streda 7. septembra 2011

IN LOVE WITH JOICO


Túto šikovnú sadu Joico som kúpila prednedávnom. Milujem podobné sety a cestovné balenia, je to skvelá príležitosť,  ako za príjemnú cenu vyskúšať naraz niekoľko prípravkov aj drahších značiek. Tento konkrétny setík obsahuje 4 výrobky: šampón,  kondicionér a stylingový krém z línie Moisture Recovery + obľúbenú Joico vychytávku, olej na finálnu úpravu K- Pak.
A už prvý test dopadol na jednotku! 
Testovala som všetky prípravky pekne spolu pri a po jednom umytí vlasov. Jednak som od prírody zvedavec a tiež som si chcela overiť ich vzájomnú súčinnosť...Šampón - krémová konzistencia. Žiadne zvláštne dojmy som z neho nemala. Jednoducho, slušný šampón. Následne som použila kondicionér a ten u mňa ihneď postúpil o stupienok vyššie. Nemá síce také fenomenálne rozmotávacie schopnosti, ako mnou nedávno ospevované Sealing Lotion od Schwarzkopf, no vlasy po ňom zostanú neuveriteľne lesklé a uhladené. Skrátka príjemné na dotyk.
Po presušení uterákom som použila stylingový krém. Najprv s veľkou nedôverou - podobné prípravky totiž zvyknú nepríjemne lepiť :( Žiadne lepenie sa ale nekonalo, do vlasov vsiakol okamžite. Naniesla som ho štandardne od polovice dĺžok po končeky. Následne som vlasy vysušila ionizačným fénom. Výsledok? Krém má jemne vyrovnávací a uhladzujúci efekt, čo som uvítala. Taktiež skracuje čas, potrebný na fénovanie. Vlasy boli po usušení ľahké, vzdušné a uhladené. 
A dostávame sa k poslednému bodu programu - stylingovému oleju K- Pak. Nádherná vôňa, do vlasov výborne vsiakol a zanechal ich krásne lesklé. Pozor, opäť nanášajte len na dĺžky a končeky! Zo všetkých vyskúšaných olejových prípravkov rôznych značiek u mňa momentálne vedie (a za ním veľmi teste Elixir Ultime od Kérastase). 
Celkový efekt po použití celej štvorice hodnotím veľmi pozitívne a dávam 9 z 10 hviezd.

P.S. sadu som kúpila tu
v zľave za nejakých 8 Eur, pozerám, že medzičasom trošku podražela.

máte skúsenosti aj s inými prípravkami Joico? Ak áno, sem s nimi!
pekný týždeň
Lučiak

2 komentáre:

  1. u mna cakaju na vyskusanie sampon a balzam k-pak, ale citam na ne samu chvalu takze sa nedivim, ze si neodolala!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten olej je skvelý... ale momentálne mi vyhovuje aj ten glisskur olej :) ... a celkovo Joico je u mňa na prvom mieste. Dávala som si sťahovať farbu v Joico kaderníctve a nemala som absolútne zničené vlasy, skôr naopak.. iná káva ako sťahovanie každý mesiac melírom. Doma som používala šampón na farbené vlasy a zdalo sa mi, že mi nejak rýchlejšie rástli vlasy :))) . Takže aj na domáce použitie je to úžasná značka a do iného kaderníctva už tiež nechodím, lebo s ich farbami mám naj skúsenosti...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)