piatok 1. apríla 2011

Cheap Tricks alias Testujeme: Astor Big & Beautiful Ultra Volume Mascara

Pekný 1.apríl Vám prajem :) Dnes si dáme niečo z bežného drogériového sortimentu. 


Maskara Big and Beautiful má vytvoriť "ultra volume" pre Vaše riasy. Obsahuje Pro Vitamín B5, kolagén a Nutri Keratín. Kefka vyzerala celkom nádejne, takže som sa nadšene pustila do testovania. A tu je výsledný efekt:


Nuž, podľa mňa riasy skôr predlži, než výrazne zahustí. A dáva si pekne načas. To, čo vidíte na fotke, je výsledok pomerne dlhého a trpezlivého nanášania a cca 3 vrstiev. Pozitívne je, že riasy pekne oddelí a nezlepí. Celkom slušne drží a neopadáva. Normálna MOC je tuším okolo 7 Eur. Taká Masterpiece od Max Factor síce stojí o pár Eur viac, ale výsledok je neporovnateľný. Takže, je na Vás, čomu dávate prednosť - či nižšej cene alebo lepšiemu výkonu. Ja hodnotím 6 hviezdami z 10tich. 

Dostala som tiež mail s prosbou, či by som nemohla častejšie recenzovať bežný drogériový sortiment kozmetiky. Mohla, čoby nie :) Viem, že mnohé z Vás sú ešte študentky alebo z princípu nechcete do kozmetiky veľa investovať. Ja tiež nerazím presvedčenie, že dobré je len to, čo je drahé. Takže, sľubujem, že po víkende dám špeciálny post s reckami na moje osvedčené a obľúbené kúsky, z ktorých ani jeden nestojí viac, než 5 Eur. Možno sa inšpirujete.

Pekné dni voľna praje
Lučiak.

4 komentáre:

  1. no tie tvoje oči :o)
    stačí im aj niečo lacné!to je kompliment :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, četla jsem si tvůj komentář u N. ohledně nutnosti používání kosmetiky jedné značky, ba dokonce jedné řady. Stavěla si se proti. Co si o tom myslíš? Máš své tvrzení něčím podloženo?

    To víš, po pravdě mě toto kapánek vyděsilo :-). Nejsem zrovna příznivcem jedné značky. Stále hledám, stále testuji, stále míchám. Přijde mi, že by si člověk už nikdy nemohl koupit jiný výrobek od jiné značky, protože by to rázem už zkombinoval.

    Díky za odpověď. Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to anonymni: ahoj, myslim ze svoj nazor som vyjadrila jasne na spominanom blogu. Ja s tym nesuhlasim. Podlozene to mam svojimi skusenostami. Nebudem otrocky pouzivat sortiment jednej znacky, pokial mi vsetky vyrobky nevyhovuju. Je samozrejme na kazdom, aku strategiu zvoli.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)