piatok 9. decembra 2011

KEEP´N TOUCH alias trochu neštandardná recka :)

Zdravím Vás, moji milí. Ja viem, kvílenie blogerov o tom, ako zúfalo nestíhajú prispievať je vždy dosť trápne :/ Ale vec sa má tak, že aj ja dnes idem kvíliť. Náš byt kvôli prebiehajúcej rekonštrukcii pripomína kulisy apokalyptického hororu - všade je vrstva jemnučkého prachu. Všade a na všetkom. Prach pokrýva každý štvorcový centimeter,vznáša sa vo vzduchu a ja som mala len dve možnosti - chodiť doma s respirátorom alebo byt dočasne opustiť. Zvolila som tú druhú... takže som spakovala dieťa, pyžamo, čisté gaťky atď. a zavrela som za sebou dvere. Vrátim sa snáď zajtra... Ale netuším, či si pri likvidácii toho bordelu nájdem čas na prispievanie. Víkend bude... zaujímavý :/ Keby nie, tak vedzte, že aj keď by plemenné býky z neba padali, GIVEAWAY bude v pondelok! A just! 

Lučiak

4 komentáre:

  1. no to si ma potešila, nás to ešte len čaká :D asi zvolím podobnú stratégiu ako ty! No každopádne prajem veľa síl pri odstraňovaní bordelu a teším na giveaway. pekný víkend (v rámci možností)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uf, tak veľa síl na bordel prajem :)
    skús víkend prežiť bez nervov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to prajem vela trpezlivosti pri upratovani :-) Mna prach fakt dokaze vytocit, len co ho poutieram, vsetko povysavam a umyjem podlahy, pozriem zboku na policku a zase tam je ten prach! Este niekto to tak ma, alebo len ja som akoze perfekcionista/blazon/OCD? :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)