utorok 22. marca 2011

Testujeme: Estée Lauder Double Wear Stay in Place Make up

Na kozmetickom nebi žiaria každú chvíľu nové vychytávky. A potom sú tu stálice. Najpredávanejšie, najobľúbenejšie, preverené časom a státisícami spokojných používateľov. K takýmto stáliciam patrí aj Double Wear make up značky Estée Lauder. Pre veľa žien každodenná stávka na istotu.

Prečo je tento make up taký obľúbený? Po A: tradícia. Bol to jeden z prvých luxusných dlhotrvajúcich make- upov na trhu. Po B: výkon. Naozaj poskytuje veľmi slušnú výdrž po dobu niekoľkých hodín (výrobca sľubuje 15, ja ako používateľ vravím 10 :) Potom to už nie je celkom ono). A čo je dôležité, jeho efekt netrvá za cenu neprirodzeného vzhľadu a dehydratácie pleti. S tzv. nestierateľnými make-upmi je totiž jeden problém - v zásade platí, že čím má byť make up trvácnejší, tým viac pudrových zložiek obsahuje. Viac púdru = menej výživy a hydratácie (teraz hovorím veľmi zjednodušene, ale v podstate je to tak). Niektoré dlhotrvajúce make-upy Vám vydržia na tvári nepohnute aj 8 hodín, ale kým ráno ste ešte vyzerali vcelku prirodzene, popoludní sa dostaví efekt sťahujúcej pleťovej masky a hlavne suché typy pleti môžu každodennou aplikáciou takéhoto make-upu veľmi trpieť. Double Wear sa takto nespráva. Viem, o čom hovorím - moja pleť je suchá, predovšetkým v zime. Ďalšie bonusy: SPF 10 a 20(!) dostupných odtieňov. Môj tip: pri aplikácii doporučujem istú dávku zručnosti - ak nebudete dostatočne šikovné a rýchle, prvá aplikovaná vrstva rýchlo zaschne a keď ju budete chcieť prekryť ďalšou, nemusí sa Vám to podariť rovnomerne a na pleti vzniknú mapy. No a ak máte pleť bez chybičky a nepotrebujete extra krytie, postačí Vám aj verzia Double Wear Light.
Bežná MOC v kamenných predajniach je pomerne vysoká, ale na internete sa dá (zo spoľahlivých) zdrojov zohnať od 25 Eur za flakón/tubu.

Moje hodnotenie: v danej kategórii (to jest dlhotrvajúce make-upy) dávam 8 hviezd z 10.
Váš Lučiak.


8 komentárov:

  1. Luci, tento make-up je naozaj uzasny, no stava sa mi sem tam to, co si popisovala, ze ho nenanesiem dostatocne rychlo a potom to uz nie je ono, ale inak mu nie je co vytknut. Nabuduce skusim aj light, som zvedava. Inak skus niekedy make-up Astor- Mattitude HD, opovazujem sa ho prirovnat k jednemu z najlepsich a podla mojho nazoru sa pokojne vyrovna tym najlepsim, aj omnoho drahsim. Bola by som celkom zvedava, aky bude tvoj nazor, vidim, ze sa naozaj vyznas a vacsinou sa presne trafis aj do mojich ,,kozmetickych pocitov´´ :-D Ach a este Dermacol 24h control, ten je tiez velmi vydareny z tych lacnejsich znaciek...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento make up je naozaj uzasny. Nevzdala by som sa ho za nic na svete. Ak by si mi mohla napisat, kde na nete sa da kupit lacnejsie, budem ti veeelmi vdacna:) mishkad@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mimochodom, neviem, ci to tu takto mozem napisat, ale ja niektore taketo nakupy drahsej dekorativky zvyknem riesit cez eshop fann, ked je tam clovek zaregistrovany, ma hned 10% zlavu a este k tomu na e-mail chodia kazdy mesiac kupony s 10 E zlavou, cize napriklad tento make-up, v kamennej Fannke stoji takmer 50 E, v eshope sa da po uplatneni tych zliav za cca 30, co uz je dost rozdiel :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juli, urcite mozes... o tom vernostnom systeme Fann viem, problem je akurat v tom, ze ak sa raz nastavis na ebayovske ceny, len tak hociaka zlava ich neprekona :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A kbalita je tá istá? Nebojíte sa? :)

      Odstrániť
  5. To je fakt, ale radsej som uz v poslednom case trocha obmedzila nakupy z Uk, lebo Slovenska posta ma dojima, potom sa mi sem tam stava, ze nakoniec nemam nic, zato nieco pekneho ma nejaka mila pani postarka a ja som jej to sponzorovala. Je to tragicke, ako to sem docestuje cez more a strati sa to v tomto nasom malom milom state :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lucka a aky odtien mas?lebo vyzera to tak,ze mame podobnu pleť,podla odtiena inych make upov,čo máš (rovnaké čísla mám aj ja) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)