pondelok 8. augusta 2011

Testujeme: Schwarzkopf Essensity Sealing Lotion

Pekný začiatok týždňa Vám prajem. Vyzerá to tak, že v nasledujúcich postoch sa budeme venovať prevažne vlasom... Dúfam, že nevadí :)
Na úvod som pre Vás pripravila pár slov o vecičke, ktorá je pre mňa velikánskym a príjemným prekvapením.


Sealing Lotion z radu Essensity je prípravok, plný prírodných ingrediencií (goji, vitamíny a ryžové proteiny), ktorý vlásky vyživuje, chráni ich pred blednutím farby a pôsobením voľných radikálov. Zloženie je takmer výlučne prírodné, je bez obsahu parabénov, silikónov a syntetických farbív. V podstate ním môžete nahradiť kondicionér - vlasy si umyjete, odstránite prebytočnú vodu a následne aplikujete Sealing Lotion. Doporučujem ho jemne vmasírovať do vlasov (vyhnite sa korienkom). Účinok pocítite okamžite! Je skvelý hlavne na dlhé vlasy, ktoré majú tendenciu sa zamotávať - rozpletie aj tie najzamotanejšie motanice, vlásky krásne uhladí a dodá im neuveriteľnú ľahkosť. Plus krásne vonia. 


Prípravok na vlasoch nechajte pôsobiť cca 3 minúty a potom opláchnite. Ďalej upravte bežným spôsobom - v mojom prípade som ich vysušila ionizačným fénom. Boli nádherne vzdušné, ale pritom nepoletovali a krásne zdravo sa leskli. Sealing Lotion určite zaradím do svôjho programu starostlivosti o vlasy. A hodnotím 9 hviezdami z 10. P.S. stojí cca 7-8 Eur za 200 ml, čo je podľa mňa veľmi prijateľná cena. 

nabudúce: moje dojmy z Tangle Teezer.
Lučiak

2 komentáre:

  1. Toto musim mat!!! Ja mam v poslednej dobe na hlave stale take motanice po umyti vlasov ze koniec :( ku koncu uz normalne ruka vysilena a vlasy stale zamotane, a to ich mam po pas dlhe...Dostat tuto zazracnu vecicku bezne v drogeriach? Lebo este som to nevidela...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Msrtina, bezne v drogeriach ju nezozenies, tato profesionalna Schwarzkopf linia sa da zohnat bud v kadernictvach, ktore s touto znackou pracuju alebo - ak sa ti nechce preplacat, skus si ju objednat z roznych internetovych stranok, staci zadat do googlu.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)