piatok 31. mája 2013

Komu pošlem vzorky NT a nový režim blogu


Dnes musím vybaviť dve veci (ó, kiežby to platilo aj mimo blogu). Vybrala som jednu z Vás, ktorej poputujú všetky tieto vzorky od Nobilis Tilia. Pôvodne som chcela vyberať cez random.org, ale nazbieralo sa cez 30 komentárov, tak som si povedala, že to pre zmenu spravím inak. Máme 31.mája, takže vyhráva komentár č.31:

Od Nobilis Tilia som skúšala iba Čokoládovú fantáziu a tá je skvelá, takže rada by som otestovala niečo čo stojí za kúpu celého balenia. Sledujem ako Ela alebo Alliknowaboutcosmetics, mail: alliknowaboutcosmetics@gmail.com

Druhá vec: o pár dní odchádzam za hranice všedných dní a bude to veľmi pravdepodobne dvojtýždňové totálne odstrihnutie sa od internetu. Čo logicky znamená pauzu v článkoch. Jeden alebo dva sa do môjho odchodu ešte objavia (aj report z chystaného stretka s Biodermou) a potom to tu na chvíľu stíchne. Komentáre sú samozrejme vítané, len nebuďte prekvapené, ak sa  nezobrazia ešte v ten deň, ale až po mojom návrate... Majte sa zatiaľ fajn, budem sa na Vás tešiť! 

Lučiak
foto:ja

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)