nedeľa 17. apríla 2011

Véronique


Má krásny úsmev, zdravo podrezaný jazyk a píše jej to. Véronique z fashionofmuggles... Požiadala som ju o kratučké interview a ona ochotne súhlasila. Voila:

L: Bloguješ necelý rok. Aké NAJ ti zatiaľ priniesol tvoj blog? 
VSpoznala som nových skvelých ľudí (jaj klišé :)) napr. Alexandra a Majku, mám nové zážitky a som rada, že mám niečo, čomu sa konečne poriadne venujem a baví ma to, takže okrem iného aj lepší pocit zo seba. A pri niektorých komentároch mi blog priniesol pocit, že niektorí ľudia sú na tom psychicky asi veľmi zle :-P 

L: Pomerne úspešne vyvraciaš zažitú predstavu, že typická fashion blogerka má 40 kíl aj s kabelkou. Stretávaš sa v tejto súvislosti s nejakými predsudkami?
V:  Nie, teda až na jeden chorý anonymný komentár s tým zatiaľ nikto nemal problém. Predsudky sú väčšinou v reálnom živote, ale nejako sa ma to už nedotýka, eventuálne je daný človek dement, nie ja, keď s tým má problém. A keď ma k tomu ešte ani nepozná, tak nie je o čom.


L: Najobľúbenejší kúsok v tvojom šatníku? 
V: Taký nie je :) Ale v poslednej dobe moja zbierka prsteňov, ktorá sa úspešne rozrastá. je také moje bábätko :)

L: Čo ti chýba v našich obchodoch? 
V: Väčší výber oblečenia. Kto už aspoň raz bol hoci aj vo Viedni vie o čom hovorím. 

L: Toto je prevažne kozmetický blog. Je v tvojej kúpelni alebo kozmetickej taštičke niečo, na čo nedáš dopustiť? 
V: Make up od Bourjois - Healthy mix. Je síce trochu drahší, ale je kvalitný a za kvalitu mi nie je ľúto dať viac peňazí. A potom samozrejme také veci ako dobrá špirála, líčkovnica a linka. A v kúpeľni azda čoskoro pribudne Miss Dior Chérie.



L: Na mnohých fotkách máš krásne očné linky. Ako na to? :)
V: A sme doma. :) Hm, ťažko povedať ako na to, lebo ja vlastne ani neviem. Nakreslím si najskôr kajalovou ceruzkou líniu a potom ju obtiahnem linkou. Ja vlastne ani sama neviem ako som sa dopracovala k tomu, že vyzerá dobre, no asi to bude tréningom. Tie rána, kedy si linky robím 20 minút a aj tak sa nepodaria, radšej nespomínam.

L: Podeľ sa s nami o svoj kúsok snov...
V: A mám taký vôbec? Okrem klasickej Chanelky (hahaha) asi nič konkrétne, musí to jednoducho osloviť.

L: A čo tvoj osobný dreambox? Aké máš plány a túžby na najbližšie obdobie?
V: Častejšie blogovať, menej stresovať, byť šťastná a veľa toho dokázať. A moja najbližšia túžba je dať si tie špagety, čo som včera tak rozvarila. Aha a vlastne naučiť sa variť. Aspoň tie špagety.

 ... ďakujem za rozhovor !

Štýlový začiatok týždňa želá
Lučiak
photo in the post: fashionofmuggles

5 komentárov:

  1. Jej blog poznám a je v pohode a tento rozhovor je veľmi čitateľný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem dievcata, mne sa zas paci Veronique, preto tato volba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Véronique je úžasná, super rozhovor.

    http://brenandfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)