piatok 25. marca 2011

Testujeme: Clarins Skin Illusion Make Up

Priznávam, na značku Clarins mám slabosť. Patrí k mojim najobľúbenejším. Takže, keď prednedávnom prišiel na trh ich nový make up Skin Illusion, nevedela som sa dočkať, kedy ho konečne vyskúšam. V mene dôvery a vrúcnej lásky, ktorú k výrobkom Clarins dlhodobo prechovávam, som si teda kúpila rovno full size balenie – 30 ml flakón s dávkovačom. Rozhodla som sa pre odtieň 110 – Honey (doporučujem pre stredne tmavú pleť so zlatým nádychom). Celkovo je k dispozícii 10 farebných odtieňov. Tak. A teraz čakáte, či som to s tou dôverou neprehnala a neľutujem, čo? J Dozviete sa po reklame...


Bože, ja som ale vtipná, čo? J OK, vysvetlím... tieto rádoby joky sú tu len preto, aby zakryli moje mierne rozpaky z tohto produktu. Ale poďme pekne po poriadku: Skin Illusion je make up tekutý. Jeho hlavnými prednosťami majú byť obsah minerálov a rastlinných extraktov, ktoré dodajú pleti žiarivý a mimoriadne prirodzený vzhľad. Naviac obsahuje ochranný faktor 10.
Parfumácia je jemná a príjemná. Veľmi dobre sa aplikuje, rýchlo splynie s pleťou a nie je problém aplikovať viac vrstiev, ak treba. Otázne je, či to bude na niečo dobré. Make up má totiž len strednú kryciu schopnosť a ani vrstvením neprekryjete výraznejšie nedostatky. Na druhej strane, výsledný efekt je naozaj veľmi prirodzený a pleť je jemne žiarivá, bez výrazných trblietavých mikročiastočiek. Konzistencia je veľmi jemná, svieža a nemastná. Čo sa týka výdrže, tá bola slušná po dobu cca 7-8 hodín, potom už nebol efekt taký, ako po nanesení. Takže, nejaké to resumé: ak hľadáte ľahký, prirodzený make up a nepotrebujete príliš kamuflovať, smelo do toho. Ale bežná maloobchodná cena, ktorá na u nás pohybuje okolo 40 Eur (a za ktorú som ho ja ako obvykle nekúpila J) je podľa mňa vzhľadom k výkonu Skin Illusion skutočne prehnaná. Takže, po dôkladnom zvážení dávam 8 hviezd z desiatich.

Nabudúce sa vrhneme na značku Biotherm.
Lučiak

5 komentárov:

  1. Ja osobne Clarins po viacerych skusenostiach nemusim..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidis, kazdemu vyhovuje daco ine...a co konkretne ti nesadlo?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Clarins penový Make up odporúčam je perfektný ,len sa mi ho nedarí zohnať

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som tento make up dostala pod strom minulé Vianoce a moja pleť sa z neho veľmi teší, je ľahučký, voňavý, prirodzený, pekne mi pleť rozjasní a zjednotí, aj keď máš pravdu, že až tak dobre nekryje. Tento rok chcem vyskúšať iný, nevieš mi poradiť niečo podobnej konzistencie, možno o trošku viac krycie?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)