piatok 23. decembra 2011

Vianočná...

Prajem Vám všetkým krásne a ničím nerušené Vianoce. A žiadne darčekové omyly pod stromčekom! 

Tí z Vás, ktorý ma sledujú pravidelne vedia, že posledné dni som trávila prerábaním bytu...konečne je (takmer) všetko na svojom mieste, no keďže som akosi nestihla zháňanie živého vianočného stromčeka podľa mojich predstáv, musela som improvizovať. A zaimprovizovala som takto (fotky nie sú ideálne - fotené o piatej ráno pri nemožnom svetle...)


...známy stromček z IKEA, ktorý inak slúži na vešanie čačiek mačiek, vo svojej životnej úlohe :))) Very simple.

tak Šťastné a veselé! 
Lučiak
foto: ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)