streda 13. apríla 2011

1 WEEK STAY WITH SHISEIDO, PART 1

Ako som spomínala, dostala sa ku mne nádielka vzoriek, či skôr cestovných balení všeličoho značky Shiseido. S vervou som sa teda pustila do testovania. Ale pekne systematicky, nech to má nejakú hlavu a pätu (produkty boli z rôznych pleťových línií, tak som nechcela, aby sa vzájomne ovplyvňovali). Dnes mám pre Vás prvú časť. Testovala som: dva produkty z línie Concentrate (výroba tohto produktového radu bola prerušená, ale na trhu sa stále dopredávajú pôvodné balenia),  čistiacu penu Facial cleansing foam a sérum Facial essential  plus krém Advanced Super revitalizer z radu Bio-Performance.
So značkou som už mala nejaké dávne skúsenosti, ale len z produktmi "basic" línie The Skincare. Nebola som nimi nijak oslnená, prišli mi ako úplne normálny štandard, takže som sa Shiseido nijak zvlášť nevenovala. Na druhej strane, sporadicky som hlavne od zrelších dám počúvala samé chvály na ich kozmetiku. Na Slovensku je značka v predaji v sieti parfumérií Marionnaud, napríklad. 

Pekne od základu, takže najprv čistenie: osobne nepoužívam čistiace peny a gély, ale micelárne vody, takže s touto penou som si tak trochu zaspomínala na dávne časy. 


aplikuje sa klasicky, malé množstvo vytlačíte do dlaní, navlhčenú pleť vymasírujete a zmyjete vodou. Pena ma veľmi príjemne prekvapila, pretože je skutočne komfortná - krémová, s obsahom drobných čiastočiek marhuľových jadier. Napriek tomu by som ju nenazvala peelingom. Po umytí zostáva na pleti veľmi príjemný, zamatový pocit. Dajte si však veľký pozor, aby sa Vám ani náhodou nedostala do očí. Zrazu je všetka tá jemnosť preč, pena páli ako kvalitné čili! Toto je asi jediné, čo jej môžem vytknúť. Podľa mňa je to vec, ktorú  by ešte stálo za to v labáku dotiahnuť. Inak hodnotím 8 hviezdami z 10.

Facial essential je priehľadné sérum gélovej konzistencie, ktoré sa predáva (predávalo) v balení po 6 x 4 ml ampuliek. Je určené pre potreby suchej pleti, ktorú má upokojiť a pripraviť na použitie hydratačného prípravku. Bohužiaľ nezohnala som na nete adekvátne foto, takže ho neskôr doplním vlastným... Premýšľam, ako ju charakterizovať - ako keby ste si na pleť pred krémovaním nanášali nič :) Skutočne, s ním, či bez neho - nevidím rozdiel . Týždeň používania by na zaznamenanie nejakého efektu hádam aj mohol stačiť. Ja som však nezaznamenala skutočne nič. A také nič za vyše 70 Eur za klasické balenie je podľa mňa sila :)
Nechávam bez hodnotenia.

Na záver krém: Advanced Super Revitalizer je vysokokoncentrovaný prípravok na boj proti príznakom starnutia pleti a špeciálne proti nepriaznivým vplyvom mestského prostredia. A konečne máme aj slušné foto: 


V popise výrobcu sa niekoľkokrát opakujú slová ako dermatologicky testovaný a zloženie minimalizujúce vznik alergických reakcií... A hádajte, čo som dostala ja? :) Po prvom použití na noc som sa do rána krásne načerveno vyhádzala, čo ma teda vonkoncom nepotešilo... Normálne by takáto vec letela okamžite do koša, ale z neviem akého dôvodu (asi pre ten pekný dizajn) som mu po dvoch dňoch dala ešte jednu šancu... A nesklamal. Do rána tri krásne červené vyrážky. Tým moja trpezlivosť skončila. Jeden z mojich tipov na príčinu podráždenia je pomerne silná parfumácia výrobku (čo mi veľmi nejde dokopy s tvrdeniami o alergickej nezávadnosti). Takže, aj tento produkt nechám bez hodnotenia.

Ak nájdete odvahu, urobte si názor sami. 

V druhej časti Shiseido nádielky budeme testovať výrobky z línie White Lucency. 

Lučiak.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)