sobota 18. mája 2013

Jednoduché, denné, fialové


S fialovou musím pri líčení očí opatrne. Na jednej strane pekne zvýrazňuje moju farbu dúhovky, ale keďže mám problém s kruhmi pod očami, je ťažké nájsť také odtiene, ktoré by mi ich zbytočne nezvýrazňovali. Riešenie? Zemité, petrolejové odtiene fialovej, presne také, aké sú v paletke 4 tieňov od Gosh. Na fotke to pôsobí skoro ako hnedá, ale v skutočnosti je to len teplá, neutrálna fialová. Paletka Gosh patrí inak k mojim najobľúbenejším - keď sa ráno neviem rozhodnúť, čo s očami, toto je stávka na istotu.


použila som: bázu pod očné tiene Avon, paletku 4 tieňov Gosh, odtieň 21 Baroque, fialovú ceruzku Glimmerstick Diamonds od Avon, tenkú čiernu ceruzku Dermacol a maskaru False Lash Wings od L´Oréal


Páči sa? 

Lučiak
foto:ja

5 komentárov:

  1. veľmi sa páči! tú fialovú ceruzku z avonu mám rada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hned by som sa do tvojho pohladu zalubila..:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No pri mojom nastaveni monitora to ma od fialovej velmi daleko :)) Ale posobi to pekne prirodzene a mas krasne upravene obocie! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)