utorok 2. októbra 2012

Bioderma Nodé S

produkty do recenzie venovala Bioderma


Pekný deň sa praje. Keď mi v Bioderme ponúkli možnosť vybrať si produkty na recenzovanie, hneď som vedela, že medzi nimi určite budú aj šampón a maska Nodé S. Bola som na ne zvedavá už len preto, lebo recenzie na ne sú teda rozporuplné. Niekto ich pochválil, iným nesadli vôbec. Nodé S sú produkty určené na suché a poškodené vlasy. Citujem z webstránky: "Vaše vlasy sú suché, krehké. Sú devitalizované. Rozstrapkané na koncoch a polámané. Hľadáte šampón, ktorý vyživuje, opravuje a zároveň posilňuje vlasové vlákno." Jo jo, presne to hľadám! Nie že by moje vlasy momentálne vyzerali tak dramaticky, ako ich opisuje citácia vyššie, ale ak  zanedbám patričnú starostlivosť, dopadnú zvyčajne presne takto. A keďže najúčinnejší spôsob, ako škodám predchádzať, je prevencia, hurá do toho. 


Oba produkty používam cca druhý týždeň. Čo znamená, že som si s nimi vlasy umyla zatiaľ 5 krát. A používam ich vždy spolu - najprv šampón, potom masku (naopak som to ešte neskúšala :). Prvá vec, ktorú musím spomenúť a ktorá mnohým recenzentkám prekážala, je ich parfumácia. Vraj je nepríjemná, príliš "lekárenská". Nuž, mne sa nezdá. Jasné, ak ste zvyknuté na všetky tie ovocné Garniery, takmer voňavkové Gliss Kury a Nivey, toto je skutočne o inom. Ak to ale nie je Vaša prvá vlasová kozmetika z lekárne, až taký šok to nebude. Podobné vôňu má napríklad Klorane... Ja vlastne môžem s kľudom napísať, že sa mi tá parfumácia páči. Hlavne po vysušení vlasov. No čo, gény sa asi nezaprú (som decko z doktorskej rodiny :)
Šampón má jemne krémovú konzistenciu a slušne pení. Už keď ho z vlasov oplachujem, sú na dotyk fajn. Dokonca váham, či treba použiť aj kondicionér. Ale použijem ho (presnejšie, použijem masku). Tá je o čosi hutnejšia, ale bez problémov a ľahko sa vymýva. No a potom už stačí vlasy upraviť bežným spôsobom (čo v mojom prípade znamená nechaťcca 20 minút zabalené v uteráku a potom vysušiť ionizačným fénom). 


A na tento moment sa vždy teším najviac. Prečo? Pretože moje vlasy sú štandardne veľlmi husté, hrubé a nepoddajné. A preto blahorečím prípravkom, ktoré z takýchto vlasov dokážu vykúzliť pružné, vzdušné, akoby "bezváhové" (no pritom nie rozlietané) a leské vlasy. A Nodé S to s mojimi vlasmi dokáže. Skrátka, vyhovuje mi úplne dokonale. Som naozaj veľmi milo prekvapená, lebo vzhľadom na tak rozporuplné recenzie som takýto výborný výsledok nečakala. 

A aby to nebolo všetko len také ružové, musím spomenúť jedno jediné negatívum: vlasy mi po ňom mastnejú o niečo rýchlejšie, než obvykle. To znamená, že kým bežne ich umývam každý tretí až štvrtý deň, s Nodé S je to už na konci druhého dňa žiadúce a na tretí deň nevyhnutné. 
Vzhľadom k vyššie uvedenému to ale považujem za malý a ľahko riešiteľný detail. 

Normálna cena za šampón je približne 14 a za masku niečo cez 16 Eur, takže sa pohybujeme na cenovej úrovni drahšej (ale nie úplne najdrahšej) vlasovej kozmetiky. Nie každý je do nej ochotný toľko investovať. Ja áno. Keď máte tzv. problémové vlasy, väčšinou oceníte niečo, čo na ne funguje. Aj za trošku vyššiu cenu.


Máte s Nodé S skúsenosti? Aké sú?  

Lučiak
foto:ja

8 komentárov:

  1. pružné, vzdušné, akoby "bezváhové" (no pritom nie rozlietané) a leské vlasy - to je přesně můj cíl. Nevíš jestli se dají sehnat v lékárně i nějaké vzorky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, ako je to v lekarnach so vzorkami samponov. Vzorky kremov pri Bioderme obvykle nie su problem, ale ci su k dispozicii aj vzorky samponov, netusim. Skus prejst par lekarni a spytat sa.

      Odstrániť
  2. Aha, takže na jemné vlasy asi nebude, ale i tak mě ta maska láká. Problém je, že mám jemné a poničené vlasy, takže potřebuju péči, ale zároveň ne příliš zatěžující. Používám teď výrobky Dove, modrou řadu na poničené vlasy, a musím říct že bych snesla i výživnější složení. V podstatě jediná věc, která mi vlasy dala tak trochu do kupy je Miracle oil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Levandule,
      coskoro budem recenzovat aj sampon od Schaumy, ktory je urceny presne na toto - regeneracia bez zatazenia.

      Odstrániť
  3. mne ten sampon strasne vysusoval vlasy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, toto som zachytila v niektorych recenziach - napriek tomu, ze je sampon vyzivny, vlasy niekomu vysusoval. Mne nastastie nie.

      Odstrániť
  4. Ja akurát rozmýšľam, či si túto dvojicu na zrecenzovanie vybrať alebo nie... ale možno to predsa len skúsim, najlepšie si človek utvorí názor na sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)