pondelok 1. augusta 2011

Portrait of a Lady :)


Leto je v polovici a môj má za sebou viac, než pol roka... Najvyšší čas trošku prezradiť, s kým vlastne máte dočinenia :)  Tak len pár slov...


Motivácia k bloggovaniu:
Keď sa nad tým spätne zamyslím, skutočne nechápem, prečo som blog začala písať až nedávno. WTH som robila celé tie roky ? :) Neviem...  Predtým som o kozmetike veľa prispievala na jedno fórum, kde som zistila, že moje skúsenosti a recenzie ľudí zaujímajú a (dovolím si povedať) považujú ich za užitočné... Prvotným podnetom k založeniu blogu boli dokonca reakcie tamojších čitateliek. Každopádne, blog je ako virtuálne dieťa. Priestor, o ktorý sa staráte a pravidelne mu venujete kúsok seba. Pre mňa je to svojím spôsobom taká  záhradka, kde sa chodím odreagovať od reality všedných dní.

Vízia, cieľ:
Ako ste si iste všimli, tento blog je takmer výlučne kozmetický. S tým, že všetko je otvorené a samozrejme, denne sa k človeku dostáva množstvo vplyvov. Nemám žiadnu fixnú šablónu. Jednoducho postujem, čo sa mi chce. Jedno, čo viem takmer so 100% istotou – na viacstylu nebudem publikovat outfity a seba v 365 pózach a kombináciách. Módu milujem, rada experimentujem a obliekam sa, ale spraviť z toho obsah svojho blogu je mi cudzie. To nie som ja. Tým ale v žiadnom prípade nechcem zhadzovať všetkých Vás, ktorí (dokonca denne) publikujete svoje outfity! Rada sa dívam a sledujem... Takže, neprestávajte! 

Môj štýl:
Zastávam názor, že móda a kozmetika sú tu preto, aby robili ľudí krajšími. Čo sa týka oblečenia, kopec trendov ide mimo mňa, pretože sú presným opakom kréda z predchádzajúcej vety. Nemám rada heroine look, fotky, na ktorých sa 40 kilové kostry lámu na stranu a z extra vykrojených tielok im trčia rebrá... cool posed na špinavých kachličkách v no name kúpelni, rozmazané panda oči a ciga v kútiku úst... lebky... chápem, že v každom z nás je skrytá temná stránka a príde obdobie, kedy sa deštrukcia a chaos dostanú do popredia, čo sa odráža aj na vonkajšom prejave a štylizácii. Tiež som si tým prešla. A teším sa, že už som za tým a viem si vychutnávať život a ženskosť so všetkým, čo k nej patrí.

O Kráse
Krása spasí svet. To som nevymyslela ja...  Krása je všade. Kto chce, ten vidí. Krása je dar, ktorý sme dostali. Krásu treba zveľaďovať a starať sa o ňu, nie zahrabávať ju a ničiť. A čo je vlastne Krása? Všetko, čo v nás vyvolá TEN pocit.

Posadnutosť
Niekto raz napísal, že móda je obsesia, ktorá nikdy nekončí. Večný lov za niečím novým, čo bude ladiť s vecami, ktoré už máte doma, aj tými, ktoré ešte doma nemáte... Je ľahké prekročiť zdravú mieru. Aj mne sa to niekedy vymkne a drží ma to pár dní, kým sa nespamätám a nepoviem STOP! Sú to len veci... krásne, ale keď sa stane niečo zlé a bude treba rýchlo utekať, ani si na ne nespomeniem...

Investície, ktoré stoja za to:
Vlastná strecha nad hlavou, cestovanie, knihy, ktoré Vám otvoria oči, zážitky s ľuďmi, ktorých milujete a oni milujú Vás, posteľ,  z ktorej ráno vstanete bez bolesti, kvalitné jedlo, nadčasové kúsky, ktoré raz zdedí Vaša dcéra (syn), topánky, v ktorých prejdete aj na kraj sveta ako vo vate, dobrý make up, geniálna maskara a tehotenský test, keď je neistota neznesiteľná (nech to už dopadne akokoľvek) :)

Vety, ktoré mám stále na pamäti:
Menej je niekedy viac.
Keď nejde o život, nejde o nič.
Ak chceš byť šťastný, tak buď!

pekný týždeň, nech leje, koľko chce...
Lučiak

4 komentáre:

  1. perefktne napísané! :)
    prirovnanie k záhradke, ale aj to, že ak sa stane niečo zlé, tak si na ne nespomenieš, tak to si super vystihla! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani neviem akou náhodou som zrovna dnes narazila na tvoj blog a tento článok...Mám pocit, že mi píšeš z duše a tvoje postoje a názory sú mne vlastné. Aj keď nepoznám tvoj vek ani postavenie, cítim že, už niečo o živote vieš a čo od neho očakávaš!
    Prebehla som aj tvoje recenzie a páči sa tvoj štýl písania, preto sa určite v tomto virtuálnom svete budeme vídať...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)