piatok 5. októbra 2012

Weekend Sales

Dnes len tak expresne, došiel mi (a určite aj mnohým z Vás) newsletter z Cheapsmells a ak by Vás to zaujímalo, práve prebiehajú celkom slušné zľavy na sortiment značky Korres...


...mne sa páčia napríklad tieto sety, aj ceny sú fajn, ale keďže som momentálne v režime "kupujem len to, čo potrebujem", bude to ťažký boj :/


Zľavy sú aj na značku Urban Decay, Naked tam nevidím, ale iné kazetky áno... No čo ja viem, či sú to dobré ceny, posúďte samé...

No a okrem toho tam stále prebieha aj Autumn Sale, kde sa určite dá niečo vybrať, ale zasa na zadok som z tých cien nespadla, no...

Ja pôjdem víkendovať do prírody, majte sa tu fajn a dočítania v pondelok :)

Lučiak
obrázky: cheapsmells.com

5 komentárov:

  1. Taky se teď snažím kupovat jen to, co potřebuju. Ta frustrace je šílená, boj je to fakt těžký:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. z toho cheapsmells sa platí aj nejaké poštovné? díky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, na to prave pozor, treba s tym pocitat. Postovne ti zobrazi pri objednavke.

      Odstrániť
  3. Cheapsmells jsem neznala, ale mrknu co mají v nabídce. Značku Korres bych moc ráda někdy vyzkoušela:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)