utorok 5. apríla 2011

Za pár Eur

Dnes si dáme sľúbený post o šikovných vecičkách za pár Eur. Než si o nich povieme, chcem Vás poprosiť aby ste moje odporúčania ohľadom kozmetických produktov brali s vedomím, že to, čo sadne mne a vychválim to do neba, nemusí vyhovovať každému. Ja som sa tiež x krát presvedčila, že raz skúsiť je lepšie, než stokrát počuť alebo čítať. Takže, neostáva nám iné, len skúšať, skúšať, skúšať a hľadať pre seba to pravé. 

A teraz tie moje lacné zázraky :)


tento baby krémik z DM je určený bábetkám do nepriaznivého a veterného počasia. Obsahuje včelí vosk, mandľový olej a pantenol. Naopak, neobsahuje minerálne oleje, farbivá a konzervačné látky. Mne zachránil pleť počas zimy. Doporučujem pre suchú a citlivú pleť do mrazu, inokedy na ruky, suché miesta na tele...skrátka, je univerzálny. Stojí asi 3 Eurá za 75 ml tubu. 

V DM drogérii ešte zostaneme. V poslednej dobe som si veľmi obľúbila výrobky Alverde. Myslím, že sa posledné roky veľmi zlepšili a našla som medzi nimi také, ktoré používam pravidelne a už pekne dlho. Napríklad túto pleťovú vodu s výťažkami z ruží:


Používam ju ráno na osvieženie pleti. Krásne ju upokojí a osvieži. Ako väčšina sortimentu Alverde, neobsahuje minerálne oleje, syntetické parfumy, farbivá a konzervanty. Jedno 150 ml balenie stojí necelé tri Eurá.


očný krém Vital Plus je určený pre zrelú pleť, k čomu sa tá moja nezadržatelne približuje každým dňom :) Je výborný, na rastlinnej báze, nedráždi ani citlivé oči a pekne hydratuje očné okolie. 10 ml balenie s dávkovačom stojí niečo málo cez 4 Eurá. 


Do dnešného Alverde výberu sa ešte dostal aj tento kondicionér pre hnedé odtiene vlasov s výťažkom z orecha a gaštanu. Je veľmi príjemný, správne hutný, ľahko sa vymýva. Neobsahuje silikony a minerálne oleje. 200 ml tuba stojí približne 3 Eurá. 


Celkom fajn vec je aj tento odličovač očí Ziaja. Nedráždi, neštípe, je neparfumovaný a je pomerne výkonný. Nie až tak, ako micelárna voda Sensibio, ale ak nepoužívate vodeodolnú maskaru, postačí. 120 ml balenie stojí asi 4 Eurá. Nemajú ho všade, ja som ho kúpila v Kauflande. 

A na záver táto šikovná vecička - balzam Kosmín. Ja ho ale nepoužívam na pery, ale na odretý a šúpajúci sa nos počas prechladnutia. Podporuje rýchle hojenie pokožky a za pár dní je po červenom nose. Dostanete ho v lekárni, je lacný. Ja som toto malé balenie dostala k nosným kvapkám ako darček :)


Tak vidíte, za málo peňazí celkom dosť muziky. Som snob, ale len polovičný :) 

zdravím
Lučiak
fotky v článku: ja

6 komentárov:

  1. ten babylove krém mám tiež :) súhlasím, že je perfektný na jeseň a zimu, len na iné mesiace by som ho asi nepoužívala, lebo je dosť mastný... ale inak perfektný, aj fajne vonia :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano, po zime si ho gabrem na ruky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kosmín som mala aj na pleť a je vážne super na problematickú pleť. Nie je mastný a je v ňom cíťiť akoby čajovník:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý deň, kde by som mohla zohnať očný krém alverde vital plus? Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to anonymny: tuto znacku bezne kupite v DM drogeriach.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dama
    alverde je jednotka pre každú pleť, používam krémy už 5 rokov

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)