streda 28. decembra 2011

Top of the Tops 2011

Takže, ani môj blog nebude výnimkou a na konci roka si dáme rekapituláciu všetkého, čo sa premlelo mojou kúpeľňou, kozmetickou taštičkou a týmto blogom. Bez zbytočných dlhých úvodov pristúpime k činu :) Nebudem tu prepisovať detailné dôvody môjho nadšenia alebo znechutenia - všetko potrebné nájdete kliknutím na odkazy. Len jedno upozornenie, kým začnete čítať - nasledujúce riadky vyjadrujú moje osobné skúsenosti. Preto je celkom v poriadku, ak máte na vec iný názor :) Koľko ľudí, toľko chutí...

Začneme tým, čo sklamalo, aby sme si to najlepšie mohli nechať na koniec. V roku 2011 som mala tú česť s niekoľkými prepadákmi:

.....prepadáky roka.....


Vlasovým prepadákom roka je jednoznačne kozmetika Syoss, špeciálne farba na vlasy Mixing Colors! Farbu s tak nepríjemnou aplikáciou som doma snáď ešte nemala. Hoci konečný farebný efekt bol dobrý, vlasy a pokožka hlavy za to poriadne zaplatili :(

čo sa týka vlasov, prepadol aj šampón Force Vector od L´Oréal, pretože mám po ňom jednoducho hrozné vlasy :(


...na mojich perách sa neohrial ani Max Factor Lip Tint a hoci v diskusii pod recenziou naň niektorí spievali ódy, mňa nepresvedčil - svojou príkrou aspartamovou chuťou a chabou výdržou.

Ďalšie prepadáky sú z kategórie maskár:


Look Out  od Astor


Glamorous Volume od Catrice


XPerience od Max Factor

... a Volume Accelerator od Rimmel.

Toto všetko minulý rok najviac sklamalo. A čo potešilo, prípadne nadchlo? 

.....hviezdy roka.....

V kategórii make up  zažiarili tieto výrobky


...make up Skin Illusion od Clarins, ktorý používam s láskou dodnes :)

Dôstojne mu konkuruje Double Wear od E.Lauder

Vynikajúco obstálo trio korektorov od Oriflame


...dlhotrvácny rúž Lip Stylo od Artdeco 


...a absolútnym víťazom sa stala maskara Hypnose Drama od Lancome! Na ktorú okrem toho, že pomerne rýchlo vyschla, nemôžem povedať krivé slovo a robí skutočne krásne riasy. 


A boli aj vlasové hviezdy :)


línia Age Premium od Kérastase


línia s výťažkom z papyru od Klorane


...  a rad Moisture Recovery od Joico.

K vlasovým hviezdam môžem zaradiť aj hrebeň Tangle Teezer a hoci počiatočné nadšenie ma už prešlo, používam ho stále (a pravdepodobne čoskoro vymením za druhý, pretože ako všetko, aj Tangle Teezer podlieha opotrebovaniu)


Predposlednou kategóriu je starostlivosť o pleť. Mám troch favoritov:

krém Excellence de L´Age od Decleor, ktorý mám na wishliste už pekne dlho


...miláčik od Yves Rocher Cure Solutions (mám už tretí téglik :)

...a rada sem zaradím aj môj tohotoročný objav, odličovacie tampóny z Marionnaud (nechápem, ako som bez nich mohla celé tie roky žiť :)


a poslednou kategóriou je

..... naj multifunkčný produkt .....


...kde zahviezdil Bio kokosový olej. Poslúžil na tvár, telo, aj vlasy.

Toľko moje kozmetické Oskary :) Poviem Vám rovno, že do tohto postu sa mi príliš nechcelo, nerada sa totiž opakujem. No na druhej strane som rada, že to máme takto pekne zosumarizované a už o pár dní môžeme spolu načať ďalší rok.
Prajem Vám pekné posledné dni toho starého a ak chcete pridať pár názorov na môj výber do komentárov, budem rada!

Lučiak

5 komentárov:

  1. souhlasím, že ten krém od yves rocher je úžasný. kokosový olej jsem měla taky v oblíbených, ale poslední dva roky mě to už přešlo (kromě jediné věci: palačinky na kokosovém oleji... to je prostě něco úžasného, ale taky něco strašně nezdravého)

    ale jinak moc hezký článek.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no, ja som mala v plane pouzivat ho aj v kuchyni, ale nakoniec to dopadlo tak, ze som ho komplet cely minula v kupelni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojky hřeben Tangle Teezer je hvězda i pro mě. Miluju ho. A ty máš moc zajímavou barvu.

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslim,ze mame podobny vkus :D Tangle teazer a kerastase sampon jsou taky moje hity a syoss barva absolutni propadak! Akorat teda Lookout od Astoru mam celkem rada..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelá rekapitulácia :)
    už dokonca viem, čo nabudúce plánujem vyskúšať- hlavne začnem kokosovým olejom :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)