sobota 13. októbra 2012

Testujeme: Matricium

produkt do recenzie venovala značka Bioderma 


Prajem pekný víkend! 

A je to tu: recenzia na produkt, ktorý som chcela otestovať od chvíle, ako som o ňom prvý krát čítala. Matricium od Biodermy.

Na rovinu musím povedať, že som voči nemu bola mimoriadne skeptická. Podobných "zázrakov", ktoré sľubujú možné i nemožné, už totiž mojimi rukami prešlo viac, než dosť. A Matricium toho sľubuje veľa: predovšetkým hĺbkovú a viditeľnú regeneráciu pokožky. Má široké spektrum využitia: na "opravu" vrások, rýchlejšiu regeneráciu po dermatologických zákrokoch a dokonca zmiernenie následkov popálenín. No, to sú slušné ambície. Ja som mala podstatne skromnejšie želanie: pleť vypnúť, zjemniť vzhľad jemných vrások a celkovo ju trochu oživiť.


K dispozícii som mala klasické balenie s 30 ampulkami. K samotnému dizajnu len toľko, že sa mi naozaj páči. Konečne niečo nové a je to príjemná zmena po všetkých tých tubách, téglikoch a flakónoch, ktoré denne beriem do ruky v snahe spomaliť čas. Ale forma je len forma ( aj keď predáva), podstatný je predsa len obsah. Ten tvorí číra hustejšia tekutina vo vnútri každej z ampuliek. Matricium sa aplikuje dvakrát denne (ráno a večer) na dôkladne očistenú pleť. Aplikácia je jednoduchá: odlomíte plastový uzáver, polovicu prípravku aplikujete na pleť, tubičku uzavriete opačným koncom uzáveru a odložíte na nasledujúce použitie. Dôležité je nepresiahnuť čas medzi dvoma aplikáciami z jednej tubičky - 12 hodín. Ja osobne som po vstrebaní prípravku aplikovala krém, ale stretla som sa aj s názorom niektorých užívateliek, že ho nepotrebovali. 


A teraz to najdôležitejšie, čo Vás zrejme zaujíma najviac: výýýsledky :) Mám za sebou testovanie po dobu jedného mesiaca (čiže som minula polovicu ampuliek). Prvé viditeľné zmeny som zaznamenala cca po 7 dňoch pravidelného používania:

- pleť zjemnela a vyhladila sa. 

Postupne dochádzalo k ďalším zmenám:

- pokožka tváre pôsobí viditeľne "hutnejšie"

Skrátka, akoby sa zvýšila hustota pleti a tým pádom pôsobí mladšie a sviežejšie. Mierne sa zjemnil aj vzhľad mimických vrások. Po skončení pravidelnej aplikácie sa o cca dva dni dostavila zvláštna fáza: na pleti sa objavili červené mapy (nič dramatické, ale boli tam) a drobné vyrážky. Trvalo to približne 24 hodín a potom sa všetko vrátilo do normálu. Teda, do toho vylepšeného normálu :) Druhú polovicu ampuliek som si odložila a keď budem mať pocit, že je to potrebné, kúru zopakujem. 

Ak si chcete o Matriciu prečítať viac podrobností, kliknite sem. Normálna MOC je cca 48-49 Eur a kúpite ho všade tam, kde aj ostatné produkty od BIODERMY. 

Za seba ho určite doporučujem, hlavne ak máte pocit, že Vaša pleť potrebuje skutočne viditeľnú povzbudzujúcu injekciu a na tie skutočné injekcie (botox, výplňové materiály) si zatiaľ netrúfate. 

Som zvedavá na Vaše komentáre! 

P.S. ďakujem slovenskému zastúpeniu Biodermy za možnosť Matricium vyskúšať a veľmi sa teším na stretko, ktoré bude už čoskoro. A aj na ďalšie prekvapko, ale to zatiaľ neprezradím :)

pekný zvyšok víkendu želá
Lučiak
foto: ja

18 komentárov:

  1. taky by se mi líbilo něco takhle testovat :) super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslím že moja pleť je nato ešte mladá. ale matricium by som si kúpila už fakt keby osm bola zúfalá lebo mi to príde strááášne ale strááááááááááááááááááášne drahé

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mas pravdu, si na to este mlada, 50 Eur vies vyuzit aj zmysluplnejsie :)

      Odstrániť
  3. raz na jednej prednáške oriflame nám vraveli, že ak sa nám zdá niečo drahé, rozrátajme si to na dni. teda napr. matricium nám vydrží povedzme pol roka, čo je 27 centov denne. odoprieme si čokoládku každý druhý deň a spravíme hneď dva dobré skutky pre svoju pleť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne, podla mna je to hlavne o prioritach... je uplne logicke ze plus minus dvadsat rocne dievcata nebudu kupovat takyto produkt, myslim, ze ani nie su hlavna cielova skupina.

      Odstrániť
    2. to isto nie sú. možno by som po tom zúfalo siahla, ak by som mala jazvičky po akné alebo také niečo

      Odstrániť
    3. ale matricium ti nevydrzi pol roka. mas pouzit jednu tu nadobku za den. cize ti to vydrzi presne mesiac, cize za den zaplatis 1,66 €

      Odstrániť
    4. Ak pouzijes jednu ampulku na dve aplikacie pocas dna, za mesiac minies polovicu, teda 15 ampuliek. Potom efekt este nejaky cas trva (uvidim presne kolko), nasledne mozes pouzit druhu polovicu. Vyrobca doporucuje opakovat kuru 3-4 krat do roka, cize dajme tomu 4x15. Takze si tu cenu radsej rozpocitajme za rok, t.j. dve balenia Matricia, zaokruhlime to aj na 100 a mame 27 centov/den.

      Odstrániť
    5. ďakujem Lučiak, takto som to myslela :)

      Odstrániť
    6. nerozumiem. v krabicke je 30 ampuliek. ked jednu pouzijes na dve aplikacie za den, - polovicu rano, polovicu vecer, tak aj tak za 1 den minies 1 celu ampulku. cize za 30 dni minies vsetky.

      Odstrániť
    7. Ani ja nerozumiem :) Ale viem, preco som mala z matiky na vysvedcku 3ky a 4ky :)))
      Jasne, mas pravdu!
      Inak, mne tych 15 ampuli vydrzalo naozaj cca mesiac, tak nejak som to rozplacla, pretoze bolo par dni, ekd som ani novu neotvarala (napr. vikend mimo domu a tak).

      Odstrániť
    8. p.s. nina, ty si co mala z matiky? :)))

      Odstrániť
    9. jeeminky :D ja som žila v tom, že si to nebrala celý mesiac :) nejak som to poplietla s tým, keď si napísala, že si po týždni videla prvé výsledky..ale tak, z matiky som nikdy nebola dobrá :D

      Odstrániť
  4. najlepšia vec na vrásky,okrem stráženia si mimiky je esteé lauder perfectionist cp plus r wrinkle lifiting firming sérum.nenormálna vec. výsledok uz po 5 minutach po aplikovaní.s cenou je to už trošku horšie. 50 ml za 125 €.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takze Matricium popri nom vyznieva ako taky chudobny pribuzny :)))
      Ale tak to je, na kozmetickom trhu su podstatne drahsie produkty (vid. napriklad La Prairie a pod.)

      Odstrániť
    2. Mne moc Perfectionist nezabral, prste, ako by som na plet nedavala nic....zato Idealist, to je ina kava:), no ale tak to je presne o tom, ze kazda plet si pyta nieco ine.

      Ale to som sa chcela opytat - leniva som to hladat niekde na PETA a podobnych strankach (a hlavne neznasam ten proces, ked sa musim prehrabavat medzi clankami so sugestivnymi obrazkami) - ako je na tom Bioderma s testovanim na zvieratach?

      Odstrániť
    3. Luci, dobra otazka. Na nete najdes rozne tvrdenia - niekde sa uvadza ze Bioderma na zvieratach testuje, inde ze nie. Podla oficialneho vyjadrenia dalsej Lucky, priamo z Biodermy, na zvieratach netestuju. Testuju udajne na syntetickej nahrade koze.

      Odstrániť
  5. ja sa o nom chystam napisat, ale stale sa nemozem dokopat:DD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)