pondelok 22. októbra 2012

Avon City Rush

parfum do recenzie venovala firma Avon


Avonu mi na zrecenzovanie zaslali ich parfumovú novinku: vôňu City Rush.

Tvárou vôňe je herečka Milla Jovovich, ktorá sa mi ako žena veľmi páči, aj keď jej filmografia ma hlavne v posledných rokoch príliš neoslovuje :) Tvorcom vôňe je parfumérka Annie Buzantian, ktorá má "na svedomí" niekoľko komerčne veľmi úspešných vôní: napríklad Pleasures a Sensuous od E.Lauder, Azzaro Now alebo najnovší kúsok pre Marc Jacobs - Dot. 


Poďme ale k samotnému obsahu flakóna :) Oficiálna charakteristika radí City Rush medzi kvetinovo orientálne vône. A to sedí. Kompozícia je nasledovná:

hlava vône: bergamot, slivka a brečtan
srdce: čierna georgína, ruža a vanilková orchidea
základ: drevo, pačuli, mošus

Pre mňa je najviac dominantná práve slivka v úvode vône a potom výdatná dávka pačuli v základe.    


Práve preto by som ju doporučila skôr na nadchádzajúce jesenné a zimné obdobie, kedy tieto sýte tóny lepšie vyniknú... 
Vôňu nájdete v aktuálnej kampani 15/2012. Toaletnú vodu v 50 ml flakóne dopĺňa sprchový gél a telové mlieko. 

Vyskúšali ste ju už? Páči sa Vám? 

Lučiak
foto: ja a avon.sk

10 komentárov:

  1. to může vonět zajímavě :)
    nezkoušela jsem ji

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá slivka v popise ma zaujala, takže hneď som musela otvoriť vzorku, ktorá bola priložená v eve, ale pravdupovediach mi príde jednoduchá, ako všetky avon vône...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som k tomu pristupovala na zaklade toho, ake dojmy som mala z Avon voni doteraz. Co som ocakavala, to som dostala :)

      Odstrániť
  3. Neviem, mňa nejak neoslovila a to mám niektoré ich vône naozaj rada :( Ale tak sto ľudí, sto chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňa tie avoňácke vône nebavia.. sú strašne nevýrazné, nezaujímavé, nevravím ale že hrozné. len z nich nie som nadšená

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich tiez normalne nepouzivam. Tuto som dostala na zrecenzovanie, tak recenzujem :)

      Odstrániť
  5. Tuhle vůni neznám, ale mám od Avonu jiné dvě a jsou prima.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vuni neznam, ale kampan je uzasna.
    Miluju Milu Jovovich.

    CHIC SICILY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)