piatok 5. augusta 2011

The Little Cobain Girl


Fotky Frances Bean Cobain od Hedi Slimane. Tak čo, na koho sa dievčinka podobá viac? :) Nemôžem si pomôcť, aj tak v nej vidím viac Kurta, než Courtney. 


Fotky sú to kvalitné, o tom niet pochýb. Len si kladiem otázku, či je až také invenčné naštylizovať práve toto 19 ročné dievča do podoby prefetovanej, potetovanej štetky. A či to nie je tak trochu kontraproduktívne z hľadiska jej ďalšieho vývoja. No nič, mamička má z nej istotne radosť :) Či má radosť aj Kurt, sa nedozvieme :(

viac fotiek po kliknutí na odkaz hore (okrem iného aj fotky čerstvo zosnulej Amy W.)

pekný víkend želá
Lučiak


8 komentárov:

  1. myslíš, že je to štylizácia?
    možno sa iba snažili o zachytenie reality :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jasne, ved napriklad tie kerky ma svoje :) Ja len jedno neviem pochopit (a to som sama prilezitostna fajciarka), preco tolko ludi povazuje za cool fotit sa s cigou v ustach :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ..ale je pekna :) bohvie ake je to byt dcerou kurta cobaina takej legendy..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzera naozaj dobre- hlavne tie fotky su super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jej oči by ma pokojne zhypnotizovali 0:) a chvalabohu, podobá sa na kurta :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fotky sa mi nepacia, mozu byt akokolvek kvalitne.19 rocny clovek ma vyzerat inac, nie ako 30 rocna vyzita troska. Slecna potrebuje zo slavy svojho otca vytrieskat co najviac. Keby to bola 19 rocna slusna uhladena stredoskolacka, nikto by o nu asi nezakopol. Predpokladam, ze takto sa idu o nu potrhat a hladaju najviac spojitosti s otcom.Snad nebude opakovat chyby svojich rodicov. Ale ten vyraz a kerky svedcia zatial o inom..

    Ada.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to isté napadlo aj mňa po vzhliadnutí fotiek, ešte skôr ako som si ťa prečítala...inak som si myslela, že má len 17. neviem, čo bolo cieľom tejto štylizácie...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Courtney bola vždy krásna hlavne v 90.rockoch http://www.youtube.com/watch?v=cH_rfGBwamc a stále je keď sa upraví ..toto video je 2012 http://www.youtube.com/watch?v=yMk17gK9ALo&feature=share Milujem Hole ich hudba je jednoducho úžasná

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)