pondelok 29. októbra 2012

11 otázok & odpovedí :)

...tieto konkrétne vymyslela nina a ja sa toho rada chopím. Pre zmenu, nemusíme tu stále len testovať nejaké gebrítka (gebrítko je výraz, ktorý používa môj Drahý na akúkoľvek kozmetiku :)

1. čo by ste robili/študovali, keby ste mali ešte raz na výber
- medicínu.

2. aké sú vlasy Vašich snov
- dlhé a krásne, ráno vstať a byť stelesnená reklama na Pantene!

3. jedna vlastnosť, ktorú vyžadujete od partnera
- a prečo len jedna?!? To ja som teda náročnejšia, viem minimálne o troch, bez ktorých to nejde... ale dobre, keď jedna, tak zmysel pre humor. Znie to otrepane, ale bez toho je to o ničom. 

4. najobľúbenejší šport
- no sport, please :)

5. sprcha alebo kúpeľ?
- sprcha

6. najlepšia riasenka
- hm, hm, hmmmmm... Moja najobľúbenejšia riasenka bola jedna od Lancaster, ale zohnať ju je momentálne nadľudský výkon.

7. sladké alebo slané? 
- ako kedy :)

8. tip na dobrú knihu
- ježiš, tých je... ale napríklad T.Michael: Anděl Evoluce

9. čoho sa najviac bojíte? 
- Boba z Twin Peaks. To fakt. 

10. kým slávnym by ste chceli byť na jeden deň? 
- Arabela. Jasné, že pre ten prsteň.

11. aké topánky by ste si nikdy neobuli? 
- 38smičky. To proste nedám, ani keby neviem čo (mám 42ku!)

Toto je posledný októbrový post :) Dočítania v novembri, štartujeme fakt dobrou giveaway! 

zdraví, 
Lučiak


7 komentárov:

  1. tie topánky :D milé.. a som na tom presne tak isto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. supr článeček! :)
    taky bych chtěla na medicínu :) a s topánkama mám stejný problém..
    na giveaway se moc těším!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tie topánky boli fakt najlepšie :-)...no a hej chlap by mal mať asi viac ako jednu z dobrých vlastností, ktoré očakávame :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvělé! Hlavně ta poslední odpověď, to mně pobavilo :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo, to som rada, mna totiz ta moja velka noha nebavi vobec :)

      Odstrániť
  5. podarene odpovede so stipkou humoru a navyse vystizne, precitane jednym dychom:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)