štvrtok 3. novembra 2011

Testujeme: Lancome Visionnaire

Kozmetický koncern L´Oréal produkuje pod značkou Lancome jednu prevratnú novinku za druhou. Minulý rok sa niesol v znamení Génifique, tento rok je tu Visionnaire, ktorý sľubuje riešenie pre tri problémy pleti súčasne: má redukovať póry, vyhladiť vrásky a zjednotiť vzhľad pleti. Takže, vyskúšala som. Mala som k dispozícii tri 2 ml vzorky séra (k dispozícii je ešte emulzia a toner), ktoré mi pri pravidelnom používaní vydržali niečo vyše týždňa. Tu sú moje dojmy:


Prvá vec: zloženie. Nie je to žiadne prírodné pohladenie :) Seriózny koktejl tej najúčinnejšej chémie z kozmetických laboratórií značky, ako už býva pri Lancome zvykom. Hlavným ťahúňom tohto zázraku je revolučná molekula LR 2412. Nebudem Vás zaťažovať odbornými definíciami, stačí, ak si povieme, že táto molekula údajne dokáže preniknúť hlboko do štruktúry pleti, kde štartuje obnovovací proces. A to dostatočne šetrným spôsobom, aby bol prípravok vhodný aj pre citlivú pleť. 
Vec druhá: silná parfumácia. Na mňa až príliš silná. Ako parfumované telové mlieko. Veľa žien s citlivou pleťou má problém práve so silnou parfumáciou výrobkov, takže argumentovať v kampani šetrnosťou k citlivej pleti a súčasne prípravok doslova napumpovať výraznou vôňou, je trochu paradox. 
Po tretie: textúra. Je ľahká, mliečna, s opálovým efektom. Samozrejme, sú tam aj trblietky. Ale nič výrazné, čo by po nanesení vyzeralo neprirodzene. Prípravok veľmi rýchlo vsiakne, nezanecháva žiaden pocit mastnoty. Sérum sa používa po čistení a tonizácii pleti, najlepšie večer. Následne môžete aplikovať svoj hydratačný prípravok (ideálne Visionnaire Emulsion). Pre 100% efekt doporučuje výrobca používať rad Génifique na denné a Visionnaire na večerné ošetrenie pleti. Keby sme chceli byť poslušné zákazníčky, investícia do takéhoto pleťového programu by nás pri bežných MOC týchto výrobkov vyšla minimálne na 300 Eur. Zvážte :)
A na záver, celkový efekt. Ako som spomínala sérum som používala vyše týždňa. Čo sa týka zjemnenia pórov, v tomto nie som celkom ideálna cieľová skupina, pretože žiadne zásadné problémy s viditeľnosťou pórov nemám. Maximálne trochu v oblasti nosa. A práve tam som zaznamenala aj viditeľný efekt prípravku. Kým predtým boli póry trochu viditeľné, po používaní Visionnaire sa stali takmer neviditeľnými. Prvé plus. Druhým veľkým pluskom je viditeľné celkové zjednotenie tónu pleti. K zjemneniu vrások sa nevyjadrím, to by chcelo podstatne dlšie testovanie. 
A teraz jedno upozornneie - naozaj suché typy pleti by mali na sérum aplikovať dostatočne výživný krém, aby ste predišli jemnému vysušeniu a pocitu pnutia. 
Nemôžem sa ubrániť porovnávaniu Visionnaire s Idealist od E.Lauder, ktorému pravdepodobne bude veľkou konkurenciou. Takže: ak hľadáte primárne niečo na zjemnenie pórov, vyhráva Idealist (to tvrdím preto, lebo súčasne so mnou testovala Visionnaire mne blízka osoba, ktorá problémy s pórmi má, a to seriózne, takže môžem porovnať, ako si s nimi poradí Visionnaire a ako Idealist). Naopak, čo sa týka zjednotenia farebného tónu, má bod Visionnaire. 

Celkovo prípravok hodnotím 8 hviezdami z 10. 
Cena 30 ml balenia sa v parfumériách a drahších webshopoch pohybuje od 60 Eur.

pekný deň želám!
Lučiak
pics:  me and lancome.com

10 komentárov:

  1. dobrá recenzia, už len nájsť 60 € ku kúpe alebo teda rovno tých 300 ..? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahojte hovorite ze e.lauder idealist pore minimizer je na redukciu porov lepsi, chcela by som sa opytat, ako dlho trva vysledny efekt? lebo na redukciu porov je napriklad super bioderma - sebium pore refiner, avsak po dvoch hodinach treba naniest znovu... tak neviem ci sa oplati investicia do lauder? dakujem pekne za odpoved. Lubica

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a este som chcela dodat, ze je skvele, ze Luciak sa deli o skusenosti s testovanim... je tych vyrobkov strasne vela na trhu, a vsetky lakavo vyzeraju a kyvaju na mna aby som ich kupila... a penazenka sa vzpiera :-) DAKUJEM. Lubica

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To Lubica:
    investicia do Idealist od EL sa podla mna oplati pre zeny, ktore:
    - maju problem s rozsirenymi pormi, hlavne v suvislosti s nanasanim make upu (ktory sa v poroch usadzuje). idealist vytvori velmi dobry podklad pod nanasanie make upu.
    - maju mastnejsiu/zmiesanu/normalnu plet (neodporucam dlhodobo pouzivat na suchu)

    Vysledny efekt Idealist je podla mojich skusenosti trvacny min. pocas 5-6 hodin. Ale upozornujem, ze nemam mastnu plet.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ..a dakujem za pochvalu, velmi ste ma potesili! L.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :-) mockrat vdaka za odpoved, vazim si naozaj ze sa delite o skusenosti a my mozme filtrovat lakadla :-) zelam vsetko dobre! Lubica

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dakujem este raz, musim povedat, ze to je asi najmilsi komentar, aky som tu kedy mala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ďakujem pekne za túto stránku. Už dlho zvažujem kúpu "Visionairu" pre problémy s pórmi. Po vašom článku som si rovno objednala Idealist. Táto možnosť mi priznám sa unikla. ďakujem za tip. Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som ho mala, ale vzhladom k tej cene som ocakavala asi privela... no a zazraky sa nediali :-(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)