piatok 23. decembra 2011

The Winner Takes it All :)

Zdravím Vás. Dnes je 23.decembra, teda čas vyhodnotiť moju Benefit giveaway. Predovšetkým Vám chcem poďakovať za naozaj pekné komentáre, niektoré dokonca aj poučné :) Ako som spomínala v zadaní, kritériom na výhru mal byť z môjho pohľadu najinšpiratívnejší komentár. A tým sa pre mňa stal komentár od Boo :)


...pretože som v ňom našla dve úplne konkrétne veci (v podstate triviálne, ale dovtedy som si ich neuvedomovala), ktoré som hneď aj uplatnila na blogu :) Takže veľká gratulácia pre Boo, ktorej poputujú všetky tieto skvelé veci.

A keďže zaujímavých a pekných komentárov bolo veľa, rozhodla som sa udeliť ešte jednu cenu - takú skôr symbolickú, ale verím, že poteší. Za tento komentár, ktorý zanechala Jitulka:


Jitulke venujem túto gurmánsku prísadu do kúpeľa od Kneipp. Sú to úplné orgie pre čokoholikov :) Naozaj, ten preškrtnutý pohárik so slamkou nie je na obale náhodou :)))


Tak, ceny rozdané. Ešte raz ďakujem všetkým zúčastneným a výhercov by som poprosila, aby mi poslali na viacstylu@gmail.com svoju adresu, kde môžem zaslať ceny. Ak ste nevyhrali, poteším Vás aspoň správou, že ďalšia giveaway sa tu objaví čoskoro. Veľmi čoskoro, pretože v januári oslavujeme ja aj môj blog svoje prvé narodeniny... čo si zaslúži darček ;) Ako sa vraví, stay tuned! 

pekný predvianočný čas praje, 
Lučiak
foto: ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)