pondelok 7. novembra 2011

Back for Good (Casting Créme Gloss)


Po mojej poslednej neslávnej skúsenosti s farbou Syoss som sa rozhodla neexperimentovať. Vrátila som sa k osvedčenej farbe, s ktorou som bola vždy veľmi spokojná. Ku Castingu od  L´Oréal


...a pretože ju považujem za naozaj výbornú farbu na domáce použitie, bolO by priam trestuhodné, keby tu na ňu chýbala recenzia. Nech sa páči! 
Tentokrát som si vybrala odtieň ľadová pralinka zo série Iced Chocolates. V chvate som zabudla cvaknúť svoju hrivu pred farbením, ale východiskový stav bol v podstate rovnaký, ako tu (zrolujte nižšie). Príprava farby je jednoduchá: farbiaci krém vytlačíte do tuby s vývojovou emulziou, trošku sa zahráte na barmanku, poriadne pošejkujete a môžete nanášať. 
Casting sa aplikuje na vlhké vlasy, čo mi maximálne vyhovuje. Jednak sa farba vo vlasoch lepšie rozčesáva a vlhké vlasy lepšie a rovnomernejšie prijímajú farebný pigment. Vlasy si nemusíte celkom namáčať, stačí, ak ich navlhčíte (čo najrovnomernejšie) prstami, mokrým hrebeňom alebo rozprašovačom naplneným vodou. Ja som farbu nanášala ako obvykle špeciálnym širokým štetcom. Doba pôsobenia je individuálna, záleží na tom, či len dofarbujete odrasty, ale farbíte komplet. Nič neštípe, nedráždi sliznice, ani pokožku hlavy. Ďalšie veľké plus tejto farby je, že takmer vôbec nefarbí pokožku. Takže žiadne zafarbené uši, krk alebo cestička po umytí. Skvelé. Pochváliť musím aj priložené ochranné rukavice - fajn materiál, dostatočne pružné.
Jediné, čo mi na farbách od L´Oréalu nevyhovuje, sú priložené balzamy. Nie že by neboli funkčné, ale pre mňa sú príliš hutné a nevyhovuje mi ani ich parfumácia. Takže som po vymytí farby použila môj obľúbený Schwarzkopf Essensity. Po vysušení uterákom som na polovlhké vlasy ešte aplikovala K Pak od Joico a vysušila ich ionizačným fénom. A tu je výsledok:




Som maximálne spokojná a len tak skoro sa na inú farbu nalákať nenechám. Taký malý návrat márnotratnej dcéry :) Je Casting aj Vaša obľúbená farba? 

Lučiak
všetky fotky: ja

14 komentárov:

  1. loreal casting som este neskusala, ale welly a schwarzkopfy ano, tiez mam najradsej, ked sa farba nanasa na vlhke vlasy a nie na suche, zle sa mi s farbou potom pracuje. a je teplejsieho odtienu? ci studensia?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prave, mala byt studena hneda, ale mne vsetko chyta na teplu cokoladovu, pretoze moje vlasy maju v sebe prirodzeny cerveny pigment, ktory dokazala prekrzt jedine havrania cierna Igora, ktora potom nesla z vlasom dole roky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D tak to musela byť radosť s tou čiernou, pokiaľ je studená, tak sa po nej poobzerám u Nás v 101tke, snáď ju tam budú mať alebo po niektorej z kolekcie Iced Chocolates.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hmmm... až ľutujem, že som sa rozhodla vlasy si nefarbiť :) krásne sa tie vlasy lesknú

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nina, mne sa vacsinou lesknu...nezavisle na farbe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne ich máš! také lesklé, až oslepujú! :)
    no a Casting som raz skúšala, tú najsvetlejšiu... ale bohužiaľ mi nechytila až na takú svetlú blond ako mám ja, no a tak som ju na hlave mala asi o pol hoďku dlhšie, ako by som mala, no a potom to už bolo lepšie..
    L´oreal mám ako značku vlasovej kozmetiky veľmi rada a v USA som ju používala na farbenie stále, ale neviem čím to je, takú svetlú blond, akú potrebujem tu na SR v ponuke nemajú :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasna barva! ta se mi moc libi:-) a krasne se ti ty vlasky lesknou:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja používam Schwarzkopf palette ktoré sú cenovo výhodnejšie, farba mi sedí no vlasy mi trocha zaťažujú..už dlhšie rozmýšľam o zmene farby..a táto vyzerá presne podľa mojich predstáv :) Asi si trošku ,,buchnem po vrecku" :o)
    Máš dlhé vlasy..použila si iba jedno balenie farby?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, z Castingu mi staci jedno balenie, ked mam vlasy cca po lopatky.

      Odstrániť
  9. Já tuto barvu už jednou na sebe použila (odstín 500) a byla jsem velmi spokojená. Uvažuji i o výše uvedeném odstínu 513, který je o něco málo tmavší a není tam takový ten lehce načervenalý nádech. Výborné pro mě je, že se docela rychle vymývá, takže můžu zkoušet další varianty tmavě hnědých odstínů. Zkoušela jsem naposled i novou barvu Olia od Garnier, která má být permanentní, konkrétně odstín 5.0, ale na mě skoro vůbec nechytl, aplikace byla pro mě byla méně pohodlná (musí se dávat na suché vlasy), takže k té se už nevracím. Jednoznačně vede Casting Creme Gloss!!! :) N.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoooj :) aj ja rozmýšľam nad touto farbou...chcela som sa spýtať, či pri vymývaní nemala také odtiene do červenaaa :) ja potrebujem chladné odtiene vlasov...a niektoré drogérkové farby, aj keď majú byť chladné, sa vymývajú do červena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam pri vymyvani akejkolvek farby odtien do cervena, pretoze mam taky prirodzeny pigment vo vlasoch. Takze ako by reagovala na tvojich, musis vyskusat.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)