utorok 12. apríla 2011

Keep´n Touch

Drahí moji, na videjko o make upoch si musíte trošku počkať. Chytila ma nejaká pliaga a mám aktuálne tak krásne nosový hlas, že by ste mi rozumeli približne každé tretie slovo. Pevne verím, že do piatku to bude v normále. Zatiaľ malá degustácia toho, čo Vás tu čaká v najbližších dňoch: 

Naskytla sa mi možnosť testovať viacero produktov značky Shiseido, takže sa činím a píšem si poznámky :)



Okrem toho sa tešte na recenzie Lancome Génifique Nutrics, Biotherm a Estée Lauder. Sporadicky ma chytajú záchvaty triedenia šatstva a prebytky budem pridávať na môj shopblog. Ja mám väčšinou veci veľkosti M a L, ale budú aj doplnky ako kabelky a čačky mačky (teda bižu). 

A veľmi ma dnes potešili v DM drogérii, lebo mi k totálne prozaickému nákupu á la aviváž, hygienické vreckovky a prací prostriedok pribalili takýto present:


...paletku essence presne v mojich obľúbených farbách tieňov. A to som minulý týždeň už dostala krásny jarný rúž (tiež za nákup). No skrátka, "tu som človekom" :))) Konečne mi ten ich dadaistický slogan dáva zmysel.

P.S. Vítam nových followerov! 

pekný týždeň želá
Lučiak

3 komentáre:

  1. ciao... tak skoro sa uzdrav! :) čosi, potrebujem ísť do DMka tiež, asi to využijem ;)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zlatá si :) zistila som to predvčerom, pozvánku už mám :) ale aj tak ďakujem. ideš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nuz, rada by som...uvidim, ci sa mi podari casovo, ale najskor sa tam dostanem tak o 18tej.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)