pondelok 10. októbra 2011

Cotton Club

Kto sa líči, mal by sa aj odličovať :) Minule som si uvedomila, koľko tak ročne spotrebujem odličovacích vatových tampónov... Kvantá! Taká zdanlivo nepodstatná maličkosť...Napriek tomu potrebná. Preto si dnes dáme post o tampónoch.

Najradšej používam tie veľké. Je to praktické. Ale nie sú tampóny, ako tampóny. Oplatí sa skúšať, kým nenájdete také, ktoré budú pre Vašu pleť pohladením. Viem o čom hovorím - pleť mám citlivú a taká neznesie hrubé zaobchádzanie. Pre všetky citlivky, ale aj pre Vás ostatné, odolnejšie, mám skvelý tip: veľké odličovacie tampóny ONLY YOU. 


Kúpite výlučne v parfumériách Marionnaud. Nebojte sa, cena vôbec nie je závratná: jedno balenie, kde je 40 kusov, stojí 1,30 Eur. To je porovnateľné s podobnými tampónmi zn. Bel, ktoré som si predtým zvykla kupovať v DM. Kvalita je však neporovnateľná! ONLY YOU sú naozaj extra jemnučké a pleť bude s nimi doslova ako v bavlnke. Naviac sú pevné a netrhajú sa. Myslím, že iné si tak skoro kupovať nezačnem...

Ako som spomínala, predtým som štandardne používala značku Bel, konkrétne Bel Premium s Aloe Vera. Až keď som vyskúšala ONLY YOU, uvedomila som si ten rozdiel... Bel Premium sú totiž vyrobené z mikrovlákna, teda z 55% bavlny, 20% polyesteru a 25% polyesteru s mikrovláknom. Tento podstatný detail som prehliadla... pleť ma pri odličovaní niekedy jemne pálila, tampóny boli po navlhčení trochu drsné a nerobilo to dobrotu. Takže pozor, aj pri takej veci, ako sú vatové tampóny sa vyplatí čítať zloženie!

Doma mám aj naozaj extra veľké tampóny značky Ebelin. Kúpite ich v DM, v balení je až 60 kusov a sú tiež zo zmesi bavlny a mikrovlákna. Sú o niečo jemnejšie, než Bel Premium, no nie tak jemné, ako ONLY YOU. Balenie stojí takmer 2 Eurá.


Klasické malé, okrúhle vatové tampóniky už nepoužívam takmer vôbec, ale minule som ako pohotovostné riešenie nejaké kúpiť musela a voľba padla na tieto z biobavlny - opäť značky Bel. V balení je 70 kusov, cenu si žiaľ už nepamätám. Sú ale skutočne jemnučké. Používam ich väčšinou ráno, keď pleť iba tonizujem.


...a keď už hovoríme o odličovaní, ešte jeden tip - micelárna bio odličovacia voda z Marionnaud. Prihodila som ju do košíka zo zvedavosti. Výhodou je, že okrem klasického veľkého balenia je k dispozícii aj menšie, 50 ml. Ideálne na vyskúšanie alebo na cesty. Obsahuje extrakty z rôznych rastlín a je pomerne výrazne parfumovaná. 


Balenie je s rozprašovačom, čo má svoje výhody, aj nevýhody... síce sa neoblejete, ale zato pri aplikácii istá časť neskončí na tampóne, ale ju jednoducho rozprášite do ovzdušia :) Odličuje naozaj efektívne, no mňa osobne trošku štípala v oblasti očí. Preto ju teraz používam výhradne na tvár a do budúcna ostanem verná svojej osvedčenej klasike - micelárkam z lekárne.

Ak niektoré z týchto vecičiek používate, budem rada, ak sa podelíte o skúsenosti v komentároch...

Lučiak
pics: me

6 komentárov:

  1. Kvanta, nie kvatna :o) Ale dik za upoz., citat zlozenie pri tamponoch ma nenapadlo :). Ja vacsinou kupujem nejake v akcii a viackusove a nejak nad tym nepremyslam. Lidl ma celkom vyhodné balenia ..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. BTW, lidlacke vlhcene odlicovacie obrusky pre suchu a citlivu plet (ruzove) su podla mna jedny z najjemnejsich na trhu a za skvelu cenu. Ak sa odlicujete takto, doporucujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som zas niekde na opacnom konci, bola som nadsena z tamponov demak'up, ktore boli na jednej strane normalne na druhej strane peelingove, take male smirgliky :)
    momentalne mam len obycajne od Derlonu (zlozenie som neskumala), neviem, ci to dostat aj na SK, mam rada aj ich odlicovac

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, myslim ze tato znacka u nas nie je dostupna...tie "smirglikove tampony" som skusala, pre moju plet to neprichadza do uvahy, bola som ako po chemickom zakroku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Roky rokúce používam Lidl, asi posledného polroka tie veľké Marionaud a v poho su aj Tesco veľké tampony originál určené na detské prdelky :)) na odlicenie vyyyydatneho množstva špirály ako stvorené

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)