pondelok 8. októbra 2012

Testujeme: Starostlivosť o Vlasy Schwarzkopf

produkty do recenzie venovala firma Schwarzkopf

To mi tak jedného dňa prišla ponuka na otestovanie vlasovej kozmetiky značky Schwarzkopf. Súhlasila som a o nejaký čas balíček dorazil. Pointa bola v tom, že jeho obsah bol pre mňa do poslednej chvíle prekvapením :) Zvedavo som ho rozbalila a bolo v ňom toto:


Všetko výrobky, ktoré sú v podstate určené aj na môj typ vlasov - sú farbené a občas aj suché, takže potrebujú špeciálnu starostlivosť. A tak som sa dala do testovania.


Šampóny Shauma, to je pre mňa ťažká nostalgia :) Banánovým mi mama umývala vlasy už ako malej. Od tej doby uplynulo naozaj véééľa rokov a sortiment sa za ten čas rozrástol. Len škoda, že ten banánový už nie je :( Dostala som tento - určený na starostlivosť o suché vlasy bez zaťaženia. Znelo to fajn, pretože práve to je pri suchých vlasoch veľký problém - jedna vec je, že prípravky im poskytnú dávku výživy... Druhá to, že sú potom ťažké, spľasnuté a rýchlo sa mastia. Táto Schauma má jemne krémovú konzistenciu, príjemne vonia a neuveriteľne pení :) Po umytí som už nepoužila žiaden kondicionér, aby som výsledky samotného šampónu vedela posúdiť čo najobjektívnejšie. A boli nasledovné: vlasy pôsobili skutočne nadýchane a ľahko. Neboli rozlietané a mali pekný lesk. Čo mi trochu prekážalo bolo, že po pár hodinách mali tendencie sa zamotávať a na druhý deň už neboli tak ľahko rozčesateľné, čo je trochu problém, hlavne ak máte vlasy husté a dlhé. Menej husté vlasy by možno tento problém nemali. Celkovo by som šampón hodnotila 8 z 10 hviezd. 


Ďalšími testovanými výrobkami boli kúsky z línie na farbené vlasy Color Protect. Gliss Kur patrí u nás k najpredávanejším drogériovým  značkám v starostlivosti o vlasy. Jasné, že som už pár z týchto výrobkov vyskúšala, ale takmer vždy som s nimi mala jeden problém, ktorý spomínam vyššie - vlasy mi príliš zaťažovali. Mala som k dispozícii šampón a regeneračný expresný balzam v spreji. Použila som ich spoločne - najprv vlasy umyla šampónom a pred fénovaním na ne naniesla balzam. Šampón bol veľmi krémový a mal intenzívnu (na mňa až príliš ťažkú) vôňu. Vlasy sa po ňom nezamotávali a nepoužila som žiaden kondicionér. Do polovlhkých vlasov som rovnomerne nastriekala balzam a vysušila ich. Výsledkom boli výborne upraviteľné, ale žial o niečo menej lesklé vlasy. Čo sa týka efektu ochrany farby, ten hodnotiť nebudem, nakoľko by to chcelo podstatne dlhšie testovanie a sledovanie. Jednu vec ale pochváliť musím - po použití balzamu sa vlasy veľmi dobre rozčesávajú - za sucha aj za mokra. Celkovo by som produkty hodnotila 6 z 10 hviezd

Asi je zbytočné dodávať, že všetky dnešné testované výrobky kúpite v bežnej sieti drogérií. 

Ak máte chuť a vyskúšali ste ich, podeľte sa o Vaše skúsenosti! 

Lučiak
foto: ja

4 komentáre:

  1. ja švarckop nepouužívam (nechcem sa pomýliť v písaní)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám hodně dobré zkušenosti s Gliss Kurem, hlavně ty bezoplachové expresní balzámy jsou moc fajn záležitost :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie spreje su fajn, pokial si ich clovek nanesie len male mnozstvo. staci vsak o trosku viac a katastrofa je na svete

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gliss kur je fajn...obzvlast tie spree, aj ked ja ich pouzivam len na "detangling".
    Aj sampony, naposledy som v rakusku kupovala nejaky s nejakymi olejmi, tusim aj arganovym...bol fajn, len sa mi trochu skor zacali vlasy mastit. Este som tusim skusala nejaky ruzovy s hodvabom - tiez bol ok. To je ale problem asi vsetkych znaciek, ze maju zasadne len sampony, ktore su na nejaky problem, takze na moje normalne zdrave vlasy mam problem...na mastne mi vysusuju, na suche mastia...na farbene nepotrebujem, kedze nefarbim a na jemne by som si urobila asi este vacsie draty ako mam:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)