piatok 17. mája 2013

Čo si už určite nekúpim...

Na dnes tu mám trio výrobkov z poslednej doby, ktoré určite nekandidujú na produkt roka...


1. kondicionér v spreji Lovea. Kúpené na feelunique. Popis znel tak sľubne...  Vlasom mal dodávať výživu a lesk + uľahčiť rozčesávanie.  Nalákalo ma aj zloženie, hlavne to, čo neobsahuje...


Čo to v praxi robí? Podľa mňa nič. Okrem jednej jedinej veci - neuveriteľne krásne to vonia! Ale fakt. Lenže rozčesávanie vlasov príliš neuľahčuje a lesk nie len že nepridáva, mne sa dokonca zdá, že ho uberá. Vlasy sú po použití akési matné a veľmi rýchlo sa mastia :( Takže teoreticky len ako vlasový parfum a len na končeky. Škoda. 

2. krém na nohy Planet Spa od Avonu s minerálmi z mŕtveho mora. Nekúpila som, ale viac menej dostala ako darček k nákupu niečoho iného. Vonia ako pánska toaletná voda ( a ja nemám rada unisex vône ). Pokožku chodidiel by mal vyživovať a zjemňovať... hm, možno tak na 10 minút. Je to slabé ako trikrát vylúhovaný čaj, po chvíli mám chodidlá suché, akoby na nich nič nebolo. Jediné pozitívum - tá vôňa, aj keď sa mi sama o sebe nepáči, je pomerne intenzívna a dlhotrvajúca, čo má pri nosení uzavretých topánok isté výhody (hlavne keď sa vyzujete).

3. Ďalší krém na nohy, tentokrát od Alverde. Po cca 10 spotrebovaní ich masla na chodidlá, ktoré som si veľmi obľúbila, som sa rozhodla pre nejakú zmenu...a zle som urobila. Bolo balené v krabičke, takže som ho pred kúpou neovoňala... Neviem, ako ostatní, ale mne to smrdí ako grcky! Doslova. Fuj. Vyživuje síce omnho lepšie, ako jeho hore uvedený kolega, ale čo z toho, keď pri natieraní zvádzam boj so svojím žalúdkom... Má aj trochu lepivý efekt. Suma sumárum, nabudúce vsadím zasa na osvedčené masielko s krásnou vôňou a nie toto čudo. 

Máte niečo z toho vyskúšané? Čo Vás v poslednej dobe kozmeticky sklamalo?

Lučiak
foto:ja

7 komentárov:

  1. ten kondicioner mne vubec nelakal uz v obchode
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku:)hezky vikend
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj:) tieto produkty som ešte neskúšala..:D ale radšej ani nejdem skúšať....z tej rady planet spa mám rada len tú bahennú masku na tvár:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ani s jednym produktom teda skusenost nemám, ale teraz mi prišiel z tej rady planet spa krém na nohy s bambuckým maslom, no po aplikáci mam nutnosť si umyt ruky pretože mám neskutočne lepkavý pocit z neho.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hehe, spomínam si na svoju skúsenosť s iným výrobkom z rady Planet spa a myslím, že môžeš byť len rada, že to nerobilo vôbec nič :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takze aj nic moze byt niekedy lepsie, nez nieco :)

      Odstrániť
  5. Boze, ten krem na nohy fakt smrdi ako grcky. Pred par dnami som videla tento clanok a spomenula som si, ze som si ho davnejsie kupila (tipujem, ze po jednom pouziti ma presla chut ho pouzivat haha) a sla som ho pohladat do kupelne. Medzitym sa olejova zlozka oddelila od dalsej zlozky a ked som ho otvorila obidve vybehli na moje ruky a skoro som sa aj ja pozvracala. :) Po poriadnom utreti papier.utierkami, vyumyvani ruk a natreti dobre vonajucim kremom na ruky som konecne dostala zo seba tu hnusnu vonu, teda smrad.
    Ludia, nekupujte si ho ani nahodou :D
    #fail

    Lucia

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)