štvrtok 18. augusta 2011

Na západe nič nové alias správa z tour de shops

Včera poobede som mala trochu voľného času, tak som s vidinou zaobstarania si nových topánok na tohtoročnú jeseň navštívila najväčšie košické OC. Popritom som samozrejme nakukla aj do najprefláknutejších obchodov s dámskou konfekciou... Klasika: H&M, PROMOD, MANGO, CAMAIEU, RESERVED. Na viac som nemala náladu. Nakupovať na seba v slovenských obchodoch ma totiž nebaví. Prečo, to je téma na samostatný článok...

Topánky som si nakoniec nekúpila (to tiež stojí za článok :), ale aspoň som nadobudla nejaké tie dojmy z aktuálnej ponuky na sezónu jeseň/zima. Pravda, ešte sa to len rozbieha... Čo sa týka kvality materiálov aj spracovania, tradične vedie Mango a Promod. Jasné, netvrdím, že v jednom aj druhom sa nenájdu tie trápne tričká z priesvitného, riedkeho úpletu, ktoré sú dobré tak na jedno použitie! Všetci vieme, že také Mango ponúka v rámci sortimentu viacero línií. Ja som sa zameriavala na to „lepšie“. Napríklad by som si celkom rada kúpila čierne, dobre padnúce sako s úzkou fazónou a zapínaním na jeden gombík. Také totiž najviac lahodí mojej postave aj oku. Sako celkom podľa mojich predstáv som v Mangu (ani inde) nenašla, ale pri tej príležitosti som si podrobne všímala použité materiály, strihy a kvalitu vypracovnia v tejto kategórii (stále hovoríme o klasickým sakách). A z vyššie menovaných značiek dopadlo Mango najlepšie. Čo ma ešte zaujalo, boli pekné košele a košeľové blúzky s dlhým rukávom, ktoré viseli na stojanoch s poslednými zľavnenými kusmi za stále neuveriteľne premrštenú cenu – od 29, 50 do 19,95 Eur.

V Promode tradične najviac upútala farebnosť a vzorované materiály. Kto je nohavicový typ, príde si na svoje. Nohavice a jeansy všetkých možných strihov, farieb a dĺžok. Najviac kúskov bolo z farebnej, strečovej jeansoviny. Do oka mi padla rubínová, ale nemala som čas, a pravdu povediac ani chuť na skúšanie... Vo výhľade zostal jeden trenčkot, to je totiž ďalšia z vecí, do ktorých plánujem na jeseň investovať. Konkrétne tento: 


Páči sa mi strih, spracovanie bolo tiež celkom uspokojivé, ale nie som spokojná s farbou... Chcem totiž klasickú camel a toto je príliš svetlé :(

Camel presne podľa mojich predstáv som nakoniec našla v H&M... žiaľ, v sekcii pre plnoštíhle, s najmenšou dostupnou veľkosťou 44... Skúsila som si ho a plávala som v ňom. Škoda preškoda! V ponuke už bolo dosť veľa jesenných kúskov, kolekciu určite poznáte, objavila sa už na viacerých blogoch. Páčili sa mi aj tieto šaty


 ...a páčia sa mi stále, ale keďže ja nešijem, chcela by som požiadať o radu tie z Vás, ktoré áno: bude sa dať predelová guma v strede povoliť bez toho, aby sa poškodila látka? Guma je totiž na môj vkus nechutne tesná a kupovať si kvôli komfortnejšiemu  pocitu väčšiu veľkosť považujem za zbytočné, nakoľko všade inde by mi to zbytočne plandalo. 

Pre ponuku v Reserved mám len jedno slovo – NUDA. Pritom ich veci patria kvalitatívne k tomu lepšiemu, čo je u nás v ponuke v rámci konfekčnej strednej triedy... No väčšina kúskov mi pripadala, ako z pred dvoch-troch rokov :(

V Camaieu v podstate to isté, len trochu farebnejšie. Ale o čo viac farieb, o to menej kvality.

Takže, zasa sa spoľahnem na starý dobrý ebay...  Ako to vidíte vy? 

Lučiak

3 komentáre:

  1. spolieham sa na to, že predsa len niekde sa nájde jeden kúsok čohosi... v škole mi je to aj tak jedno. tričká mi pod svetrom nevidno, resp. som tam zahúľaná ešte aj v bunde :D takže móda sa nerieši.. akurát by som chcela nové čižmy na zimu, ale to je na neskôr :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No to si ma velmi nepotesila, u nas prerabaju Reserved a celkom som sa tesila na otvorenie, ale tak uvidime.. mozno daco vyhrabem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no, na jesenné veci som sa zatiaľ nezameriavala, ale keď už mám povedať, tak tým, že je v Reserved nuda a Mango je predražené, si ma vôbec neprekvapila... už je tak dlhšie...
    teším sa na tú H&M jesennú kolekciu, ale ešte som si ju nestihla omrknúť..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)