streda 17. augusta 2011

Testujeme: Yves Rocher Flawless Finish Foundation


Dnes dáme make up :) So značkou Yves Rocher to mám tak, že 50 na 50. Niečo je výborné, iné mi absolútne nevyhovuje. Starostlivosť o telo a vlasy - áno, áno, áno! Krémy - takmer jednoznačné nie... Dekoratívna kozmetika - prípad od prípadu. Tento konkrétny prípad obstál celkom dobre (i keď s výhradami), takže: 



... má ísť o dlhotrvajúci make up s výdržou až 14 hodín. Takéto deklarácie väčšinou beriem s rezervou :) Ďalší popis z oficiálnej stránky: "Bezchybné komfortné krytie, hodvábny, polomatný efekt pre svieži, dokonalý vzhľad pleti, ktorý vydrží až do večera." Koniec citátu. A teraz realita: textúra je krémovo tekutá. Make up sa nanáša veľmi ľahko a príjemne sa s ním pracuje. "Bezchybné krytie" sa nekoná - toť výhrada číslo 1. Krycia schopnosť je stredná, takže ak máte na pleti nejaké tie nedokonalosti, spokojné nebudete. Efekt je naozaj polomatný a prirodzený. Zaujímavé je, že má typickú vôňu samoopalovacích krémov :) Čo sa týka výdrže, reálne očakávajte tak 8 hodín. Potom to už nie je úplne tip-top. Aby som to zhrnula, ide o ľahší, stredne krycí make up a doporučila by som ho ženám, ktoré nemajú na pleti výraznejšie nedokonalosti a vyhovujú im ľahké, nezaťažujúce textúry. Normálna MOC je niečo málo cez 14 Eur, čo je vzhľadom k výkonu pomerne dosť. Celkom by stačila polovica, ak nie menej :) Podčiarknuté a sčítané, hodnotím 6 hviezdami z 10. 

Používate nejakú dekoratívnu kozmetiku tejto značky? Ste spokojné? 

pekný deň, 
Lučiak
fotky: yvesrocher.com a ja
P.S. nechápem, čo sa stalo môjmu blogspotu v druhej polovici postu... neviem, prečo tam robí to pozadie, neviem to dať preč a hlavne nemám nervy sa s tým babrať, takže majte súcit s týmto zbastardeným štýlom. Ďakujem! 

1 komentár:

  1. goolím a hľadám recenzie na YR makeupy a zas som natrafila na teba :o)
    Libertas

    mám vzorku, ale súhlasím s popísaným, takže tento nie.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)