štvrtok 18. októbra 2012

Testujeme: Odličovanie s Lancome

produkty do recenzie venoval e shop lovebeauty.sk


Vďaka e shopu lovebeauty.sk som mala možnosť otestovať 2 produkty na odličovanie zn. Lancome: dvojfázový odličovač očí Bi Facil a odličovaciu emulziu Galatéis Douceur.

Bi Facil je pre mňa taký malý retest - tento prípravok som kedysi dávno (na trhu je už pár rokov) mala dokonca vo full size balení a viem, že vtedy som ho príliš neocenila. Takže, malé opakovanie po rokoch a hneď ako odličovač vodeodolnej maskary... Prvé veľké pozitívum tohto produktu je, že neštípe. Od tohto sa vždy odvíja môj postoj k akémukoľvek odličovadlu. Priznám sa, že dvojzložkové odličovače veľmi nevyhľadávam, vadí mi totiž pocit mastnej pokožky, ktorý zvyčajne zanechávajú. Bi Facil je v tomto ohľade pomerne dosť znesiteľný: nie je to pocit ako po klasickej micelárke, ale ani mastná clona, cez ktorú hodinu vidíte ako cez mliečne sklo... K tomu odličovaniu vodeodolných maskár - s niektorými si poradí na jednotku, s tými najhúževnatejšími mu to trochu trvá, ale odlíči. Bežné maskary odličuje úplne bez problémov a expresne. Plné balenie by som si iniciatívne zrejme nekúpila, pretože ak ide o odličovanie bežného make upu, dávam prednosť micelárnym vodám a ak použijem vodeodolnú maskaru, najradšej siahnem po krémovom odličovadle. Nicméne, ešte raz plusko za jemnosť


Druhým produktom bola odličovacia emulzia (alebo ak chcete fluid) Galateis Doucer. Aj to je jemná a dobre znášanlivá záležitosť. Konzistencia je ako pri klasickom odličovacom mlieku, ale nemastná. Bez problémov "dal dolu" kompletný make up vrátane maskary. Pleť bola po použití svieža a čistá. Produkt je primárne určený normálnej a zmiešanej pleti, ale ani moja citlivka s ním nemala problém. 

Samozrejme, nevýhodou môže byť pre mnohých cena, ktorá je trochu inde ako pri bežnom drogériovom sortimente. Či sa Vám oplatí investovať, nechám na Vás :) 

Na záver ešte jedna vec, ktorá sa mi na e shope lovebeauty páči - mnohé výrobky si tu môžete kúpiť v menších cestovných baleniach, čo je jednak praktické, ak chcete cestovať a taktiež, ak váhate či investovať do klasických veľkých balení luxusnej kozmetiky. 

Na dnes ma tešilo a ja sa pre zmenu teším na sobotu na blogerské stretnutie v Bratislave :)

Máte tieto kúsky od Lancome vyskúšané? 

Lučiak
foto:ja

8 komentárov:

  1. O tom dvoufázovém odličovači jsem uvažovala. Ale asi spíš vsadím na Biodermu.


    www.michelbook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvělý design lahviček:-)
    dvoufázový mám od Nivey:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Práve som dorazila iné odličovadlo od Lancome. Recenzia bude ;o) Tiež sa teším na sobotu do BA ;o)
    www.isabelle.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja nedam dopustit na micelarni vodu od Lancome, smyje mejkap a vycisti i cerne tecky na nose. Urcite stoji za vyzkouseni. Mandelinka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jaj, vdaka za tip na eshop! dufam, ze si udrzia ceny...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som mala z toho dvojfazoveho odlicovaca cestovne balenie(ak sa to tak da nazvat) a pocity som mala rovnake ako ty. Vyskusla som ho len vdaka tomu, ze bol v sete s riasenkou, na ktoru vsak paradoxne nestacil..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež som skúšala dvojfázový odličovák a bola som s ním veľmi spokojná, je jemný, a vodeodolná riasenka s ním ide dole bez toho, aby som musela riasy a očné okolie nejako trápiť. Cena je vyššia, ale to že neštípe beriem ako veľké pozitívum. Nevadil mi ani ľahučký mastný film, ale cena je dosť vysoká, takže zatiaľ sa na plnú verziu nechystám. Pri mojej spotrebe, by som sa asi nedoplatila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)