piatok 19. augusta 2011

Testujeme: Astor Air Max


Jasné, táto maskara nie je žiadnou novinkou. Na trhu je pekných pár rokov... spomínam si, že keď novinkou bola, kúpila som si ju a vybavuje sa mi, že som vtedy bola celkom spokojná. Na tom je krásne vidieť, ako sa preferencie človeka rokmi a hlavne skúsenosťami menia :) Dnes, po tých x rokoch, vidím Air Max v celkom inom, nie príliš lichotivom svetle... čítajte prečo:

Air Max má na obale ešte podtitul "ultra volume". Lenže žiadne ultra volume sa nekoná :( Je to proste priemerná maskara, ktorú nemáte dôvod preklínať, ale ani netúžite po tom, kúpiť si ju ešte raz... Áno, riasy nelepí. A to je asi tak všetko, čo môžem povedať na jej obranu. Predĺženie a zvýraznenie mihalníc je podľa mňa celkom bežné, ničím výnimočné. Zasa jedna z tých, s ktorou sa musíte donekonečna babrať, ak chcete, aby to ako-tak slušne vyzeralo...A navyše sa odličuje o trochu dlhšie, než iné, ktoré na striedačku používam (Lancome, Max Factor). Takže tak. Nebudeme to naťahovať, hodnotím 6 z 10 hviezd a tu je ešte výsledný efekt ako dôkaz:



P.S. neuveriteľné sa stalo skutočnosťou, v auguste máme konečne leto! Ja sa idem na víkend rekreovať. Rekreujte sa aj vy a dočítania v pondelok!

zdraví
Lučiak
photos: me and google images

2 komentáre:

  1. no ako teda fakt nič moc :D ja som testovala lacnú rimmel extra wow lashes a môžem povedať, že ešte aj tej svojej by som dala aspoň o bod viac...
    ale zasa nebuďme na astor celkom zlé, big & beautiful je obstojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nuz podla mna ani Big & Beautiful nic moc...celkovo od Astoru asi po poslednych skusenostiach maskary nedoporucujem :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)