štvrtok 31. marca 2011

Testujeme: Kérastase Age Premium

Rozhodla som sa, že marec ešte stihneme zakončiť jednou kozmetickou reckou. Tentokrát vlasovou – testovala som jednu z posledných noviniek od Kérastase – šampón a masku z radu Age Premium.
Táto línia je určená pre „staré vlasy“. Po porade s kaderníčkou som zistila, že „staré“ sú v podstate každé vlasy, ktoré sú dlhé. Takže máte staré vlasy, aj keď máte napríklad 16, ale nestrihali ste sa od 12tich. Tešíte sa? J

Age Premium vlasy rozmaznáva antioxidantmi, ceramidmi, vitamínmi a minerálmi a to všetko korunuje UV ochrana. Maska navyše obsahuje kyselinu hylaruónovú. OK, tak sa pozrime, čo tieto zázračné elixíry dokázali s mojimi vlasmi.


Šampón je pomerne silne parfumovaný. To mi trošku prekážalo, vôňa bola pri umývaní naozaj dosť intenzívna. Po vysušení zjemnela a dokonca som vo vlasoch cítila ľahký závan Poisonu od Diora :) Maska nie je príliš hutná a po opláchnutí zostanú vlásky príjemne vláčne. Nijako špeciálne som ich nestylovala, len som ich vysušila ionizačným fénom (ak ešte nemáte, super vec). Nepoužila som ani termoochranu.


A výsledok? Luxusný. Vlasy sú krásne hebké, priam hodvábne, ale pri tom ľahučké a výborne držia tvar. Štruktúra vlasu je viditeľne uhladená. Lesk nie je úplne zrkadlový, ale je dostatočný, aby vlasy pôsobili zdravo. Táto mierna absencia lesku je typická pre výrobky s obsahom silikónov - vrstvička, ktorou vlasy obalia, jednoducho trošku zabraňuje odrazom svetla vo vlasoch. Ale to sú už naozaj detaily, ktoré si nevšimne bežný človek, ale vlasový freak ako ja :) 
Neviem, aká je bežná MOC v našich kaderníctvach, ale na internete sa dá šampón zohnať za cca 12 Eur a vyššie. Maska je o dosť drahšia, stojí okolo 20 Eur.
Moje hodnotenie: 9 hviezd z 10.

Váš Lučiak.

9 komentárov:

  1. Hmm, že by som vyskúšala? Zatiaľ som mala líniu Nutritive a spokojnosť. A ešte otázky: tá maska sa používa pri každom umytí ako kondicionér? A čo termoochrana, napr. výrobok na spôsob Nectar Thermique majú v tejto línii tiež?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, rad Age Premium nema samostatny kondicioner, ale podla mna je mozne namiesto neho pouzivat tuto masku, aspon ja to tak praktizujem, obzvlast ak mas dlhe a suchsie vlasy. Sampon a masku este doplna este specialny fixacny ochranny sprej a vyzivova kura, 25 tabliet + 25 kapsul, beru sa peroralne :)
    Na feelunique maju momentalne za dobru cenu testovaci balicek, sampon + maska za 11,50 GBP.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem :) Vyhliadla som si odtial aj viac veci od Kerastase, ceny su tam ovela lepsie ako u nasich zdieracov. A dorucenie je naozaj zadarmo? To sa mi az nechce verit :) Pekny vikend! P.S. mna viac bavia recenzie drahsich produktov, ked clovek skusa lacnejsie dorgerkove veci, nejde to az tak do penazi, ale v nasich parfumeriach atd castokrat neradi davaju vzorky "high-end" produktov, tak urcite potesi recenzia, ci sa do niecoho oplati investovat alebo nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, ano, zadarmo, resp. to postovne je v podstate zapocitane uz v cene produktu :) Ja mam feelunique velmi rada, ceny velmi slusne plus kopec znaciek, ktore u nas zastupene nie su.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aka je konzistencia tej masky,gelova alebo kremova..dakujem za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
  6. asi by som ju nazvala gelovo-kremova :) Aby som to prirovnala, je podstatne lahsia, nez masky typu Shauma, Elseve a podobne. Plus lahko sa vymyva.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojky, v prvom rade vďaka za blog. Dnes som sa k nemu náhodne dostala a som rada! Hltám tvoje recenzie jednu za druhou. Ja mám od značky Kerastase šampón Bain de force a olejček Nutritive Fluide Oléo-Relax. Šampón sa mi nezdá byť nič moc. Ale olejček je celkom fajn. Ešte si ho netestovala?
    Inak, ja som do vlasových produktov tiež maniak a rada skúšam nové veci... Len škoda, že som zatiaľ nenašla nič také úchvatné, čo by mi denno-denne zaručilo vlasy také krásne ako majú modelky v reklame :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojky, vďaka za blog. Našla som ho až teraz, ale som rada. Budem ťa pravidelne čítať, lebo som maniak hlavne do vlasovej kozmetiky. Rada skúšam nové veci a stále hľadám ten najúžasnejší vlasový produkt(y), vďaka ktorému by som mala vlasy každý deň také, ako majú modelky v reklamách :D
    Od Kerastase mám šampón Bain de force a olejček Nutritive Fluide Oléo-Relax. Ten je celkom fajn. Ešte si ho neskúšala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tento olejcek som este neskusala, skusala som ine, popozeraj :) Jo, modelky z reklam...viem si spravit take vlasy, ale kazdy den nemam na to ani cas, ani nervy, ani pojazdny photoshop :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)