utorok 16. augusta 2011

KEEP´N TOUCH

Milí moji, 
prepáčte, že Vás v poslednej dobe takto zanedbávam, ale... povinnosti, cestovanie, život a tááák :)
Každopádne, nový kozmetický post už zajtra...a potom vcelku pravidelne až do konca týždňa. Zatiaľ mám na Vás jednu otázku: keďže mám predpripravených viacero recenzií, 
čo by ste chceli čítať NAJVIAC?
O vlasoch, tvári alebo dekoratívke?

P.S.
schyľuje sa k ďalšej giveaway :)

Lučiak

4 komentáre:

  1. Ja by som uvitala tip na nejaky dobry sampon :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja zas nejaku dekorativku a aj plet. vlasove vychytavky su super, ale radsej investujem do pleti a dekorativky, nakolko ta vlasova starostlivost vyssej triedy je aj cenovo o dost vyssia :o)

    a.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. asi ma najviac potešia články o vlasoch či dekoratívke :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)