štvrtok 29. septembra 2011

Testujeme: Syoss Mixing Colors


Je zaujímavé, že čo sa týka obľúbenosti príspevkov môjho blogu, tie o farbení vlasov patria jednoznačne k najčítanejším. Či už išlo o hennu alebo penovú farbu od L´Oreal. Preto som sa rozhodla svoje vlasy opäť vydať na pospas domácemu farbeniu a vyskúšať novinku od Syoss, Mixing Colors. No čo by som ja pre Vás neurobila! (OK, mala som kupón do DM na super cenu, aj to dosť zavážilo :) 

Na farbu od Syoss som bola zvedavá, lebo som ešte žiadnu z nich neskúšala. Roky som verná L´Orealu, či už doma alebo v salóne. Deklarácie na obale nešetria superlatívami - farba vytvorená v spolupráci s profesionálnymi kaderníkmi a koloristami, žiarivé farby plné živých odleskov, zdravo lesklé vlasy... a tak. Vybrala som si odtieň Pralinkový mix. Páčil sa mi a pre moju farbu vlasov prichádzal do úvahy. Aby ste mali predstavu, tu je foto pred farbením (farbené naposledy pred 4 týždňami službou Hi Richesse v salóne):





...v podstate taká vyblednutá tmavšia hnedá s presvitajúcimi šedinami...

Príprava farby je jednoduchá, do základnej emulzie vytlačíte postupne obe tuby s tónovacím krémom, poriadne zašejkujete a ide sa na to. Nanáša sa na suché vlasy. Farba je to poctivá chemická, na žiadnu šetrne prírodnú zmes sa ani nehrá. Obsahuje také mňam mňam zložky, ako amoniak, peroxid a toluén napríklad... a je to aj poznať. Parádne ma z nej štípali sliznice v nose, aj oči. V duchu som si zanadávala po prvý krát. Ale vodotrysk nadávok ma ešte len čakal! Zásadným problémom tejto farbiacej zmesi podľa mňa je, že na miestach, kde ste už farbu aplikovali a emulzia stihla vsiaknuť do vlasu, sa vlasy stávajú tuhými a veľmi ťažko rozčesateľnými, čo dosť podstatne zťažuje aplikáciu a rovnomerné rozčesanie po celej dĺžke vlasov. A čím sú dlhšie a hustejšie, tým viac je to na... doplňte si podľa chuti :/ Napokon mi nezostávalo iné, len na vlasy naniesť trocha vody. Tým znova zvlhli a konečne som ich mohla prečesať po celej dĺžke, aby sa farba dostala všade. Ale ani to nebolo zadarmo - prišla som pri tom o pekných pár vlasov, čo mne osobne až tak nevadí (vlasov mám požehnane), ale osoby, ktoré majú vláskov poriedko a každý vypadnutý kus oplakávajú ako rodinný poklad, by z toho asi nebolo príliš šťastné...

Doporučenú dobu pôsobenia som dodržala presne (hlavne ku koncu som sa už nemohla dočkať, kedy to dám dole, lebo ma začínala štípať pokožka hlavy) a išlo sa na zmývanie. Po samotnom vymytí farby ostali vlasy pomerne porézne a tvrdé. Následne som aplikovala priložený balzam, ktorý vlasom pomohol dostať sa do normálneho stavu. No a potom som ich už len upravila tak, ako obvykle, teda vysušila ionizačným fénom . Tu je výsledok:


... je to taká pekná horká čokoláda, povedala by som. Tmavšia, ako bolo v pláne, ale na to som už zvyknutá a nevadí. Vlasy mali naozaj pekný lesk, ale zámerne si nepredstavujem, akého chemického koktejlu si cucli oni a pokožka počas doby pôsobenia :) No nič, "telo má jít do hrobu zhumplovaný", vraví sa...

A hodnotenie - rozhodla som sa, že ho rozdelím na dve časti. Ak mám hodnotiť samotnú aplikáciu a prácu s farbou, dávam 4 hviezdy. Výslednému efektu dávam 9 z 10tich. Ale aj napriek tým 9 hviezdam, toto už nikdy viac.

a teraz som zvedavá na  komentáre!
Lučiak
(all pics by me)

19 komentárov:

  1. sranda, že presne dnes som stála v DMku pred Syoss blond zosvetľovačmi a rozhodovala som sa, či kúpiť alebo nie... našťastie som sa rozhodla pre Palette a po Tvojej recenzii som veľmi rada, že som tak učinila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, tak so zosvetlovacmi skusenosti nemam, nikdy som si vlasy doma sama nezosvetlovala, ale toto farbenie, to bolo fakt trapenie :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. trošku inak som si to predstavovala podľa reklamy.. že keď sa tie farby už teda mixujú, že to bude základ trebárs ten hnedý a na ňom pralinkové odlesky.. ale povedala by som, že je to obyčajná farba... ja si aj tak vlasy nefarbím, mala som farbu len raz, na jar, keď to chcelo trochu oživiť, aj to bola bez amoniaku a na 6-8 týždňov.. až ošedivejem zo života, tak dúfam, že už budú na trhu dokonalé farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super okomnetovane + dokazovy material:), ja sa zvycajne spolahnem na palette alebo loreal, syoss ma nelakal, ale musim povedat, ze reklamy maju fakt presvedcujuce, aj napriek tomu mu moc neverim..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. evie, dakujem :D A samozrejme aj ostatnym za komentare :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dakujem že si otestovala tuto farbu na svojich vlasoch a tím ušetrila tie naše pred trápením ktoré to obnasalo :) ,. rozmýšlala som že si ju kúpim ( reklama nanu bola prehnane dokonala )

    Takže siahnem po inej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veronika, dakujem za mily komentar. To vies, reklamy maju v popise prace byt prehnane dokonale :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chytilo to pekne ale, že by tam bol rozdiel od nejakej bežnej čokoládovej.. To nemôžem povedať.
    Každopádne, ďakujem za záchranu mojej hlavy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. táto recenzia mne osobne tiež pomohla sa rozhodnúť-proti :) lákala ma tá reklama (ale vedia pekne obalamutiť zákazníčky!:)), no bojím sa permanentnej farby na vlasy, keďže som tmavohnedých vyskúšala niekoľko a chytali mi všetky do čierna. podľa tejto vidno, že je tiež o poznanie tmavšia od obrázka na krabičke. momentálne mi nevadí tmavá farba, ale čierna naozaj byť nechcem. takže asi ostanem pri bezamoniakovej, tie chytia síce na tmavohnedo, s čiernym odtieňom, ale farba sa postupne vymyje, takže v konečnom dôsledku je to aspoň pre mňa najprijateľnejšie riešenie. a ešte tu niekto spomínal schwarzkopf - tejto značke sa vyhýbam zďaleka, pretože sú to najagresívnejšie farby, ktoré je problém zosvetliť aj v kaderníctve /povedalo mi to asi 10 kaderníčok!/ a samozrejme hnedé chytajú len na čierno, či už sú svetlé alebo tmavé

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to anon: suhlasim, Schwarykopf naozaj drzi, a drzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahojte, ja som použila odtieň 3-12 - tmavo hnedý twist - ja si vždy dávam farbu na vlhké vlasy a nemávam s tým problém, tak neviem či to tejto farbe vadí, alebo nie, ale tiež som mala vlasy už pri aplikácii drsné, po presnej dobe pôsobenia som ich aj po ošetrujúcom balzame ledva rozčesala, ešte som použila prostriedok na vyživenie bez oplachovania, toto som musela používať asi mesiac, aby boli vlasy upraviteľné a aspoň trochu hebkejšie. Farba ale perfektne držala, krásne sa leskla, nemenila sa, neotláčala sa do vankúša, ale drsnosť vlasov pretrvávala dokedy kvôli šedinám nebolo treba znova farbiť. Kvôli poškodeniu vlasov som však zvolila inú farbu - tá mi dokonca vlasy obalila a zregenerovala a boli znova pružné a hebké. Takže chémie je asi v tej farbe požehnane, farba drží, krásny odtieň, ale zničí vlasy. Toľko moja skúsenosť. Ivana.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. velmi dobre spracovane.....tiež som nad touto farbou rozmýšlala, ale kedže mám dosť citlivu pokožku hlavy, musím poďakovať, že si to ,,vyskúšala za nás" a ušetrila mi nadávanie ;-) Bodaj by takýchto blogov bolo viacej!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je každého názor.Ja som zo Syoss spokojná,ale striedam to.Jeden mesiac syoss a druhý mesiac palette a je to skvelé.

      Odstrániť
  13. Náhodou ja som so SYOSS zatial najspokojnejsia :P mam na hlave mixing colors tie svetle.. a chcem vyskusat MIX BLOND, tak som zvedava :P ... ale farba mi chyta pekne, presne ako na obrazku... je pravda, ze sa vymyva, co ma velmi tesi, pretoze vymyta farba sa mi paci viac a je na mne viac prirodzenejsia :P takze SYOSS 4ever :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja si touto znackou farbim vlasy uz skoro rok kazde 3 tyzdne a som s nou max.spokojna. Vlasy su v tom odtieni aky som chcela,su leskle,nerozstiepane.Takze ja jej davam 1 a to osm uz skusila snad kazdu znacku.Moj odtien je 5-85.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vyskusala som ju a musim povedat, ze nikdy viac. Vysledok bola sice pekna farba ale znicene vlasy, drsne a vysusene.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ďakujem za vyskúšanie. Práve si mi zachránila tie moje 4 biedne vlasy ktoré mám na hlave :D a tak velmi som rozmyslala nad touto syoss, očakavala som určite omnoho viac, aplikácia farbenia bezproblémov, žial moje želania sa nenaplnili. takže ešte raz veľka vďaka.:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)