utorok 30. augusta 2011

Last Days of Summer + Giveaway!

Pozdravujem Vás! Konečne som sa na chvíľu dostala k PC... posledné dni som bola preč, zasa pôjdem preč... a tak nestíham ani len dočítať všetky tie nové posty, ktoré všade pribudli. Nevermind, treba ešte z leta vyžmýkať posledné kvapky...Na sedenie za PC ešte čas príde.

Ešte predtým, než sa život tohto blogu vráti do starých pravidelných koľají, som pre Vás ako malú náplasť pripravila giveaway. Je tretia v poradí. A aj ceny tentokrát budú tri!


Stačí, ak ste alebo sa stanete verejným followerom. Vyberte si, čo by sa Vám páčilo najviac, napíšte to do komentára spolu s mailovou adresou a ešte posledná podmienka - priznajte sa so svojou najhoršou kozmetickou skúsenosťou. Čo ste si kúpili, veľa si od toho sľubovali a dopadlo to katastrofálne? 
Som zvedavá :)

...a tu sú ceny:

1. Anti ageing sérum Alverde


2. ceruzka na obočie W7 s praktickou kefkou na úpravu tvaru - tmavohnedá


3. taštička plná všakovakých vzoriek, aby ste aj vy mohli testovať, testovať a testovať...


teším sa na Vaše komentáre!
Giveaway končí 5.septembra.

Váš Lučiak

9 komentárov:

  1. atigram@email.cz
    trojka by byla fajn
    Nejhorší zkušenost - depilační krém (tohle fakt nefunguje)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nooo, naj je č. 3, najhorší kozmetický zážitok bol so samoopaľovacím mliekom nivea, ale to bolo ešte za éry, keď to prišlo ako novinka...ale aj tak samoopaľovák nikdy viac
    zsutkova@orangemail.sk


    zuzana, stále ma to odhlasuje...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naj vyzerá číslo 2
    a najhorší kozmetický zážitok? keď som si kúpila krikľavo zelený lak na nechty (na odporúčanie priateľa) a vždy keď som sa pozrela na nechty tak som sa zľakla...
    lenuskadurajkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. trojka sa aj mne paci.
    najhorsi kozmeticky zazitok, asi ProActive :))

    mojblog22@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veronika.sulcova94@gmail.com

    č.1

    Asi najhorší zážitok som mala s ASTOR - RIASENKA VOLUME DIVA . Výsledok bol otrasný ! riasy som mala bez objemu a riasy som mala riedke + nechytili ani niaku extra čiernu farbu . A nakoniec nevydržala ani mesiac pretože po 2 týždnch bola sucha .

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rada by som vyskusala tie vzorky :) A najhorsia skusenost ? Hmm nemam rada ked v reklamach slubuju neviem ake super zvodne riasy alebo hebke a uhladene vlasy a vysledok je vzdy o nicom :/

    mychocolatemuse@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. followujem :)
    enkeli20@gmail.com
    Najviac sa mi páči č. 3 :)
    U mna to najhoršie dopadlo so samoopaľovacím kremom aj sprejom :-P asi zostanem radšej s pleťou ako Snehulienka, to je istota :)
    A este mam blbu skusenost s tymi ocnymi linkami v pere (Oriflame) :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jednotka :) niki1510@azet.sk
    najhorší zážitok som mala asi s voskovými pásikmi, jednoducho nefungujú :D to jedno drahé balenie mi ledva vyšlo na celú epiláciu a polovica chĺpkov ostala na tele tak či tak, navyše som bola celá polepená od zvyškov vosku, ktoré šli aj tou handričkou ťažko dolu a už vôbec sa nedá hovoriť o tom, že by som po epilácii mala na mesiac od chlpov pokoj..ble.. týždeň, a už sa ukazovali zasa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dvojka.
    Najhoršiu skúsenosť som mala s čistiacim gélom od Garnier. Mala som sa zbaviť akné, ale skôr sa mi zhoršilo. .)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)