Mám teraz doma veľa vzoriek tejto značky, takže som sa rozhodla s Vam podeliť a vyhlasujem malú súťaž. Ak chcete otestovať rôzne produkty Nobilis Tilia (pleťovú, telovú, vlasovú, deskú aj pánsku kozmetiku), máte možnosť vyhrať týchto 20 vzoriek, ktoré sa môžu hodiť hlavne teraz, v dovolenkovej sezóne :) Niektoré z týchto produktov som už na blogu testovala. Čo treba urobiť, ak ich chcete vyhrať? 


Je to prosté: 
- sledujte verejne cez GFC
-zanechajte komentár so svojou mailovou adresou
- majte korešpondenčnú adresu v SR alebo ČR

výhercu vyberiem pravdepodobne v piatok, 31.5.2013

držím palce.

Lučiak
foto:ja

34 komentárov:

  1. Nobilis bych chtěla vyzkoušet, takže vzorky by se hodily:) Luci.He@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hmm tak tuto znacku by som velmi ale velmi rada odtestovala takze fingers crossed
    monikabullova@gmail.com
    a GFC je Aelin :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sleduju :)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. od této značky jsem nikdy nic neměla, ale mluví se o ní dost často poslední dobrou,t ak bych určitě ráda vyzkoušela :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. isteže sa zapájam :)
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mojetvojenase3@gmail.com, sledujem a ano, hodili by sa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :) vyzera to dost dobre :P
    monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nobilis je skvělá kosmetika a tento krém pro mě voní naprosto božsky :)
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak Nobilis Tilia, tu značku já můžu :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V poslednej dobe som začala frčať na prirodnej kozmetike,Bielenda,Lavera,Weleda, tuto som este nemala možnost vyskušat :) andreasimonova577@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. od nich som este nič nemala,preto by potešila veru vzorka :) lepšie ako kupovať mačku vo vreci,je vyskušať nejake vzorky :)
    všetko splnam,mail lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nobilis chce skúsiť už dlhšie, takže toto je úplne skvelá príležitosť! :)
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jeeej, chceeeem :)

    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. rikal nekdo nobilis tilia? a rikal nekdo vzorecky? zdarma? soutez? JACKPOT! :D
    musilova.andy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ráda vyzkouším :)
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Už dlho hľadám nejaký krém, ktorý by vyhovoval mojej pokožke v toto ročné obdobie (aj keď v poslednej dobe, čo sa týka počasia, si nemôžem byť istá aké ročné obdobie bude keď sa zobudím)..a toto vyzerá skvelo! + ďalšie vzorky na prírodnej báze ? kto by to nechcel :)

    Ketty2411@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. no tak to už áno, o takúto giveaway sa teda oplatí zabojovať, takže si držím palce a teba Luci, samozrejme sledujem, you know:-))
    ginny19@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jejda, moja obľúbená značka :) krém poznám, je skvelý. ja väčšinou biokozmetiku okrem olejčekov držím v chladničke, na niektorých produktoch sa vyslovene odporúča skladovať v chlade, kvôli absencii konzervantov, a tento krém práve kvôli dosť hlúpemu baleniu je lepšie držať v chladničke.
    margaretka75@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak tohle by bylo úžasné vyhrát, od Nobilisu jsem zatím měla jenom čokoládový balzám a ten byl skvělý, takže vyzkoušet další věci mě moc láká.
    dejnicka@volny.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. sledujem :) lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. jéjda...to by som chcela vyskúšať...tiež sa snažím používať viac-menej prírodnú kozmetiku, lebo na všetky tie chemikálie reaguje veľakrát moja pokožka citlivo
    a jasné, že sledujem :-)
    semancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. od Nobilis Tilia jsem ještě nic nezkoušela :) vzorečky by mi určitě pomohly se rozhodnout, který jejich výrobek nutně potřebuju :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ja-ja-ja-ja si prosím!
    slniecko.babetko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. túto značku u Teba vídávam recenzovať často, tak verím, že je dobrá.
    zsutkova@orangemail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. velmi by ma potesili tieto ,,vzorecky", mam rada prirodnu kozmetiku, tak uvidime, ci sa postasti:D
    d.mihalcikova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Od Nobilis Tilia som skúšala iba Čokoládovú fantáziu a tá je skvelá, takže rada by som otestovala niečo čo stojí za kúpu celého balenia. Sledujem ako Ela alebo Alliknowaboutcosmetics, mail: alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Mam rada vonu ruzi, ten krem moze byt zaujimavy :)Momentalne pouzivam zmatnujuci od biodermy na den, kedze mam zmiesanu plet a regeneracny od nivea pure and natural vecer. Ten druhy menovany ma prijemne prekvapil lebo nezanechava na mojej pleti mastny film a zanechava ju krasne hydratovanu.
    schnegy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. dakujem za komentare, sutaz je ukoncena :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)