utorok 23. októbra 2012

Ako bolo na stretku s Biodermou, čo ďalej a prečo mi dnes spadla sánka...

Ahojte!

Dnes to bude taký informačný miš maš. 

bioderma.sk


Minulú sobotu som sa spolu s ostatnými pozvanými dievčatami zúčastnila na blogerskom meetingu v sídle slovenského zastúpenia Biodermy. Hneď na úvod Vás "poteším" správou, že fotky nemám žiadne :( No, zadarilo sa mi... foťák som si starostlivo pripravila a potom ho úplne bezmyšlienkovite hodila do tašky... do tej, ktorá ostala v úschovni batožiny hotela :))) Hlavná vec, že v kabelke som po celý čas mala náhradné batérie, keby niečo :/ Samotné stretnutie bolo veľmi príjemné, vládla na ňom fajn atmosféra, dozvedeli sme sa ešte viac podrobností o Matriciu a novom rade Matriciane, úžasne sme sa najedli :) a "vzdelávali sa" na tému líčenie s Natáliou Lackovičovou. Bol to jednoducho veľmi fajn deň a ja chcem ešte raz poďakovať hlavne Lucke z Biodermy, ako to všetko super naplánovala a zorganizovala! Som si istá, že foto už čoskoro uvidíte napríklad u Moniky, ďalšej Lucky alebo u Marry & Missy a ďalších dievčat, ktoré sa stretka zúčastnili. 
A ešte k téme Matriciane: na produktovej stránke máte možnosť pýtať sa vo fóre. Odpovedajú rôzne osobnosti, odborníci a ľudia z kozmetického sveta, vrátane mojej maličkosti :) Moja "session" sa koná konkrétne zajtra, od 18tej do 20tej. Takže ak máte nejakú otázku jednak k produktovému radu Matriciane, starostlivosti o pleť alebo na mňa osobne, nech sa páči (ale vyhradzujem si právo neodpovedať na od veci a príliš osobné otázky ;)
V najbližom čase (to jest pravdepodobne začiatkom novembra) by som Vám rada umožnila vyhrať lahôdku z radu Matriciane aj v giveaway. A ďalšie rozdávačky chystám samozrejme aj pred Vianocami a tak :)
No a prečo mi dnes ráno spadla tá sánka... včera som mala historických 794 zobrazení, čo teda úprimne nechápem, ako, kde, prečo...(najpravdepodobnejšie bude, že blog niekto niekde linkoval, hoci zatiaľ neviem, kto). Zostala som z toho v miernom, ale pozitívnom šoku :)
Takže tak. Prajem Vám pekný týždeň a dočítania pri ďalšej recenzii.

Lučiak

6 komentárov:

  1. joj gratulujem k sešn, dám si do pripomienkovača a pôjdem nakuknúť :)a aj k návštevnost, tvoje recenzie sú tie z tých najkvalitnejších, takže čísla by ti mali len stúpať a stúpať :)
    na stretku bolo super, som rada že som ťa videla osobne, aj keď sme mohli aj viac pokecať, len nevydalo trošku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stretko bolo super, sme rady ze sme ta spoznali a dakujeme za spolocnost vo vlaku :) na session sa urcite zastavime :) drzime palce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja dakujem za prijemnu spolocnost, ta posledna hodina zbehla vdaka tomu ako nic :)

      Odstrániť
  3. no veru škoda toho foťáku!!!! snáď nabudúce dajú taký termín, aby som sa konečne mohla pridať aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)