štvrtok 28. júla 2011

New & Nature + Vichy tip

V rámci rozširovania sortimentu v DM drogériách sa na pultoch objavila aj značka Natuderm. Je to kozmetika, ktorá sa snaží v čo najväčšej možnej miere využívať rastlinné zložky a naopak, vyhýba sa syntetickým prísadám.Skvelé je, že okrem klasickým full size balení je k dispozícii aj ponuka malých tubičiek ideálnych na prvé zoznámenie a vyskúšanie. Jedno malé balenie stojí 0,98 Eura a pri každodennom používaní vydrží cca týždeň. Ja som si z ponuky vybrala denný anti ageing krém a nočný krém z línie pre citlivú pleť.



Denný krém je učený pre zrelú pleť a obsahuje výťažok z ginka a hammamelisu. Je pomerne dosť výživný a preto skutočne vhodný na suchšie a zrelé typy pleti. Má veľmi naturálnu vôňu (ktorá niekomu voňať nemusí :)... priznám sa, toto mi trochu vadilo, ale ani nie tak kvôli absencii syntetických parfumov, ktoré by zneutralizovali výrazný naturálny odér - ale preto, že nemám rada vôňu hammamelisu všeobecne. 
Nočný krémik som si obľúbila podstatne viac - vonia veľmi príjemne, mne dokonca pripomína pistáciovú zmrzlinu :) Okrem výťažku z ginka obsahuje aj mikročiastočky striebra, ktoré pôsobia antibakteriálne. Vôbec nie je mastný, naopak, povedala by som, že pleť mierne zmatňuje, ale v žiadnom prípade nevysušuje. Zanechá ju príjemne vláčnu a primerane hydratovanú. Uvažujem, že z tohto krému si zaobstarám aj klasické balenie. 
Hodnotenie: denný anti ageing krém 6 z 10 a nočný 8 hviezd z 10.

A na záver ešte jeden tip pre tie, ktoré si na odličovanie obľúbili micelárne vody... Mne došla Bioderma, nestihla som si výhodne (t.j. nie za bežnú MOC) zaobstarať novú, takže som vbehla do lekárne a zháňala nejakú cenovo prijateľnú alternatívu...a do oka mi padla táto micelárka Vichy v špeciálnej akcii:


Akcia trvá od júna do vypredania zásob a vďaka nej dostanete 400 ml micelárnej vody v praktickom balení s pumpičkou za skvelú cenu - niečo cez 12 Eur. Tak sa poponáhľajte, lebo toto sa naozaj vyplatí! 

pekný týždeň, 
Lučiak
photos: me

1 komentár:

  1. díky za ten tip o Natuderm kozmetike...ja nikdy neobjavím takéto "vecičky" a teda pozriem sa po týchto malých baleniach, to je super. možno je to len "uvítacia" akcia na začiatok, potom už malé balenia nebudú k dostaniu.

    ozaj, ty a vichy, neverím :o)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)