utorok 2. augusta 2011

Testujeme: Max Factor Second Skin


Dnes sa detailne pozrieme na ďalší make up - Max Factor Second Skin. Priznám sa, že make upy tejto značky nepatria k mojim obľúbeným, ale keď som už dostala vzorku k nákupu, bola by škoda sa nepodeliť o dojmy. A dojmy sú to príjemné!



Potešlo ma, že vzorka bola v odtieni, ktorý mi dobre sadol (potrebujem tie so zlatožltým pigmentom). Na opálenú pleť bol ideálny, v zime by som potrebovala o niečo svetlejší. Make up sa veľmi dobre roztieral a veľmi rýchlo splynul s pleťou. Textúra je ľahká, dostatočne hydratuje  a nezanecháva žiadne mapy. Čiže naozaj taká "second skin". Vidím tam určitú podobnosť s Teint Miracle od Lancome, ale ten je o niečo žiarivejší. No celkový efekt je skutočne veľmi prirodzený a pocit na pleti príjemný. 


Krycia schopnosť je veľmi slušná na to, že ide o make up s pomerne ľahkou textúrou. Výdrž rovnako dobrá. Jediné malé mínus by som dala za to, že už po takých troch hodinách od nanesenia sa (hlavne v T zóne) objavil pomerne výrazný lesk (a to po tieto dni nie je vôbec horúco, skôr naopak). Preto zrejme nebude ideálny pre mastný typ pleti. Ak sa nemýlim, bežná MOC sa pohybuje od 15 do 16,90 Eur a podľa môjho názoru je to vzhľadom k výkonu trochu neprimerané. Stručne: je to veľmi slušný make up a ak by som ho dostala do daru, určite by som ho rada používala. Ak by som si ho mala kúpiť sama, radšej by som priplatila pár Eur a siahla po obľúbenom Teint Miracle.

Celková známka: 7 z 10 hviezd.

Lučiak
pics. me and google images

2 komentáre:

  1. ešteže ja makeup skoro vôbec nepoužívam- len na špeciálne príležitosti :D paradoxné, lebo kedysi by som bez neho asi doma nevysávala.. teraz mám akýsi 24hodinový od essence, a je taký celkom príjemný, zamatový.. asi ako affinitone, ktorý sa mi zatiaľ asi najviac páčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm len teint miracle je "trosku" drahsi, ale je super to je fakt, tento je zaujimavy.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)