pondelok 5. septembra 2011

...and the winner is:

... tak moje milé, je tu vyhlásenie víťazov tretej giveaway, ktorú týmto slávnostne uzatváram :)
Keďže ceny boli tentokrát tri a každý sa prihlásil o niečo iné, musela som to nejako šalamúnsky vyšpekulovať so žrebovaním... losovala som štandardne cez stránku random.org. A to tak, že k jednotlivej cene som dala generovať náhodné číslo dovtedy, kým sa nezobrazilo číslo komentu od toho, kto túto cenu chcel. Dúfam, že si rozumieme.


vitamínový fluid od Alverde získava:
veronika.sulcova94@gmail.com


ceruzka na obočie poputuje lv s komentárom č. 9, ktorá mi nezanechala v komente svoj mail, ale rozhodla som sa byť milosrdná a cenu jej aj tak poslať :) Týmto ťa milá lv vyzývam, pošli mi svoj mail dodatočne!


a tretia cena, o ktorú bola asi najväčšia bitka, teda kozmetická taštička plná vzoriek, poputuje k...
zsutkova@orangemail.sk

Tak, a je vymalované!
Všetky vylosované dievčatá prosím, aby mi poslali svoje korešpondenčné adresy na
viacstylu@gmail.com
nech Vám môžem výhry poslať čo najskôr.
Všetkým zúčastneným ďakujem a sľubujem, že čoskoro bude opäť šanca vyhrať nejaké pekné ceny.

Od zajtra začne tento blog opäť fungovať v ostrom režime. To jest, pravidelné príspevky. Musím povedať, že sa už na to normálne teším, predsa len mi nemožnosť publikovať kvôli prázdninovej rozlietanosti už začínala vadiť. Dočítania zajtra! 
Lučiak

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)