pondelok 29. októbra 2012

Testujeme: YSL Shocking Mascara

Prajem Vám pekný nový týždeň!


Dnes budeme testovať maskaru Shocking značky Yves Saint Laurent. Všade som počúvala, aká je skvelá a aký dramatický efekt dokáže na riasach vykúzliť. Veď napokon, sľubuje to aj jej názov...
Keď ide o maskary, dramatický efekt mám rada. Shocking má riasy predĺžiť, zhustiť a aj vytočiť. Naviac je obohatená o provitamín B 5, ktorý má riasy posilovať. Prvá vec, ktorá ma na nej zaujala, je to, ako krásne vonia. Možno si poviete, že vôňa je v prípade maskary to najmenej podstatné, ale je to detail, ktorý poteší. Naozaj krásna parfumácia. Kefka vyzerá takto:


...štetinky sú husté a farba sa na nich dobre zachytáva. Rovnako dobre sa farba zachytáva aj na riasach. Ale! Keďže hrdlo maskary je tochu priširoké, na kefke ostáva farby pomerne dosť a to je trochu problém. Pretože táto maskara má tendencie riasy zlepovať a čo je horšie, aj hrudkuje :( A to ma teda nepotešilo vôbec. Presnejšie, maskary, ktoré hrudkujú, z duše neznášam. Jediným plusom je, že farba nezasychá ihneď, takže máte dosť času riasy upraviť do požadovaného stavu a "upratať" hrudky. A takto vyzerá v akcii:


V skratke: táto maskara to naozaj vie a na riasach vykúzli pekný efekt. Za tie peniaze by som ale čakala naozaj bezproblémové nanášanie bez zlepovania a hrudiek. Škoda, pretože nejaké hviezdy jej za to musím strhnúť a tak dávam len 8 z 10tich

Shocking stojí štandardne 25-28 Eur a je dostupná v 6tich odtieňoch. 

Čo na ňu hovoríte? Máte ju vyskúšanú? Alebo inú od tejto značky? 

Lučiak
foto:ja

15 komentárov:

  1. Takové peníze za řasenku se mi zdají už fakt moc, zatím si vystačím s těmi levnějšími.. a když už bych nějakou takovouhle chtěla, tak aby měla 10 z 10, ne jen osm :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no skoda ze hrudkuje, lebo vyzera fakt super! ja som mala inu od YSL a tiez bola uzasna, len rychlo vyschla :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala pred par rokmi Volume Effet Faux Cils a mala som rovnaky problem - uz ked bola nova, zdala sa mi dost sucha a po troch tyzdnoch isla do kosa.

      Odstrániť
  3. Zkušenost nemám, ale určitě mě časem čeká. Hrudy by mi asi vadily, ale na tvých řasách vypadá famózně!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. riasy vyzerajú pekne, ale nemám rada, keď sa s tým treba hrať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. YSL je best
    táto špirála patrí k bestke YSL

    OdpovedaťOdstrániť
  6. musim suhlasit, ze YSL spiraly krasne vonaju! sice rychlo vysychaju, ale mihalnice robia nadherne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Čert vem řasenku, ale ty oči, ty jsou výstavní! Mně víc sedí ty gumové kartáčky, ikdyž některé old fashioned kartáčky se taky osvědčily a řasy neslepují (Estée Lauder a taky jedna z řasenek od Gabrielly Salvete). Hrudky to bude už spíš o samotné konzistenci řasenky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dik :)
      Jo, v podstate tiez viac oblubujem silikonove kefky.

      Odstrániť
  8. Žena s najkrajšími očami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len tak pre zaujimavost bz som chcela vediet, ci toto pisala zena alebo muz :)

      Odstrániť
    2. Žena, ale normalne orientovana :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)