štvrtok 11. októbra 2012

Testujeme: Micelárka od Bielendy

produkt do recenzie venoval e shop bielenda.sk

Pekný deň prajem. Poďme my zasa  naspäť ku kozmetike. Mám také malé súkromné predsavzatie, že vyskúšam všetky micelárne vody, ktoré na tomto svete existujú. Aby som našla Tú Pravú. Zatiaľ som stále v procese hľadania a je predo mnou ešte kusisko práce... Jedným z míľnikov na mojej ceste (to je veta, čo?) bola aj micelárna voda zn. Bielenda


Bielenda má v ponuke niekoľko micelárnych vôd. Takže som musela chvíľu zvažovať, ktorú z nich by som najradšej vyskúšala... a voľba padla na micelárku s hľuzovkou a kaviárom, ktorá je určená pre vekovú kategóriu 35+ (a to som o pár rokov aj ja). Takže, dva-tri roky hore-dolu, nevadí. Vzala som si ju. 

Nechce sa mi prepisovať text distribútora zo stránky, takže s dovolením použijem copy & paste, aby ste o nej mali lepšiu predstavu: "Dokonalá micellárna emulzia na báze termálnej vody. Mlieko, tonikum a voda v jednom. Príjemne a dokonale čistí tvár a oči. Odstraňuje nadbytočný maz, make-up a ostatné nečistoty. Nenarušuje hydrolipidovú bariéru pleti a nezanecháva na pleti mastný film. Po aplikácii a vyčistení pokožky nie je potrebné oplachovať vodou. Pleť je čistá, osviežená, napnutá bez podráždenia. Aktívne zložky obsiahnuté v mlieku urýchľujú regeneráciu pokožky a bojujú proti príznakom starnutia." Tak. A teraz o tom, ako je to naozaj:


Začnem parfumáciou: pre mňa platí, že čím je micelárna voda parfumovaná menej, tým lepšie. Táto je parfumovaná celkom dosť. Na druhej strane, tá parfumácia je decentná a príjemná. Ale mne aj tak príde nadbytočná. 
Samotná odličovacia schopnosť je veľmi dobrá. Odstráni bez problémov všetky bežné (t.j. nie vodeodolné) maskary a make up. Ale má to jeden menší zádrhel: trochu štípe. Konkrétne v očiach, na pleti vôbec. Takže ak si nedáte 100% pozor a nejaká tá kvapka sa priamo do očí dostane, úplne komfortné to nebude. A to je veľká škoda. 
Celkovo mi táto micelárka príde tak trochu... "mydlová". Neviem, ako inak to pomenovať. Pritom ale pleť nevysušuje, len tá parfumácia v kombinácii s miernym štípaním a vysokou penivosťou mi práve mydlo evokuje. 
Cena je inak výborná, 200 ml balenie stojí 4 Eurá. Takže ak chcete, skúste. Znova musím zopakovať, že ja mám extra citlivé oči, takže Vás možno nebude štípať vôbec. 
Hodnotila by som 6 hviezdami z 10.

Aj tentokrát môžete využiť nasledovnú zľavu: pri nákupe nad 15 Eur získate zľavu 10%, ak pri objednávke použijete ako kód názov môjho blogu. Akcia platí do 17.10.2012.

ak k tomu chcete niečo podotknúť, nech sa páči :)

Lučiak
foto:ja

8 komentárov:

  1. ha, mám naprosto stejné předsevzetí, chci vyzkoušet co nejvíc micelárních vod. ovšem já si tím hodlám dokázat, že oleje jsou prostě na odličování lepší. ovšem ve výsledku používám jenom ty micelární vody (to abych to pořádně otestovala) a oleje a krémy mi doma sedí na poličce. ovšem slibuji, že si novou micelárku nekoupím alespoň rok.

    (tedy pokud nebude někde nějaká pěkná sleva... to se potom nepočítá) (tady tu přes eshop určitě kupovat nebudu, ovšem jestli ji někde potkám na živo, tak se nejspíš neudržím)

    ps: úplně si mě svými články nalákala na bielindu. přes ten eshop se mi nechce, ale nechtěli by vstoupit na český trh? (a spolupracovat s nějakou pěknou českou blogerkou... ne že bych se vnucovala). no nic já raději končím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)))
      Ved im napis...alebo sa opytaj na FB :)

      Odstrániť
    2. hele to já se jim zase nebudu vnucovat... pěkně počkám, až ti to tady přečtou a přijdou sami.

      Odstrániť
    3. ...sedavej panenko v koute...:)

      Odstrániť
  2. prečo je micelárka od biodermy tak drahá..??!!!? táto sa jej úplne vyrovná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, vyrovna ako vyrovna...Sensibio ma teda nestipe vobec + je neparfumovana, co tiez povazujem za benefit.

      Odstrániť
  3. S micelárkama se roztrhl pytel:-) Já mám micelárku od biodermy a zatím ji žádná jiná netrumfla:-) Neštípe, je bez vůně a vyhovuje mi:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, micelarky a bb kremy, vsade, kam clovek pozrie :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)